Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витяжні вентилятори
Очікувана вартість
10 457,52 UAH
UA-2019-07-31-000485-c 911b4f5da10746a3836c08d9258aaf41
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 10 457,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Витяжні вентилятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І. Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Витяжка для кухні, плита індукційна, холодильники Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 01 серпня 2019 14:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! Так ми допускаємо до торгів товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, але такі, що відповідають вимогам технічного завдання. Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для товару. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 10 457,52
UAH з ПДВ
10 457,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 09:38
Vipiska2.PDF
02 серпня 2019 09:38
Гарантія на документи.pdf
02 серпня 2019 09:38
Vityag.PDF
02 серпня 2019 09:38
Vipiska.PDF
02 серпня 2019 09:38
ДОВІДКА документи.pdf
02 серпня 2019 09:38
Pasport 2ST.PDF
02 серпня 2019 09:38
Pasport 12-13ST.PDF
02 серпня 2019 09:38
Pasport 1ST.PDF
02 серпня 2019 09:38
ID KOD.PDF
02 серпня 2019 09:38
Dovidka SCHET.PDF
02 серпня 2019 09:38
Витяг розширений.pdf
02 серпня 2019 09:38
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
02 серпня 2019 09:38
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
02 серпня 2019 09:38
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 серпня 2019 09:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Рішення скасоване 10 457,52
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:18
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 10 457,52
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:18

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій