Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

авторський нагляд по об'єкту «Влаштування мережі пожежної сигналізації міського крематорію по вул.Байковій, 16, Голосіївський район»
Очікувана вартість
6 480,00 UAH
UA-2019-07-31-000411-c f653b0798097430d85535e0ade74fd31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злотнікова Олена Петрівна

+380445293412 +380445293449 CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


здійснення авторського нагляду по об'єкту «Влаштування мережі пожежної сигналізації міського крематорію по вул.Байковій, 16, Голосіївський район»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
роботи з авторського нагляду по об'єкту «Влаштування мережі пожежної сигналізації міського крематорію по вул.Байковій, 16, Голосіївський район»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська обл., Київ, Байкова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування :кошти місцевого бюджету. Після закінчення виконання Робіт Виконавець передає Замовнику акт здачі-приймання виконаних робіт, який повинен бути підписаний Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати передачі або надана мотивована письмова відмова від його підписання в той же строк. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нові інтегровані системи автоматизації"
#35167212
Переможець 6 480,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 10:41
1_додаткова угода №1 до договору 23Д.pdf укладений
19 серпня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 10:38
додаткова угода №1 до договору 23Д (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 15:09
Авторський пожежна.pdf укладений
31 липня 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору за взаємною згодою
Номер договору про закупівлю: 23Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін