Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний апарат (формат друку до А3 включно)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-07-30-002401-b 0fb1808fc9fc4cdb86ea34b3295b67c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Вебсайт: http://kievexpert.com/
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:57
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару та комплектації; 3.5. сертифікат якості товару та висновок СЕС щодо товару. 4. Учасник повинен розмістити на електронному майданчику до початку аукціону «Авторизаційний лист від виробника адресований на ім’я Замовника з вказанням номеру оголошення». 5. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 6. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з моменту поставки. 7. Багатофункціональний апарат (формат друку до А3 включно) з такими основними характеристиками: 1) функції — копіювальний апарат, принтер, сканер (можливість дооснащення модулем факсу); 2) тип друку — монохромний лазерний або світлодіодний; 3) формати паперу для друку — від А5 до А3 включно; 4) формати оригіналів — до А3 включно; 5) стандартний об’єм лотків подачі паперу — не менше 600 арк.; 6) стандартний об’єм вихідного лотка — не менше 500 арк.; 7) наявність автоподачі оригіналів (DADF) — не менше 110 арк., наявність дуплексного режиму сканування; 8) наявність функції двостороннього друку; 9) наявність однолоткового модуля з тумбою на колесах, що збільшує загальний об’єм лотків подачі паперу не менше 1140 арк. та забезпечує місце для зберігання витратних матеріалів; 10) швидкість друку/копіювання на форматі А4 — не менше 25 стор. на хвилину; 11) швидкість друку/копіювання на форматі А3 — не менше 14 стор. на хвилину; 12) наявність внутрішньої пам’яті — не менше 2 ГБ; 13) наявність процесору обробки друку з частотою не гірше 1,05 ГГц (двохядерний); 14) наявність можливості дооснащення жорстким диском об’ємом не менше 320 ГБ; 15) наявність кольорового сенсорного дисплею не менше 7 дюймів; 16) наявність інтерфейсу High Speed USB 3.0 Direct Print для прямого друку з флеш-накопичувачів; 17) наявність інтерфейсу комп’ютерної мережі 10/100/1000Base-TX Ethernet; 18) наявність можливості дооснащення модулем Wi-Fi; 19) найбільше місячне навантаження — не менше 107000 сторінок; 20) ємність тонер-катриджу — не менше 31000 сторінок; 21) ємність барабанного картриджу — не менше 80000 сторінок; 22) гарантія — згідно з умовами виробника, але не менше 12 місяців; 23) наявність авторизованих сервісних центрів виробника у м. Києві, а також подальше обслуговування придбаного товару авторизованим сервісним центром виробника; 24) забезпечення постачальником проведення першого пуску обладнання своїми фахівцями у присутності представників замовника. Докладні характеристики наведені в окремому файлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Багатофункціональний апарат (формат друку до А3 включно). Багатофункціональний апарат (формат друку до А3 включно) з такими основними характеристиками: 1) функції — копіювальний апарат, принтер, сканер (можливість дооснащення модулем факсу); 2) тип друку — монохромний лазерний або світлодіодний; 3) формати паперу для друку — від А5 до А3 включно; 4) формати оригіналів — до А3 включно; 5) стандартний об’єм лотків подачі паперу — не менше 600 арк.; 6) стандартний об’єм вихідного лотка — не менше 500 арк.; 7) наявність автоподачі оригіналів (DADF) — не менше 110 арк., наявність дуплексного режиму сканування; 8) наявність функції двостороннього друку; 9) наявність однолоткового модуля з тумбою на колесах, що збільшує загальний об’єм лотків подачі паперу не менше 1140 арк. та забезпечує місце для зберігання витратних матеріалів; 10) швидкість друку/копіювання на форматі А4 — не менше 25 стор. на хвилину; 11) швидкість друку/копіювання на форматі А3 — не менше 14 стор. на хвилину; 12) наявність внутрішньої пам’яті — не менше 2 ГБ; 13) наявність процесору обробки друку з частотою не гірше 1,05 ГГц (двохядерний); 14) наявність можливості дооснащення жорстким диском об’ємом не менше 320 ГБ; 15) наявність кольорового сенсорного дисплею не менше 7 дюймів; 16) наявність інтерфейсу High Speed USB 3.0 Direct Print для прямого друку з флеш-накопичувачів; 17) наявність інтерфейсу комп’ютерної мережі 10/100/1000Base-TX Ethernet; 18) наявність можливості дооснащення модулем Wi-Fi; 19) найбільше місячне навантаження — не менше 107000 сторінок; 20) ємність тонер-катриджу — не менше 31000 сторінок; 21) ємність барабанного картриджу — не менше 80000 сторінок; 22) гарантія — згідно з умовами виробника, але не менше 12 місяців; 23) наявність авторизованих сервісних центрів виробника у м. Києві, а також подальше обслуговування придбаного товару авторизованим сервісним центром виробника; 24) забезпечення постачальником проведення першого пуску обладнання своїми фахівцями у присутності представників замовника. Докладні характеристики наведені в окремому файлі.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 09:33
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Оскільки у вимогах до предмету закупівлі ми не посилались на певну торговельну марку (знак для товарі і послуг) або виробника багатофункціонального пристрою, тому згідно з п. 9.1. наказу від 13.04.2016 р. №35 ДП «Зовнішторгвидав України» розглядатимемо учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення. 2. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з ПДВ" або "без ПДВ", а наше підприємство має статут платника на загальних підставах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та не платники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми при визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника не платника ПДВ додаватимемо до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 40 751,10
UAH з ПДВ
40 751,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 44 232,00
UAH з ПДВ
44 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 12:43
Електронний підпис
07 серпня 2019 12:42
Про сервісний центр.pdf
07 серпня 2019 12:42
Лист_Xerox.pdf
07 серпня 2019 12:42
Довідка_ЄДРПОУ_з.pdf
07 серпня 2019 12:42
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 12:42
Витяг ПДВ_з.pdf
07 серпня 2019 12:42
Витяг ЄДР 07.03.19 з_.pdf
07 серпня 2019 12:42
01 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 40 751,10
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
40 751,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019 Рішення 22 Договір ТОВ ІБФ ЛДС.pdf укладений
13 серпня 2019 13:14