Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-07-30-002618-b b9f3d740fb264f05896fe8d24c40723c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стецюк Наталія Борисівна

380663825894 sh238@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598771
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б
Контактна особа: Стецюк Наталія Борисівна
380663825894
sh238@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 21:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 22:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:30
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій, цифрові документ-камери та проекційні екрани) для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Закревського 35Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 08:31
Дата відповіді: 31 липня 2019 13:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, до розгляду приймаються пропозиції згідно тендерної документації, Порівняння ціни всіх учасників враховуються як остаточні як з ПДВ (для платників) так і без ПДВ (для неплатників). Також у ТД зазначено: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами (окрім Російського виробника).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-002618-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 серпня 2019 13:04
Щодо відсутності у ТОВ "Крео Сінержі" необхідних документів
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника або посвідчення про якість та ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. ТОВ "Крео Сінержі" у складі своєї пропозиції не надано ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані ним документ-камери "NEOR" та проекційні екрани Acer, що ставить під сумнів якість та безпечність запропонованого Учасником обладнання. Таким чином, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Крео Сінержі" як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 23 712,00
UAH з ПДВ
22 692,00
UAH з ПДВ
Документи
Інтер Системс 25 038,00
UAH з ПДВ
23 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 21:56
15. Лист -пояснення.pdf
01 серпня 2019 21:56
14. Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 21:56
13. Роз_яснення.pdf
01 серпня 2019 21:56
10. СТАТУТ.pdf
01 серпня 2019 21:56
8. Доставка вантажу.pdf
01 серпня 2019 21:56
5. Гарантійний термін.pdf
01 серпня 2019 21:56
4. Порівняльна таблиця.pdf
01 серпня 2019 21:56
3. Лист-пояснення.pdf
01 серпня 2019 21:56
2. Гарантійний лист 2.pdf
01 серпня 2019 21:56
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:51
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:51
Протокол Екрани.pdf
01 серпня 2019 12:51
Висновок СЕС екрани.pdf
01 серпня 2019 12:51
Декларація Epson L3100.PDF
01 серпня 2019 12:51
Висновок СЕС EPSON.pdf
01 серпня 2019 12:51
Статут.pdf
01 серпня 2019 12:51
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 12:51
Витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2019 12:51
Витяг з ЄДР.pdf
01 серпня 2019 12:51
Виписка з ЄДР.pdf
01 серпня 2019 12:51
4-ОПП.pdf
01 серпня 2019 12:51
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 12:51
Уповноважена особа.pdf
01 серпня 2019 12:51
Технічні вимоги згода.pdf
01 серпня 2019 12:51
Таблиця відповідності.pdf
01 серпня 2019 12:51
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 12:51
Довідка сервіс центр.pdf
01 серпня 2019 12:51
Довідка ліцензування.pdf
01 серпня 2019 12:51
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інтер Системс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 22 692,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 12:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Інтер Системс
#37653216
Переможець 23 020,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Документи

05 серпня 2019 16:33
Рішення 05.08.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інтер Системс
#37653216
23 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 16:33
Рішення 05.08.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 14 08-ІС.pdf укладений
14 серпня 2019 15:36