Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОТРОЇЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02004054 |
Місцезнаходження: | 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьке, Соборна, 105 |
Контактна особа: |
Шевченко Микола Миколайович +380554850503 Shevchenkonn82@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 15:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 15:04 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 15:13 |
Очікувана вартість: | 396 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 15:00 |
ТД МІС КНП Новотроі_цька ЦРЛ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000040 ● b95b8392161e4e2684dadaf5ee09e05d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2019 № 199
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-31-000404-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-07 14:13:45
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу щодо закупівлі закупівлі інформаційної системи, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Новотроїцька центральна районна лікарня» Новотроїцької районної ради Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-31-000404-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі?
2) Яким чином ви можете пояснити, вимогу у тендерной документації, щодо підтвердження відповідності переможця установленим критеріям у пункті 2 частини третьої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"ЗАХИСТ.ЮЕЙ" #42292899 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 15:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" #36049014 |
Переможець |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 15:26
|
Договір ТОВ Ілайф.pdf | укладений |
09 вересня 2019 15:24
|