Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Очікувана вартість
1 880 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000009-c 3095c5a257fc417a8393f67ce4208da7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сиваєва

0515321063 crl13_brz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Березанська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998360
Місцезнаходження: 57401, Україна , Николаевская обл обл., смт Березанка, ул Медична 6
Контактна особа: Людмила Сиваєва
0515321063
crl13_brz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 08:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 13:59
Початок аукціону: 12 вересня 2019 13:59
Очікувана вартість: 1 880 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А

Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57401, Украина, Николаевская обл, пгт Березанка, 57401
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  10 вересня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 08 серпня 2019 15:44
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:42
Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації 1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України. 2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці. Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації (дод3 вимога)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-000009-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОЛАРЕС , Код ЄДРПОУ:42084512
Дата подання: 08 серпня 2019 15:38
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці.
Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами.
Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.


Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 серпня 2019 15:40
Причина: Надіслана помилково
Номер вимоги: UA-2019-07-31-000009-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 08 серпня 2019 15:45
Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці.
Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами.
Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 09:04
Зміни до тендерної документації (дод3 вимога)

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-31-000009-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 14 серпня 2019 19:20
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2019 19:13
Рішення від 19.08.2019 №11425 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 19:13
Рішення від 04.09.2019 №12377.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 22:05
Номер скарги: UA-2019-07-31-000009-c.b4
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром», Код ЄДРПОУ:38183310
Дата подання: 08 жовтня 2019 16:28
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Звернення щодо прийняття скарги до розгляду, прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника відмінити торги
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 22:56
рішення від 10.10.2019 № 14586+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:56
рішення від 25.10.2019 №15460 .pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 00:01

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 19:19
скарга Бріорсон 1.pdf
14 серпня 2019 19:19
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

15 серпня 2019 14:51
Пояснення.doc
15 серпня 2019 15:04
Пояснення.doc
20 серпня 2019 10:58
Грунтовні пояснення.zip
28 серпня 2019 08:57
МТВ (2) (1).doc
28 серпня 2019 08:57
Beneheart D6 (1).pdf
28 серпня 2019 15:53
ECG600GUA.pdf
28 серпня 2019 15:56
Инструкция midas 6-12.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 1 800 000,00
UAH
1 600 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" 1 780 000,00
UAH
1 699 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:36
Документи переможця.pdf
13 вересня 2019 12:07
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:13
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:08
Технічна частина 1.pdf
27 серпня 2019 16:08
Технічна частина 2 (1).pdf
27 серпня 2019 16:08
Технічна частина 2 (2).pdf
27 серпня 2019 16:08
Технічна частина 3.pdf
27 серпня 2019 16:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Протокол №27 выд 02.10.2019.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Паспорт Ворон.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Наказ Ворон директор.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Довідка пп5 п1 ст17.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Довідка пп2 п1 ст17.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Довідка МВС_Ворон.pdf
07 жовтня 2019 16:09
Довідка з податкової.pdf
27 серпня 2019 16:16
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:42
гарантійний лист .pdf
27 серпня 2019 15:42
Авторизований лист.PDF
27 серпня 2019 15:42
Авторизація БРІОРСОН.pdf
27 серпня 2019 15:42
ТУ.pdf
27 серпня 2019 15:42
Сертифікат Хюндай.pdf
27 серпня 2019 15:42
Свідоцтво.pdf
27 серпня 2019 15:42
Лист Держлікслужба.PDF
27 серпня 2019 15:42
Зразок акту огляду ТЗ.PDF
27 серпня 2019 15:42
Декларація АШМД.PDF
27 серпня 2019 15:42
Гарантыйний лист Шаси.PDF
27 серпня 2019 15:42
Гарантійний лист.PDF
27 серпня 2019 15:42
Тендерна пропозиція.PDF
27 серпня 2019 15:42
Рішення Гончаренко.pdf
27 серпня 2019 15:42
Протокол250618.pdf
27 серпня 2019 15:42
Протокол 20 від 22.08.2019.pdf
27 серпня 2019 15:42
Протокол 18 від 04.07.2019.pdf
27 серпня 2019 15:42
Протокол 18 від 04.07.19.PDF
27 серпня 2019 15:42
Протокол 06-18 від 25.06.2018.PDF
27 серпня 2019 15:42
Протокол 01-2019 від 22.01.19.PDF
27 серпня 2019 15:42
Паспорт Гончаренко.pdf
27 серпня 2019 15:42
Наказ директор.pdf
27 серпня 2019 15:42
Наказ 6-К від 10.08.2018.PDF
27 серпня 2019 15:42
Виписка з Рішення 1 .PDF
27 серпня 2019 15:42
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Рішення скасоване 1 600 000,00
UAH
02 жовтня 2019 09:13
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Відхилено 1 600 000,00
UAH
02 жовтня 2019 09:17
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"
#41722484
Переможець 1 699 000,00
UAH
02 жовтня 2019 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"
#41722484
1 699 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 15:35
Коментар щодо відміни: 25.10.2019 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №15460-р/пк-пз, згідно з яким Березанську центральну районну лікарню зобов’язано відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі.Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А",