Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Очікувана вартість
2 110 000,00 UAH
UA-2019-07-30-002226-b 4ebf87ec708648669bd1327a4a804456
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з п. 5 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та в зв'язку з потребою здійснити додаткову закупівлю програмного забезпечення «UNIP Інспектор» в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням пропонується провести переговорну процедуру з представником ТОВ «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42848767) та підписати договір відповідно до частини 3 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням, а саме невиключної ліцензії на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро «UNIP Інспектор») у кількості 18 (вісімнадцять) послуг;

Згідно з п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» України переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА» в рамках укладеного договору від 25.03.2019 № 006-03/19 листом від 25.03.2019 №017/03 надало Товариству з обмеженою відповідальністю «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42848767) виключне (ексклюзивне) право на постачання примірників програмного забезпечення «UNIP Інспектор» ( невиключної ліцензії на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


невиключної ліцензії на користування Програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро "Unip Інспектор"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

30 липня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 16:53
Лист надання виключного права.jpg
30 липня 2019 16:53
Повідомлення.pdf
30 липня 2019 16:53
Протокол переговорів ПО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
Переможець 2 110 000,00
UAH
30 липня 2019 16:57

Документи

30 липня 2019 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
2 110 000,00
UAH
Документи

Документи

30 липня 2019 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 09:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 10:49
Договір.pdf укладений
12 серпня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмету Договору, Додатку 1 та Додатку 2
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 110 000,00
UAH