Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на пл. Героїв Бресту у Святошинському районі міста Києва», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013
Очікувана вартість
22 703 250,00 UAH
UA-2019-07-31-000559-c 1687b1c676164c4fa087a79f5c0933c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:12
Очікувана вартість: 22 703 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 703,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 113500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід на пл. Героїв Бресту . Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Дарницький район, просп. Миколи Бажана (вул. Лариси Руденко) ПК 31+50», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків)___________________________, в т.ч. ПДВ 20% - ________________грн. на підставі рахунку-фактури Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:17
ТД Героїв Бресту.docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 1 (1).docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 2 (1).docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 3 (1).docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 4 (1).docx
31 липня 2019 16:17
Додаток 5 (1).docx
31 липня 2019 16:17
_Оголошення 32 ВТ--2019_(П)_Героiв_Бресту.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЛД ГРУП 22 673 214,60
UAH з ПДВ
22 673 214,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 22 701 659,25
UAH з ПДВ
22 701 659,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:18
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:18
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:13
Довідка ДПІ.PDF
22 серпня 2019 12:32
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:31
Розрахунок ціни.pdf
22 серпня 2019 12:30
Розрахунок в моделі.imd
22 серпня 2019 12:30
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 12:23
Довідка МВС Кучмієнко.pdf
22 серпня 2019 12:23
ДПІ.pdf
16 серпня 2019 16:50
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:18
Розрахунок в моделі.imd
16 серпня 2019 16:18
Розрахунок ціни.pdf
16 серпня 2019 16:17
Розрахунок ціни.pdf
15 серпня 2019 17:24
Наказ.PDF
15 серпня 2019 17:09
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:08
Проект договору.PDF
15 серпня 2019 17:08
Субпідрядник.pdf
15 серпня 2019 17:08
Ліцензія.PDF
15 серпня 2019 17:08
Розрахунок в АВК.imd
15 серпня 2019 17:08
Гарантійні листи.PDF
15 серпня 2019 17:08
Договірна ціна (1).pdf
15 серпня 2019 17:08
Довідка ст. 17.PDF
15 серпня 2019 17:08
Календарний графік.pdf
15 серпня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.PDF
15 серпня 2019 17:08
Лист - згода.PDF
15 серпня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 серпня 2019 10:34
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:56
Розрахунок 2.pdf
16 серпня 2019 09:56
Розрахунок 1.pdf
16 серпня 2019 09:56
Реестр.pdf
16 серпня 2019 09:56
Модель.imd
16 серпня 2019 09:56
Календарний графік.pdf
16 серпня 2019 09:56
Документи пропозиції.pdf
16 серпня 2019 09:56
Договірна ціна.pdf
16 серпня 2019 09:56
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЛД ГРУП

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
Переможець 22 673 214,60
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВЛД ГРУП #40246285

№ рішення у справі

74-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
22 673 214,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:30
Договірна ціна 228 (Бресту) (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:29
ПВЗ (228 Бресту) (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:54
Договір 228.pdf укладений
03 вересня 2019 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 22 470 617,61 грн. (двадцять два мільйони чотириста сімдесят тисяч шістсот сімнадцять грн. 61 коп.), в тому числі ПДВ 20% 3 745 102,93 грн. (три мільйони сімсот сорок п’ять тисяч сто дві грн. 93 коп.)». 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 470 617,61
UAH (в тому числі ПДВ 3 745 102,93 UAH)