Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-07-30-002618-b ● b9f3d740fb264f05896fe8d24c40723c
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598771 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б |
Контактна особа: |
Стецюк Наталія Борисівна 380663825894 sh238@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 21:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2019 22:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 34 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Закревського 35Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 22:02 |
проект договору комп.обладнання (БФП та екран).docx |
30 липня 2019 22:02 |
238 ОГОЛОШЕННЯ комп.обладнання БФП 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 08:31
Дата відповіді: 31 липня 2019 13:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, до розгляду приймаються пропозиції згідно тендерної документації, Порівняння ціни всіх учасників враховуються як остаточні як з ПДВ (для платників) так і без ПДВ (для неплатників). Також у ТД зазначено: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами (окрім Російського виробника).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-30-002618-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 серпня 2019 13:04
Щодо відсутності у ТОВ "Крео Сінержі" необхідних документів
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника або посвідчення про якість та ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. ТОВ "Крео Сінержі" у складі своєї пропозиції не надано ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані ним документ-камери "NEOR" та проекційні екрани Acer, що ставить під сумнів якість та безпечність запропонованого Учасником обладнання. Таким чином, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Крео Сінержі" як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
22 692,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 12:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інтер Системс #37653216 |
Переможець |
23 020,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 14 08-ІС.pdf | укладений |
14 серпня 2019 15:36
|