Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 525 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000007-a ● 7d92d60061004b0fac734746d8ff36c1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кілійська багатопрофільна лікарня" Кілійської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998762 |
Місцезнаходження: | 68302, Україна , Одеська обл., місто Кілія, вул.Кубишкіна, 19 |
Контактна особа: |
Щербак Любов Денисівна +380484341475 ekkcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 08:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 1 525 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 т
Вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68302, Україна, Одеська область, м. Кілія, заклади Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської районної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 11:21 |
Перелік змін вугілля.doc | |
07 серпня 2019 11:21 |
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc | |
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 2 ст 17.docx | |
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx |
07 серпня 2019 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 11:21 |
Перелік змін вугілля.doc
|
|||
07 серпня 2019 11:21 |
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
|
|||
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx
|
|||
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 2 ст 17.docx
|
|||
31 липня 2019 08:15 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 06 серпня 2019 13:40
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:17
В пп.5.2.1. Замовником вимагається надання довідки в довільній формі про найменування (назву, марку, тип), кількість, строк експлуатації, технічний стан, підставу володіння/використання/залучення (власне/орендоване/ договір про надання послуг) обладнання та матеріально-технічної бази учасника, ПІБ власника, номер і дату договору оренди/надання послуг та номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортних засобів (не менше ніж двох) та навантажувальної техніки/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля.
Таким чином, виходячи з даної вимоги, вбачається, що Замовником в даній довідці вимагається обов’язкова необхідність зазначення прізвища, ім'я та по батькові (далі - ПІБ) власника обладнання та матеріально технічної бази. Однак, у разі коли обладнання та матеріально-технічна база знаходиться у власності юридичної особи, зазначення ПІБ неможливе, оскільки юридична особа не має ПІБ, а має найменування.
Також, Замовником зазначається вимога щодо необхідності надання інформації у вищезазначеній довідці щодо «номеру і дати договору оренди/надання послуг та номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортних засобів (не менше ніж двох) та навантажувальної техніки/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля» . Виходящи з даної вимоги, вбачається, що Замовником вимагається обов’язкове зазначення інформації про номер і дату договору оренди/надання послуг щодо складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, а також транспортних засобів та навантажувальної техніки/обладнання та вагового обладнання. Таким чином, Замовник встановлює вимогу щодо обов’язкової наявності в Учасника договорів оренди/надання послуг на вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу, та не передбачає можливість наявності в Учасника даного майна на праві приватної власності.
Таким чином, Замовником звужується потенційне коло можливих учасників даної процедури закупівлі лише тими Учасниками, у котрих складські приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля, транспортні засоби (не менше ніж двох) та навантажувальна техніка/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагове обладнання знаходиться у користуванні на підставі договору оренди/надання послуг. Дана вимога призводить до дискримінації учасників, котрі мають вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу та праві власності.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників.
Згідно з п.3 ст.4 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З метою дотримання вимог та уникнення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть вноситись зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
1 519 800,00
UAH з ПДВ
|
1 519 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
1 521 500,00
UAH з ПДВ
|
1 521 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Переможець |
1 519 800,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 23:05
|
ДУ 2.jpg | зміни до договору |
27 січня 2020 23:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 22:49
|
ДУ 1.jpg | зміни до договору |
26 грудня 2019 22:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 21:40
|
договір | укладений |
02 вересня 2019 21:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |