Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заміни помпи чилеру системи ангіографічної Innova 3100
Очікувана вартість
254 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000558-c b72315fd921d4f6582cba6feda4cfbae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги із заміни помпи чилеру системи ангіографічної Innova 3100) є те, що дана закупівля по відкритим торгам двічі не відбулася (24.06.2019 р. та 12.07.2019 р.).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заміни помпи чилеру системи ангіографічної Innova 3100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником акту виконаних (наданих) послуг (при наявності бюджетних асигнувань). Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних (наданих) послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки між Сторонами проводяться у безготівковій формі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна"
#36519759
Переможець 254 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна"
#36519759
254 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:28
договір 308.pdf укладений
13 серпня 2019 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 254 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 333,33 UAH)