Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 999 834,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2019 16:04 |
ТД 3 зі змінами.docx | |
11 грудня 2019 16:04 |
ЗТД 3.doc | |
11 грудня 2019 16:04 |
ТД 3 виправл.docx | |
23 жовтня 2019 16:38 |
ЗМІНИ до ТД профиля. 2.doc | |
23 жовтня 2019 16:38 |
ТД профиля виправл 2.docx | |
09 вересня 2019 16:56 |
ЗТД 1.doc | |
09 вересня 2019 16:56 |
ТД 1 виправл.docx | |
31 липня 2019 09:33 |
ТД.docx |
11 грудня 2019 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 грудня 2019 16:04 |
ТД 3 зі змінами.docx
|
|||||||||
11 грудня 2019 16:04 |
ЗТД 3.doc
|
|||||||||
11 грудня 2019 16:04 |
ТД 3 виправл.docx
|
|||||||||
23 жовтня 2019 16:38 |
ЗМІНИ до ТД профиля. 2.doc
|
|||||||||
23 жовтня 2019 16:38 |
ТД профиля виправл 2.docx
|
|||||||||
09 вересня 2019 16:56 |
ЗТД 1.doc
|
|||||||||
09 вересня 2019 16:56 |
ТД 1 виправл.docx
|
|||||||||
31 липня 2019 09:33 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- не дискримінація учасників
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Жодні нормативні документи не регламентують точний розмір висоти, монтажної глибини монтажної глибини камери під армування тощо, тому вказані в Додатку 3 тендерної документації розміри звужують перелік продукції, яка може поставлятися лише однією торгівельною маркою (ТМ «WDS» виробника ТОВ «МІРОПЛАСТ»), адже кожен виробник окремо визначає розміри під вищезгадані характеристики в залежності від кількості камер продукції, що в свою чергу, ніяким чином не впливає на технічні та якісні характеристики готової продукції. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-130:2007 п.5.2.1, «Форма поперечного перерізу і геометричні розміри профілів повинні бути наведені в конструкторській документації підприємства-виробника» отже єдиного стандарту розмірів профілів не існує.
У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації, а саме: прибрати з тендерної документації точні розміри продукції, залишивши кількість камер у профілі. Саме кількість камер дозволить учасникам визначити потрібні Замовнику розміри та характеристики. Такі зміни дозволять уникнути порушення законодавства про закупівлі (чю3, Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») та розширити можливість участі різних виробників та їх представників.
Замовник зазначив у технічних вимогах що дозволяється еквівалент, але не зрозуміло за яким критерієм буде визначатись еквівалент або не еквівалент продукції. У зв’язку з чим , вимагаємо Замовника внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації, а саме: вираз «або еквівалент» доповнити «або еквівалент товару з не гіршими характеристиками». Такі зміни дозволять виключити можливість Замовником нівелювати вираз «або еквівалент» при здійсненні оцінки пропозицій.
Зазначені в Додатку 3 тендерній документації технічні характеристики перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі, адже Замовник встановив такі розміри , які притаманні лише продукції ТМ «WDS» виробництва ТОВ «МІРОПЛАСТ». При цьому на ринку профілів ПВХ є багато виробників, які виготовляють якісну продукцію за розмірами у відповідності до Національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Виконати усі встановлені Замовником характеристики та показники розмірів неможливо, тому що вони йдуть в розріз із вимогами ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
Враховуючи зазначене вище, та з метою недопущення дискримінації потенційних учасників вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 6 тендерної документації:
1. Виключити креслення перетинів профілю ТМ «WDS» замінивши їх текстовим описом;
2. Чітко визначені геометричні розміри вказати з допустимими відхиленнями.
Розбіжності вказаних розмірів профілів в декілька мм не призведуть до погіршення технічних характеристик кінцевих виробів, але дозволять прийняти участь широкому колу учасників, а не лише представникам ТМ «WDS», що в свою чергу вплине і на кінцеву вартість пропозиції.
Сподіваємось на порозуміння тендерного комітету.
Враховуючи зазначене вище, та з метою недопущення дискримінації потенційних учасників вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 6 тендерної документації:
1. Виключити геометричні розміри висоти та ширини профілю, монтажної глибини, ширини камери під армування та інші;
2. Виключити вимоги щодо кольору ущільнювача.
Розбіжності вказаних розмірів профілів в декілька мм не призведуть до погіршення технічних характеристик кінцевих виробів, але дозволять прийняти участь широкому колу учасників, а не лише представникам ТМ «WDS», що в свою чергу вплине і на кінцеву вартість пропозиції.
Сподіваємось на порозуміння з боку тендерного комітету.
В разі незадоволення наших вимог, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України та інших антикорупційних органів.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 серпня 2019 14:33
Дата подання: 20 вересня 2019 20:06
Дата подання: 25 жовтня 2019 21:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000256 ● 122ec298cb2c487fbd62763589377ec4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:06 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2019-07-31-000047-c 31.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-12)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-31-000047-c ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини (Профіль ПВХ 11 найм) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 999 834,84 грн з ПДВ була передбачена планом закупівлі на 2019 рік. Планові показники, відповідно до яких була проведена процедура за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2019-07-29-000213-b на суму 1 999 855,68 грн з ПДВ. 2. Факти несвоєчасного надання роз’яснень щодо процедури закупівлі мали місце через те, що усі звернення стосувались вимог щодо внесення змін до тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Порушені питання потребували скрупульозного і детального розгляду профільними фахівцями протягом певного часу. Таким чином, факт несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу мав місце через те, що сформовані відповіді на вимоги було надано причетними представниками служби-замовника із значною затримкою. 3. Станом на 13.12.2019 торги на закупівлю 44210000-5 Конструкції та їх частини (Профіль ПВХ) , відповідно до п.1 ст.31 відмінено
2019-12-13 16:53:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення норм планування закупівлі, визначених статтею 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 грудня 2019 14:51 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі заявленої номенклатури |
13 грудня 2019 14:51
|
Протокол відміни.doc |