Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
199 650,00 UAH
UA-2019-07-30-002167-b ● 02a7f550fa564212865dd5485df946bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03083133 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська, 48/50 |
Контактна особа: |
Котков Володимир Вікторович 380542660282 centr3sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 199 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Вироби медичного призначення різні (калоприймачі, сечорприймачі та інше)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3424 штуки
Вироби медичного призначення різні: калоприймачі, сечорприймачі та інше, 17 найменувань.
Найменування та кількість згідно додатку 1 Тендерної документації.
Найменування та кількість згідно додатку 1 Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 48/50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 16:45 |
Проект договору КНП.doc | |
30 липня 2019 16:45 |
ТД Медичні вироби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-30-002167-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37129488
Дата подання: 27 серпня 2019 10:18
Порушення Законодавства
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 16:18
Шановний Учасник!!!
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Законодавством передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою шляхом застосування електронного аукціону. При цьому критеріями оцінки є ціна. Замовник розглядає тендерну пропозицію того учасника, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Що стосується тендерної пропозиції ПВКП «Валлента», яка і визначена системою найбільш економічно вигідною, то членами тендерного комітету після її опрацювання було узгоджено, що всі документи подані у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам заявленим в тендерної документації і учасника було визначено переможцем.
У своїй скарзі Ви зазначаєте про відсутність деяких документів у складі тендерної пропозиції учасника ПВКП «Валлента», але таке твердження не відповідає дійсності. Звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ПВКП «Валлента» є завірена копія сертифікату якості для пасти Coloplast (ст. 7 файлу під назвою «Документи»), копія свідоцтва про державну реєстрацію для пасти Coloplast (ст. 1-5 файлу під назвою «Колопласт докумени»), завірена копія декларації про відповідність для сечоприймача Coloplast, 750 мл (ст. 8-9 файлу під назвою «Документи») та завірена копія сертифікату якості для сечоприймача Coloplast, 750 мл (ст. 10-12 файлу під назвою «Документи»). Надалі просимо Вас бути уважнішими при оскарженні закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Законодавством передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою шляхом застосування електронного аукціону. При цьому критеріями оцінки є ціна. Замовник розглядає тендерну пропозицію того учасника, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Що стосується тендерної пропозиції ПВКП «Валлента», яка і визначена системою найбільш економічно вигідною, то членами тендерного комітету після її опрацювання було узгоджено, що всі документи подані у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам заявленим в тендерної документації і учасника було визначено переможцем.
У своїй скарзі Ви зазначаєте про відсутність деяких документів у складі тендерної пропозиції учасника ПВКП «Валлента», але таке твердження не відповідає дійсності. Звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ПВКП «Валлента» є завірена копія сертифікату якості для пасти Coloplast (ст. 7 файлу під назвою «Документи»), копія свідоцтва про державну реєстрацію для пасти Coloplast (ст. 1-5 файлу під назвою «Колопласт докумени»), завірена копія декларації про відповідність для сечоприймача Coloplast, 750 мл (ст. 8-9 файлу під назвою «Документи») та завірена копія сертифікату якості для сечоприймача Coloplast, 750 мл (ст. 10-12 файлу під назвою «Документи»). Надалі просимо Вас бути уважнішими при оскарженні закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Не задоволено у зв’язку з необґрунтованістю.
Номер вимоги: UA-2019-07-30-002167-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37129488
Дата подання: 27 серпня 2019 16:51
Невідповідність переможця торгів вимогам тендерної документації Замовника
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 16:03
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Учасником належним чином завірені ті документи, перелік яких визначений Тендерною документацєю замовника, оригінали документів не завіряються. У разі надання документів, які не вимагалися тендерною документацією, то недотримання вимог оформлення таких документів (в тому числі завірення копій) не можуть потягти за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Не задоволено у зв’язку з необґрунтованістю
Номер вимоги: UA-2019-07-30-002167-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37129488
Дата подання: 30 серпня 2019 22:15
Невідповідність документації переможця вимогам чинного Законодавства та тендерної документації
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 08:17
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повторно повідомляємо наступне. Учасником належним чином завірені ті документи, перелік яких визначений Тендерною документацєю замовника, оригінали документів не завіряються. У разі надання документів, які не вимагалися тендерною документацією, то недотримання вимог оформлення таких документів (в тому числі завірення копій) не можуть потягти за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Розгорнути
Згорнути
Не задоволено у зв’язку з необґрунтованістю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
169 193,75
UAH з ПДВ
|
169 193,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ |
198 527,60
UAH з ПДВ
|
198 527,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІН-ВЕРСІЯ" |
198 832,75
UAH з ПДВ
|
198 832,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Переможець |
169 193,75
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 12:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 11:38
|
Договір_Медвироби.pdf | укладений |
04 вересня 2019 11:31
|