Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» відповідно до робочого проекту 16227-1 «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» (інвентарний номер 10310074)
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000226-c 469f09ab9f744cdca3f5f9cb2e0f16e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:16
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:16
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


За кошти отримані підприємством від господарської діяльності

За кошти отримані підприємством від господарської діяльності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» відповідно до робочого проекту 16227-1 «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» (інвентарний номер 10310074)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська, Кривий Ріг, котельня «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» (інв. № 10310074), територія ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються згідно підписаного акту приймання виконаних робіт (КБ-2в) з відстрочкою до 180 днів, але в залежності від фінансової можливості Замовника Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-000226-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41264111
Дата подання: 27 серпня 2019 17:00
Повторна кваліфікація
Просимо провести повторну кваліфікацію учасника закупівлі № UA-2019-07-31-000226-c «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» відповідно до робочого проекту 16227-1 «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» (інвентарний номер 10310074)» , у зв’язку з тим що у протоколі відхилення зазначені помилкові підстави, а саме:
1. Відсутні документи передбачені частинами 2 та 3 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Також згідно кваліфікованого висновку виробничо-технічного відділу (службова записка вх. №2878 від 20.08.2019р.) встановлено, що в документах Учасника ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ» матеріально-технічна база не повною мірою відповідає вимогам технічного завдання (не надані копії документів, що підтверджують право власності (користування) на машини, які будуть необхідні для виконання даних робіт).

По першому пункту вважаємо, що наявність, або відсутність даних документів не впливає на якість, вартість та строк виконання робіт.
По другому пункту, у складі тендерної пропозиції прикладений договір оренди інструменту, який необхідний для виконання робіт згідно закупівлі c «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» відповідно до робочого проекту 16227-1 «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» (інвентарний номер 10310074)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 17:09
У відповідь на Вашу вимогу щодо проведення повторної кваліфікації учасників за № UA-2019-07-31-000226-c від 27.08.2019 року у закупівлі за предметом: код ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» КПТМ «Криворіжтепломережа» відповідно до робочого проекту 16227-1 «Капітальний ремонт будівлі котельні «КМК» (інвентарний номер 10310074)) тендерний комітет КПТМ «Криворіжтепломережа» вважаємо їх необґрунтованими та безпідставними.
По першому пункту Вашої Вимоги повідомляємо, що Вами як учасником закупівлі не виконано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» а саме не надано документи передбачені частинами 2 та 3 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Що стосується другого пункту Вимоги від 27.08.2019 року повідомляє що Вами не були надані копії документів, що підтверджують право власності (користування) на машини, які будуть задіяні при виконанні ремонтних робіт, оскільки згідно з Додатком № 2 до технічного завдання до предмету закупівлі роботи, які необхідно виконати на котельні КМК, передбачено використання будівельних машин на навантаження та вивіз будівельного сміття, транспортування необхідних матеріалів.
Тому проведення повторної кваліфікації учасників суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 17:00
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 6 991 062,01
UAH з ПДВ
6 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 7 190 904,00
UAH з ПДВ
6 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІТІНІЯ-ПРОМ" 7 080 000,00
UAH з ПДВ
6 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВК Криворіжелектромонтаж" 7 200 000,00
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 23:43
53.29.33.Протокол зборів.pdf
15 серпня 2019 23:43
17.15.13.17.ПДВ.pdf
15 серпня 2019 23:43
4.43.50.20.статут.pdf
15 серпня 2019 23:43
12.56.28.18.Витяг1.pdf
15 серпня 2019 23:43
53.29.33.Протокол зборів.pdf
15 серпня 2019 23:43
49.2.1.21.Витяг2.pdf
15 серпня 2019 23:43
49.2.1.21.Витяг2.pdf
15 серпня 2019 23:43
57.50.36.Дозвіл.pdf
15 серпня 2019 23:43
Договор 02-08 ВКБ.PDF
15 серпня 2019 23:43
27.22.25.10.Витяг.pdf
15 серпня 2019 23:43
14.24.7.31.Наказ.pdf
15 серпня 2019 23:43
4.43.50.20.статут.pdf
15 серпня 2019 23:43
Технічне завдання.PDF
15 серпня 2019 23:43
Договор 360.pdf
15 серпня 2019 23:43
Договор 361.PDF
15 серпня 2019 23:43
27.22.25.10.Витяг.pdf
15 серпня 2019 23:43
43.1.3.14.Лицензия.pdf
15 серпня 2019 23:43
12.56.28.18.Витяг1.pdf
15 серпня 2019 23:43
57.50.36.Дозвіл.pdf
15 серпня 2019 23:43
14.24.7.31.Наказ.pdf
15 серпня 2019 23:43
43.1.3.14.Лицензия.pdf
15 серпня 2019 23:43
17.15.13.17.ПДВ.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:58
довідка2.pdf
23 серпня 2019 15:58
довідка1.pdf
23 серпня 2019 15:58
кошторис.pdf
23 серпня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:45
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки3.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки2.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки1.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки.pdf
15 серпня 2019 16:45
Кошторис.pdf
15 серпня 2019 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 16:45
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки3.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки2.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки1.pdf
15 серпня 2019 16:45
Довідки.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 09:48
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:37
право підпису.pdf
16 серпня 2019 09:37
опис.pdf
16 серпня 2019 09:37
ліцензія.pdf
16 серпня 2019 09:37
інша інформація.pdf
16 серпня 2019 09:37
дозвола.pdf
16 серпня 2019 09:37
додаток 5.pdf
16 серпня 2019 09:37
додаток 4.pdf
16 серпня 2019 09:37
додаток 2.pdf
16 серпня 2019 09:37
додаток 1.pdf
16 серпня 2019 09:37
гарантійні листи.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 16:51
Статут.pdf
15 серпня 2019 16:51
Приказ на Кулемина В.В..jpg
15 серпня 2019 16:51
Довідка про субпідряд.pdf
15 серпня 2019 16:51
Гарантійні листи.pdf
15 серпня 2019 16:51
Відповідність ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ТОВ "АКВІТІНІЯ-ПРОМ"

НВК Криворіжелектромонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 6 808 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 13:28
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 6 809 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
6 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:04
Договір №86 від 05.09.2019.PDF укладений
05 вересня 2019 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що при виконання капітального ремонту будівлі котельні «КМК» виникли додаткові роботи, які вимагають обов’язкового виконання, відповідно до п. 4.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 4.2 Договору та викласти у наступній редакції: Дата закінчення робіт – 30 квітня 2020 року. Внести зміни в п. 14.1 Договору та викласти у наступній редакції: Цей Договір є укладеним від дати його підписання і діє до 30 квітня 2020 року. Інші істотні умови договору не змінюються.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 2 352 837,20
UAH (в тому числі ПДВ 392 139,53 UAH)