Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка на ділянці км0+000-км38+071 Машівського та Полтавського районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1719372 / М-03 /-Mashivka-Karlivka on the site km0 + 000-km38 + 071 of the Mashivskiy and Poltava districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
23 536 148,00 UAH
UA-2019-07-31-000397-c 96e750cc33344ba89f5e80b28bd570cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа замовника: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 12:22
Очікувана вартість: 23 536 148,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 353,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 31 липня 2019 14:55
Enquiries until: 24 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 23 536 148 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 354 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 700 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка на ділянці км0+000-км38+071 Машівського та Полтавського районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка на ділянці км0+000-км38+071, Машівського та Полтавського районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1719372 / М-03 / -Mashivka-Karlivka on the site km0 + 000-km38 + 071 of the Mashivskiy and Poltava districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000017 ● 8c816a3e1cb14343acea3485abd8742b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-11 17:56:56
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-07-31-000397-c 31.07.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області", 41984916, Україна, місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка на ділянці км0+000-км38+071 Машівського та Полтавського районів Полтавської області (окремими ділянками), 23536148UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 96e750cc33344ba89f5e80b28bd570cf, 2019-07-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.08.2019 № 151, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр», товариства з обмеженою відповідальністю «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ ПОЛТАВА» та товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11.09.2019 № 180, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 03-24/19-145. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Замовником 27.08.2019 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Згідно з нормами статті 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено надання учасниками торгів будь-яких документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що абзацом другим частини першої статті 27 Закону передбачено - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Слід зазначити, частиною першою статті 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, при цьому, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини п’ятої статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив вимогу до Учасників, які перебувають у статусі «На розгляді» надати Замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. До договірної ціни додаються Учасниками наступні документи (пронумеровані): локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат. Такі документи учасники повинні надати Замовнику протягом двох робочих днів з дня набуття статусу «На розгляді». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору, додатком до договору. Отже, вимога установлена Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання Учасниками, пропозиції яких перебувають у статусі «На розгляді», в паперовому вигляді договірної ціни, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Порушення щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-5-2 не підтверджено., 01 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та статті 25 і 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю , правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) за результатами розгляду висновку від 01.10.2019р. про результати моніторингу (далі – Висновок) закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка на ділянці км0+000- км38+071 Машівського та Полтавського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-31-000397-c доводить до Вашого відома, що твердження, викладені у Висновку щодо виявлення порушення Замовником вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23, статті 25 і 28 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки Замовник у своїй діяльності чітко дотримується вимог чинного законодавства та всіх принципів здійснення публічних закупівель. Дії Замовника, в частині визначення у тендерній документації інформації про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині порядку внесення змін до тендерної документації та в частині вимоги тендерної документації щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни з розрахунками і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом не порушують чинне законодавство України та принципи здійснення закупівель, оскільки направлені на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну економію та ефективність. Повідомляємо, що ми, як Замовник у закупівлі, приймаючи рішення, керуємось виключно законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, Замовник відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Державної аудиторської служби України оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін.

2019-10-04 09:42:04

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
UA-2019-07-31-000397-c96e750cc33344ba89f5e80b28bd570cf
Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 вересня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 16:28
sign.p7s
03 вересня 2019 16:28
sign.p7s
03 вересня 2019 16:28
Банківська гарантія.zip
03 вересня 2019 14:55
Контрольний лист.pdf

Документи

03 вересня 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 вересня 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 17:29
sign.p7s
03 вересня 2019 17:29
sign.p7s
03 вересня 2019 17:28
ч9.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч8.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч7.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч6.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч5.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч4.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч3.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч2.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч1.pdf
03 вересня 2019 17:28
Ростдорстрой 13510- 77 p7s.7z
03 вересня 2019 17:28
Контрольний лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 23 430 140,00
UAH з ПДВ
20 154 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 20 156 553,79
UAH з ПДВ
20 156 553,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 22 359 340,00
UAH з ПДВ
22 359 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 23 499 000,00
UAH з ПДВ
23 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 16:28
sign.p7s
03 вересня 2019 16:28
sign.p7s
03 вересня 2019 16:28
Банківська гарантія.zip
03 вересня 2019 14:55
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 17:29
sign.p7s
03 вересня 2019 17:29
sign.p7s
03 вересня 2019 17:28
ч9.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч8.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч7.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч6.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч5.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч4.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч3.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч2.pdf
03 вересня 2019 17:28
ч1.pdf
03 вересня 2019 17:28
Ростдорстрой 13510- 77 p7s.7z
03 вересня 2019 17:28
Контрольний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 20 154 996,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
20 154 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 11:51
Договір укладений
24 вересня 2019 11:49

Актуальні тендери

До пошуку