Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4 для друку
Очікувана вартість
74 400,00 UAH
UA-2019-07-31-000292-b ● b17b4ddfbc8e483aabde290b6cefe4ac
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02313200 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Бул. Машинобудівників, 23 |
Контактна особа: |
Катерина Борисівна Рудюк +380626421892 depbux@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 10:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 10:49 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 74 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 372,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2232 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Інформація про предмет закупівлі зазначена в оголошенні про проведення допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 пачка
Папір офісний А4 для друку (Джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б.Хмельницького, б. 6, поверх ІІІ, кімната 301
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 10:19 |
оголошення.doc |
31 липня 2019 10:18 |
Зразок договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-31-000292-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Єгорова Галина Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2636106387
Дата подання: 14 серпня 2019 09:21
щодо визначення переможця
ФОП Егорова Г.В не згодна з визначенням переможця.
Згідно пункта 9. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження оголошення дослівно :
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, Учасник надає згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відомостей, які надані для забезпечення участі у запиті, цивільно-правових та господарських відносинах.
Та згідно оголошення п.10. Відхилення пропозицій відбувається у разі невиконання або неналежного виконання наступних умов:
У разі відсутності сканованих документів, що додаються до пропозиції, на момент прикріплення в систему електронних закупівель Цінової пропозиції, з якою Учасник приймав участь в процедурі закупівлі, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
ТОВ Свиком не надано до початку аукціону копії документів, які свідчать про якість товарів та завірений проекту Договору Додаток № 2.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі , ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР "не надано до початку аукціону документів, згідно п.9 оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункта 9. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження оголошення дослівно :
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, Учасник надає згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відомостей, які надані для забезпечення участі у запиті, цивільно-правових та господарських відносинах.
Та згідно оголошення п.10. Відхилення пропозицій відбувається у разі невиконання або неналежного виконання наступних умов:
У разі відсутності сканованих документів, що додаються до пропозиції, на момент прикріплення в систему електронних закупівель Цінової пропозиції, з якою Учасник приймав участь в процедурі закупівлі, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
ТОВ Свиком не надано до початку аукціону копії документів, які свідчать про якість товарів та завірений проекту Договору Додаток № 2.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі , ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР "не надано до початку аукціону документів, згідно п.9 оголошення.
Скасована
Дата: 14 серпня 2019 09:23
Причина: ошибочно
Номер вимоги: UA-2019-07-31-000292-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Єгорова Галина Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2636106387
Дата подання: 14 серпня 2019 09:26
щодо визначення переможця
ФОП Егорова Г.В не згодна з визначенням переможця.
Згідно пункта 9. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження оголошення дослівно :
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, Учасник надає згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відомостей, які надані для забезпечення участі у запиті, цивільно-правових та господарських відносинах.
Та згідно оголошення п.10. Відхилення пропозицій відбувається у разі невиконання або неналежного виконання наступних умов:
У разі відсутності сканованих документів, що додаються до пропозиції, на момент прикріплення в систему електронних закупівель Цінової пропозиції, з якою Учасник приймав участь в процедурі закупівлі, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі , ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР "не надано до початку аукціону документів, згідно п.9 оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункта 9. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження оголошення дослівно :
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, Учасник надає згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», відомостей, які надані для забезпечення участі у запиті, цивільно-правових та господарських відносинах.
Та згідно оголошення п.10. Відхилення пропозицій відбувається у разі невиконання або неналежного виконання наступних умов:
У разі відсутності сканованих документів, що додаються до пропозиції, на момент прикріплення в систему електронних закупівель Цінової пропозиції, з якою Учасник приймав участь в процедурі закупівлі, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі , ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР "не надано до початку аукціону документів, згідно п.9 оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 09:10
Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації на вашу вимогу щодо незгоди з визначенням переможця повідомляє наступне.
Система електронних закупівель на авторизованому електронному майданчику zakupki.prom.ua визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» за предметом закупівлі «Папір офісний А4 для друку», код за ДК 021:2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-31-000292-b.
Відповідно до вимог оголошення про проведення допорогової закупівлі учасником закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надано у повному обсязі та належно оформлений пакет документів, у тому числі, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (із змінами), і згода на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Зазначена згода відображена, як в ціновій пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» в останньому абзаці (надана за формою відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі), так і в п. 11.3. розділу ХІ «Інші вимоги» Проекту договору купівлі продажу за результатами електронних закупівель (наданий за формою відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Всі документи завірені підписом та печаткою Учасника.
Додатково звертаємо вашу увагу, що наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 втратив чинність згідно з наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» подав пропозицію для участі у закупівлі відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі, підстави для дискваліфікації ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» відсутні.
Система електронних закупівель на авторизованому електронному майданчику zakupki.prom.ua визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» за предметом закупівлі «Папір офісний А4 для друку», код за ДК 021:2015 «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-31-000292-b.
Відповідно до вимог оголошення про проведення допорогової закупівлі учасником закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надано у повному обсязі та належно оформлений пакет документів, у тому числі, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (із змінами), і згода на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Зазначена згода відображена, як в ціновій пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» в останньому абзаці (надана за формою відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі), так і в п. 11.3. розділу ХІ «Інші вимоги» Проекту договору купівлі продажу за результатами електронних закупівель (наданий за формою відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі). Всі документи завірені підписом та печаткою Учасника.
Додатково звертаємо вашу увагу, що наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 втратив чинність згідно з наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» подав пропозицію для участі у закупівлі відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі, підстави для дискваліфікації ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
51 894,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 14:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 09:55
|
Договір 64 Папір.pdf | укладений |
27 серпня 2019 09:53
|