Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000404-c cb6062f10d544420b84bf059f4c390f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Микола Миколайович

+380554850503 Shevchenkonn82@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОТРОЇЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02004054
Місцезнаходження: 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьке, Соборна, 105
Контактна особа: Шевченко Микола Миколайович
+380554850503
Shevchenkonn82@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 15:04
Початок аукціону: 16 серпня 2019 15:13
Очікувана вартість: 396 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 од
Інформаційні системи (Постачання медичної інформаційної системи та крипто-виробу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт.Новотроїцьке, вул.Соборна, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:00
ТД МІС КНП Новотроі_цька ЦРЛ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000040 ● b95b8392161e4e2684dadaf5ee09e05d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


06.08.2019 № 199

Херсон



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-31-000404-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-07 14:13:45

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі закупівлі інформаційної системи, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Новотроїцька центральна районна лікарня» Новотроїцької районної ради Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-31-000404-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі?
2) Яким чином ви можете пояснити, вимогу у тендерной документації, щодо підтвердження відповідності переможця установленим критеріям у пункті 2 частини третьої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" 396 000,00
UAH з ПДВ
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ"
#42292899
Відхилено 350 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 396 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
396 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 15:26
Договір ТОВ Ілайф.pdf укладений
09 вересня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 396 000,00
UAH