Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт амбулаторії в с. Задвір’я по вул. Герої Небесної сотні,3 Буського району Львівської області
Очікувана вартість
136 140,00 UAH
UA-2019-07-31-000320-a 2b4860da768745f48626728fbc53688a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запоточний Мар'ян Іванович

+380326421857 busk.uoz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Запоточний Мар'ян Іванович
+380326421857
busk.uoz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 15:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 15:17
Очікувана вартість: 136 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт амбулаторії в с. Задвір’я по вул. Герої Небесної сотні,3 Буського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80552, Україна, Львівська область, Буський район, с. Задвір'я, вул. Героїв Небесної сотні, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:12
дефектний акт.pdf
31 липня 2019 15:12
ОГОЛОШЕННЯ (кап. ремонт).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ" 130 001,89
UAH з ПДВ
130 001,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 14:17
3.2 лист відгук.pdf
08 серпня 2019 14:17
Форма пропозиціі.pdf
08 серпня 2019 14:17
Стаття 17.pdf
08 серпня 2019 14:17
Сертифікат BACKA_3918_till_2019.pdf
08 серпня 2019 14:17
Сертифікат 2019.PDF
08 серпня 2019 14:17
Протокол дог. ціни.pdf
08 серпня 2019 14:17
Календарний графік (1).pdf
08 серпня 2019 14:17
Захист довкілля.pdf
08 серпня 2019 14:17
Додаток 1.pdf
08 серпня 2019 14:17
Дефектний акт.pdf
08 серпня 2019 14:17
r_47_ДЦ_ССР.rtf
08 серпня 2019 14:17
r_47_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
08 серпня 2019 14:17
r_47_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
08 серпня 2019 14:17
r_47_ДЦ_ИВР.rtf
08 серпня 2019 14:17
r_47_ДЦ_ДЦ.rtf
08 серпня 2019 14:17
4.17 Якість послуг.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.15 Відкриття рахунку.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.9 Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.8 Проект договору.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.7ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.7ДОДАТОК ДО Ліцензії.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.5Виписка Держ Реєстру.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.4 Статут.pdf
08 серпня 2019 14:17
4.3.pdf
08 серпня 2019 14:17
2Сертифікат.pdf
08 серпня 2019 14:17
1Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЗЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Переможець 130 001,89
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 12:48

Документи

12 серпня 2019 12:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:47
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
130 001,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2019 12:48
Електронний підпис
12 серпня 2019 12:47
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:15
Д.у. 3.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 11:10
д.у. 2.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 13:13
Додаток_1 Кузь.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 08:41
договір укладений
20 серпня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 5 від 19.08.2019 р. в п. 2.3. розділу «2. Вартість договору і умови оплати» та викласти у новій редакції: «2.3. Фінансування здійснюється: за кошти місцевого бюджету – 102 773.89 грн.; за рахунок спонсорських коштів – 27 228.00 грн.» 2. Сторони домовилися внести зміни до договору в частині реквізитів «Підрядника» Розділу «15 Юридична адреса і реквізити сторін» та викласти їх у наступній редакції: Підрядник ТзОВ «Кузь» 79000, м. Львів, пр. Червоної калини 82/77 тел. 0676744045 МФО 325321 ІН 33981182 Р/р UA263253210000026003053802138 в ЗГРУ ПАТ КБ “Приват Банк” МФО 339500 Р/р 26003230535001 в АТ “ТАКСОМБАНК” МФО 820172 Р/р 37123033705136 Держказначейська служба України, м. Київ 3. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною складовою частиною Договору № 5 від 19.08.2019 р., набуває чинності з дати її підписання та діє до закінчення терміну дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди зменшити загальну суму договору № 5 від 19 серпня 2019 року на 5 501.89 грн. (П’ять тисяч п’ятсот одна грн. 89 коп.) і відповідно внести зміни в пункти 2.1. та 2.3 Розділу 2. «Вартість договору і умови оплати» та викласти у новій редакції: “2.1.Вартість робіт за цим Договором, визначається на підставі кошторисної документації, договірної ціни, що є невідємною частиною договору та складає 124 500.00 грн (Сто двадцять чотири тисячі п’ятсот грн.00 коп.)” «2.3. Фінансування здійснюється: за кошти місцевого бюджету – 97 272 грн.; за рахунок спонсорських коштів – 27 228.00 грн.» 2. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Кожній Стороні Договору передається по одному оригінальному примірнику цієї Угоди. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною № 5 від 19 серпня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди внести зміни в Додаток №1 «Протокол погодження договірної ціни» та Додаток №2 «Кошторисна документація» до договору № 5 від 19 серпня 2019 року та викласти їх у новій редакції (Додаток 1 та Додаток 2 - додаються) 2. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Кожній Стороні Договору передається по одному оригінальному примірнику цієї Угоди. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною № 5 від 19 серпня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML