Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000384-b 8718f2d4c1584d0ea19cca9021f74760
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана Касьянова

+380671921564
+380567135966
+380563711123
kzo.domrc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20267596
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А
Контактна особа: Светлана Касьянова
+380671921564,+380567135966,+380563711123
kzo.domrc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 10:37
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:33
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019  —  05 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 10:45
ІНФОРМАЦІЯ.docx СБ.docx
31 липня 2019 10:45
Спеціфікація до договору .xlsx
31 липня 2019 10:45
догов_~1.doc
31 липня 2019 10:45
Форма пропоз..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 11:05
Дата відповіді: 01 серпня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 76 850,00
UAH з ПДВ
71 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 79 998,00
UAH з ПДВ
71 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:30
Письмо_гарантия.pdf
07 серпня 2019 14:27
догов__1.pdf
07 серпня 2019 14:27
Сертификаты GTL (1).rar
07 серпня 2019 14:27
сертификатWindows-10-Pro.jpg
07 серпня 2019 14:27
Сертификаты леново.rar
07 серпня 2019 14:27
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 71 599,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 09:42

Документи

12 серпня 2019 09:41
Протокол -2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
71 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2019 09:41
Протокол -2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор ноутбуки.PDF укладений
16 серпня 2019 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 71 598,96
UAH (в тому числі ПДВ 11 933,16 UAH)