Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
деталі контактної мережі в асортименті - 11 найменувань (6750 шт.)
Очікувана вартість
1 500 612,00 UAH
UA-2019-07-31-000391-c ● 04a23117a28f43ea85c5af5dca436752
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 500 612,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 503,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45018.36 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
деталі контактної мережі в асортименті - 11 найменувань (6750 шт.) - Детальніше у додатку 6 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6750 шт
деталі контактної мережі в асортименті - 11 найменувань (6750 шт.) - Детальніше у додатку 6 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, вул. Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 17:04 |
ТД дкм зі змінами.docx | |
06 вересня 2019 17:04 |
Зміни до ТД дкм.doc | |
06 вересня 2019 17:04 |
ТД дкм виправлен.docx |
06 вересня 2019 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2019 17:04 |
ТД дкм зі змінами.docx
|
|||
06 вересня 2019 17:04 |
Зміни до ТД дкм.doc
|
|||
06 вересня 2019 17:04 |
ТД дкм виправлен.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-31-000391-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 12 вересня 2019 16:42
Просимо внести зміни до тендерної документації
Інформація наведена у прікріплених файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 16:29
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) публічні закупівлі здійснюються за наступними принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників.
Згідно частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до роз’яснень Антимонопольного комітету України: дискримінаційні вимоги – це вимоги, які встановлені в документації конкурсних торгів, і які неможливо пояснити необхідністю замовника.
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції та систему сертифікації УкрСЕПРО, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, більш не підлягає обов’язковій сертифікації. Натомість, вступив в дію ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Технічними регламентами та процедурами оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, можуть бути встановлені особливості регулювання відносин, на які поширюється дія цього Закону, що і передбачено вимогами п.1 додатку 3ТД.
Тому вимоги п.1 додатку 3 ТД залишаються без змін.
Що стосується вашого посилання на вимоги ГСТУ 32.0.08.001-97, то необхідно зазначити наступне: безпосередньо в самому стандарті ГСТУ 32.0.08.001-97 зазначено, що «вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, організацій і установ залізничного транспорту під час розроблення та поставлення на виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції (у випадку змін основних параметрів вихідної продукції) виробничо-технічного призначення за замовленнями Мінтрансу або (за його дорученнями): Державної адміністрації залізничного транспорту України – «Укрзалізниці», її Головних управлінь, управлінь залізниць тощо».
Тому вимоги п.1 додатку 3 ТД залишаються без змін.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників.
Згідно частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до роз’яснень Антимонопольного комітету України: дискримінаційні вимоги – це вимоги, які встановлені в документації конкурсних торгів, і які неможливо пояснити необхідністю замовника.
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції та систему сертифікації УкрСЕПРО, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, більш не підлягає обов’язковій сертифікації. Натомість, вступив в дію ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Технічними регламентами та процедурами оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, можуть бути встановлені особливості регулювання відносин, на які поширюється дія цього Закону, що і передбачено вимогами п.1 додатку 3ТД.
Тому вимоги п.1 додатку 3 ТД залишаються без змін.
Що стосується вашого посилання на вимоги ГСТУ 32.0.08.001-97, то необхідно зазначити наступне: безпосередньо в самому стандарті ГСТУ 32.0.08.001-97 зазначено, що «вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, організацій і установ залізничного транспорту під час розроблення та поставлення на виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції (у випадку змін основних параметрів вихідної продукції) виробничо-технічного призначення за замовленнями Мінтрансу або (за його дорученнями): Державної адміністрації залізничного транспорту України – «Укрзалізниці», її Головних управлінь, управлінь залізниць тощо».
Тому вимоги п.1 додатку 3 ТД залишаються без змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-31-000391-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 04 листопада 2019 12:31
Дата подання: 04 листопада 2019 12:31
Скарга до Антимонопольного комітету України
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що зазначено у Скарзі що додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2019 17:51
Рішення від 07.11.2019 №16183+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 17:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2019 №17208.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 18:34
Рішення від 22.11.2019 №17208.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 00:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ від22.11.2019 № 17208-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 28 листопада 2019 11:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕЗ" |
1 440 504,00
UAH з ПДВ
|
1 440 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" |
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" |
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕЗ" #37470196 |
Рішення скасоване |
1 440 504,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:10
|
ТОВ "СЕЗ" #37470196 |
Відхилено |
1 440 504,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:27
|
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" #40196313 |
Відхилено |
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" #42019312 |
Переможець |
1 500 612,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 17:00
|
Договір 191071.docx | укладений |
19 грудня 2019 17:00
|