Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт пандусу поліклінічного відділення № 2 по вул. Жаботинського 32, літера Р-3, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
Очікувана вартість
94 511,62 UAH
UA-2019-07-31-000312-c 89c487a01bcc45e3ace50ed6d9dd4e95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт пандусу поліклінічного відділення № 2 по вул. Жаботинського 32, літера Р-3, ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Л.Жаботинського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснюється за фактом постачання. Замовник має право здійснити попередню оплату згідно з п.1.1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", а саме: "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

31 липня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ТЕПЛОГЕРМ"
#33243186
Переможець 94 511,62
UAH з ПДВ
31 липня 2019 14:04

Документи

31 липня 2019 14:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 14:12
Договір укладений
31 липня 2019 14:11