Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на ділянці км 12+730 – км 12+870 автомобільної дороги Східниця – Верхнє Синьовидне (с. Крушельниця) Сколівського району, Львівської області. Коригування (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
65 604 495,04 UAH
UA-2019-07-30-002583-b 8b23891158a5462394f4b56a3627c991
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 10:30
Початок аукціону: 29 серпня 2019 13:33
Очікувана вартість: 65 604 495,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328 022,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт мосту на ділянці км 12+730 – км 12+870 автомобільної дороги Східниця – Верхнє Синьовидне (с. Крушельниця) Сколівського району, Львівської області. Коригування (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти державного дорожнього фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:45
Зміни до ТД c.Крушельниця.pdf
20 серпня 2019 16:45
Нова редакція ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
20 серпня 2019 16:45
Положення ТД_ до яких вносяться зміни c.Крушельниця.pdf
13 серпня 2019 13:12
Нова редакція ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
13 серпня 2019 13:12
Зміни до ТД c.Крушельниця.pdf
13 серпня 2019 13:12
Положення ТД_ до яких вносяться зміни c.Крушельниця.pdf
30 липня 2019 19:46
ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
30 липня 2019 19:46
ПД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000027 ● 6f73ce097c7a462d92ee222e68ac2eb7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.08.2019 №127

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2019 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-30-002583-b 30.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України, шляхом внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (рішення тендерного комітету від 09.08.2019 протокол №213).

2019-08-13 14:36:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 65 498 599,20
UAH з ПДВ
65 498 599,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 65 540 000,00
UAH з ПДВ
65 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:58
108_st 17.pdf
03 вересня 2019 14:58
mvs dpi.pdf
28 серпня 2019 10:25
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:45
108_dod1.pdf
28 серпня 2019 09:31
vytiag_2008.pdf
28 серпня 2019 09:31
teh_pasporty_0107.pdf
28 серпня 2019 09:31
Статут нова редакція.pdf
28 серпня 2019 09:31
ПДВ.pdf
28 серпня 2019 09:31
Ліцензія Онур.pdf
28 серпня 2019 09:31
41-05_18_ch2.pdf
28 серпня 2019 09:31
41-05_18_ch1.pdf
28 серпня 2019 09:31
108_povnovazhennia.pdf
28 серпня 2019 09:31
108_2-7.sub.pdf
28 серпня 2019 09:31
0506_nakazu na pracivnykiv.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 09:07
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:07
3. Технічний опис.pdf
28 серпня 2019 09:07
1.3.1. Договір №168-1016.pdf
28 серпня 2019 09:07
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 65 498 599,20
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
65 498 599,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 10:26
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 10:23
ДУ9 97-09.19.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 10:23
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 16:41
ДУ 8 97-09.19.pdf зміни до договору
09 березня 2023 16:40
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 14:30
ДУ 7 97-09.19.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 14:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:02
ДУ 6 97-09.19.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:39
ДУ 5 97-09.19.PDF зміни до договору
21 квітня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 16:14
ДУ 4 97-09.19.PDF зміни до договору
16 березня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:50
ДУ 3 97-09.19.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:29
ДУ 2 97-09.19.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:06
ДУ 2 97-09.19.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:04
ДУ 1 97-09.19.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 18:23
Договір про закупівлю 97-09/19 укладений
18 вересня 2019 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансувння у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року і бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 3.3 Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2024 року та бюджетне фінансування у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі із урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 97-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 59 388 303,92
UAH (в тому числі ПДВ 9 898 050,65 UAH)