Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографа Astelion Advance 32-зрізового
Очікувана вартість
36 960,00 UAH
UA-2019-07-31-000405-a f33554b5f52c4b02895ec51770345f00
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю послуг згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографа Astelion Advance 32-зрізового) є те, що дана закупівля по відкритим торгам двічі не відбулася (24.06.2019 р. та 12.07.2019 р.).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографа Astelion Advance 32-зрізового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником акту виконаних (наданих) послуг (при наявності бюджетних асигнувань). Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних (наданих) послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки між Сторонами проводяться у безготівковій формі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНМЕД-УКРАЇНА"
#40914654
Переможець 36 960,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНМЕД-УКРАЇНА"
#40914654
36 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:55
звіт.pdf укладений
03 січня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 13:48
дог 203 0819.pdf укладений
20 серпня 2019 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 36 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 160,00 UAH)