ДК 021-2015 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2019 18415- Електромеханічна екстракорпоральна система для літотрипсії)» Апарат для дистанційної (ударно хвильової) літотрипсії (кошти місцевого бюджету)
Equipment for Distant Shockwave Lithotripsy State Classifier code 021:2015 33150000-6 Equipment for radiotherapy, mechanotherapy, electrotherapy, and physical therapy (National Classifier code 024:2019 18415 – Electromechanical lithotripsy system, extracorporeal)
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000442-c d88c0d90dc684620b11c6e316b92c154
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13972414
Вебсайт замовника: http://rcmdc.com.ua
Місцезнаходження замовника: 33028, Україна, Рівненська область обл., місто Рівне, вулиця 16 Липня, 36
Контактна особа замовника: Кухнюк Ірина Овдіївна
+380362633352
kukhnyuk@ukr.net
Official name: Communal Enterprise "Rivne Regional Clinical Diagnostic and Treatment Center named after Victor Polischuk" of Rivne Regional Council
National ID: 13972414
Contact point: KUKHNIUK IRYNA
+380362633352
kukhnyuk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 15:22
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:03
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33 %
Publication date: 31 липня 2019 15:18
Enquiries until: 22 серпня 2019 15:22
Complaints submission until: до 28 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2019 15:22

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,33 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Апарат для дистанційної (ударно хвильової) літотрипсії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. 16 Липня, 36
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Апарат для дистанційної (ударно хвильової) літотрипсії
CPV: 33150000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 серпня 2019 11:49
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2019 11:41
Технічна помилка.pdf
14 серпня 2019 11:41
dod 7 (МТВ).doc
09 серпня 2019 16:29
Перелік змін до тендерної документації (літотриптор 2).pdf
09 серпня 2019 16:29
ТД.doc
09 серпня 2019 16:29
dod 5 перелік документів для переможця 2 (2).doc
09 серпня 2019 16:29
ТД (зі змінами).pdf
09 серпня 2019 16:29
dod 5 перелік документів для переможця.pdf
31 липня 2019 15:18
dod6 Форма тендерно1 пропозиц11 (2) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod4 1нформац1я на укладання договору (2) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod3 Документи визначен1 ст 17 (1) (3).doc
31 липня 2019 15:18
dod2 Перел1к документ1в до ст 16 (2) (3).doc
31 липня 2019 15:18
dod1(Форма письмової згоди учасника) (1) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod 8 Проект договору (1) (5).doc
31 липня 2019 15:18
Дод.8.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.7.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.6.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.4.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.3.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.2.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.1.pdf
14 серпня 2019 11:49
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 16:37
Електронний цифровий підпис
31 липня 2019 15:24
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2019 11:41
Технічна помилка.pdf
14 серпня 2019 11:41
dod 7 (МТВ).doc
31 липня 2019 15:18
dod7 МТВ.doc
09 серпня 2019 16:29
Перелік змін до тендерної документації (літотриптор 2).pdf
09 серпня 2019 16:29
ТД.doc
31 липня 2019 15:18
ТД .doc
09 серпня 2019 16:29
dod 5 перелік документів для переможця 2 (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod5 Перел1к документ1в для переможця (2) (2).doc
09 серпня 2019 16:29
ТД (зі змінами).pdf
31 липня 2019 15:18
ТД.pdf
09 серпня 2019 16:29
dod 5 перелік документів для переможця.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.5.pdf
31 липня 2019 15:18
dod6 Форма тендерно1 пропозиц11 (2) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod4 1нформац1я на укладання договору (2) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod3 Документи визначен1 ст 17 (1) (3).doc
31 липня 2019 15:18
dod2 Перел1к документ1в до ст 16 (2) (3).doc
31 липня 2019 15:18
dod1(Форма письмової згоди учасника) (1) (2).doc
31 липня 2019 15:18
dod 8 Проект договору (1) (5).doc
31 липня 2019 15:18
Дод.8.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.7.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.6.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.4.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.3.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.2.pdf
31 липня 2019 15:18
Дод.1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-31-000442-c.a1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "РЕХАФЛЕКС", Код ЄДРПОУ:39072601
Дата подання: 27 серпня 2019 14:50
Скарга на неконкурентні вимоги у тендерній докумнтації
Скарга на неконкурентні вимоги у тендерній докумнтації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 18:16
рішення від 29.08.2019 № 11963 + литс Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 18:15

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 14:50
Compact Sigma проспект.pdf
27 серпня 2019 14:50
Flex-500-brochure.pdf
27 серпня 2019 14:50
Компакт Сигма 2016.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-07-000010 ● 050c722483054d2889d16aa7523e25d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-07 17:07:41
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2019 № 37

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 № 37.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-07-31-000442-c 31.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України ""Про публічні закупівлі"".

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внести зміни шляхом вилучення п.1 в табличці Додатку №5 до тендерної документації на закупівлю по коду ДК 021-2015 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2019 18415- Електромеханічна екстракорпоральна система для літотрипсії)», Апарат для дистанційної (ударно хвильової) літотрипсії, ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-31-000442-с.

2019-08-09 16:04:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр імені Віктора Поліщука" Рівненської обласної ради, 13972414, Україна, місто Рівне, вулиця 16 Липня, 36
  2. Інформація про предмет закупівлі: Апарат для дистанційної (ударно хвильової) літотрипсії, 15000000UAH, 33150000-6, ДК021, 1, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: d88c0d90dc684620b11c6e316b92c154, 2019-07-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 07 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протоколом №55 від 31.07.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в тендерній документації установив вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим порушив норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 09 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Актуальні тендери

До пошуку