Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 525 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000007-a 7d92d60061004b0fac734746d8ff36c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Любов Денисівна

+380484341475 ekkcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кілійська багатопрофільна лікарня" Кілійської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998762
Місцезнаходження: 68302, Україна , Одеська обл., місто Кілія, вул.Кубишкіна, 19
Контактна особа: Щербак Любов Денисівна
+380484341475
ekkcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 08:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:18
Очікувана вартість: 1 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 т
Вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68302, Україна, Одеська область, м. Кілія, заклади Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської районної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:21
Перелік змін вугілля.doc
07 серпня 2019 11:21
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
31 липня 2019 08:15
Додаток 4 проект договору.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 3 технічні вимоги.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 2 ст 17.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
07 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:21
Перелік змін вугілля.doc
07 серпня 2019 11:21
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
31 липня 2019 08:15
ТД Кілія ЦРЛ вугілля.doc
31 липня 2019 08:15
Додаток 4 проект договору.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 3 технічні вимоги.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 2 ст 17.docx
31 липня 2019 08:15
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 06 серпня 2019 13:40
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:17
В пп.5.2.1. Замовником вимагається надання довідки в довільній формі про найменування (назву, марку, тип), кількість, строк експлуатації, технічний стан, підставу володіння/використання/залучення (власне/орендоване/ договір про надання послуг) обладнання та матеріально-технічної бази учасника, ПІБ власника, номер і дату договору оренди/надання послуг та номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортних засобів (не менше ніж двох) та навантажувальної техніки/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля. Таким чином, виходячи з даної вимоги, вбачається, що Замовником в даній довідці вимагається обов’язкова необхідність зазначення прізвища, ім'я та по батькові (далі - ПІБ) власника обладнання та матеріально технічної бази. Однак, у разі коли обладнання та матеріально-технічна база знаходиться у власності юридичної особи, зазначення ПІБ неможливе, оскільки юридична особа не має ПІБ, а має найменування. Також, Замовником зазначається вимога щодо необхідності надання інформації у вищезазначеній довідці щодо «номеру і дати договору оренди/надання послуг та номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортних засобів (не менше ніж двох) та навантажувальної техніки/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля» . Виходящи з даної вимоги, вбачається, що Замовником вимагається обов’язкове зазначення інформації про номер і дату договору оренди/надання послуг щодо складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, а також транспортних засобів та навантажувальної техніки/обладнання та вагового обладнання. Таким чином, Замовник встановлює вимогу щодо обов’язкової наявності в Учасника договорів оренди/надання послуг на вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу, та не передбачає можливість наявності в Учасника даного майна на праві приватної власності. Таким чином, Замовником звужується потенційне коло можливих учасників даної процедури закупівлі лише тими Учасниками, у котрих складські приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортні засоби (не менше ніж двох) та навантажувальна техніка/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагове обладнання знаходиться у користуванні на підставі договору оренди/надання послуг. Дана вимога призводить до дискримінації учасників, котрі мають вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу та праві власності. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників. Згідно з п.3 ст.4 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою дотримання вимог та уникнення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть вноситись зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 1 519 800,00
UAH з ПДВ
1 519 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 1 521 500,00
UAH з ПДВ
1 521 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:36
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:34
ч.2 ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:34
п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:34
п.6 ч.1 ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:34
п.5 ч.1 ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:34
п.3 ч.1 ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:34
п.2 ч.1 ст.17.pdf
15 серпня 2019 14:06
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:05
Предмет закупівлі.pdf
15 серпня 2019 14:05
Вимоги 17 статті.pdf
15 серпня 2019 14:05
Кваліфікація.pdf
15 серпня 2019 14:05
Додаткові документи.pdf
15 серпня 2019 14:05
Статут.pdf
15 серпня 2019 14:05
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 14:05
Страхова гарантія.rar

Публічні документи

11 серпня 2019 14:16
статут.pdf
11 серпня 2019 14:16
стаття 17 ЗУ.PDF
11 серпня 2019 14:16
довідки статті 17 ЗУ.pdf
11 серпня 2019 14:16
довідка про учасника.PDF
11 серпня 2019 14:16
довідка ІПН.PDF
11 серпня 2019 14:16
довідка 4-ОПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Переможець 1 519 800,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
1 519 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 23:05
ДУ 2.jpg зміни до договору
27 січня 2020 23:04
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 22:49
ДУ 1.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 22:48
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 21:40
договір укладений
02 вересня 2019 21:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 713 351,00
UAH