Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи різні та супутня продукція
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000285-a 35093916493a4e1c86f1c019a29a124b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 14:50
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Потреба згідно додатку. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 кілограми
Крупи різні та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 23 476,00
UAH з ПДВ
23 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:47
Вівсянка.PDF
02 серпня 2019 14:47
Перловка ТОВ НАДІЯ.PDF
02 серпня 2019 14:47
крупа гречана.PDF
02 серпня 2019 14:47
Протокол досліджень.pdf
02 серпня 2019 14:47
Рис.PDF
02 серпня 2019 14:47
Пшоно.PDF
02 серпня 2019 14:47
Крупа манна.PDF
02 серпня 2019 14:47
Крупа пшенична.PDF
02 серпня 2019 14:47
Макарони Зодіак.pdf
02 серпня 2019 14:47
Крупа ячмінна.PDF
02 серпня 2019 14:47
Сертифікат ISO22000.pdf
02 серпня 2019 14:47
Витяг ЄДР.pdf
02 серпня 2019 14:47
Протокол досліджень.pdf
02 серпня 2019 14:47
Статистика.pdf
02 серпня 2019 14:47
Витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2019 14:47
Наказ на Директора.pdf
02 серпня 2019 14:47
Гарантійні листи.pdf
02 серпня 2019 14:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 23 476,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 09:49

Документи

05 серпня 2019 09:49
Рішення №130.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
23 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 09:49
Рішення №130.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 12:14
Дод угода №1 до дог №110 КП Волод ринок.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 12:14
Дод угода №1 до дог №110 КП Волод ринок.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 10:11
Дог №110 КП Волод ринок.pdf укладений
14 серпня 2019 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару; без зміни суми договору
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 474,06
UAH (в тому числі ПДВ 3 912,34 UAH)