Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (сучасні меблі для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
144 113,00 UAH
UA-2019-07-30-001974-b 43b8e9c1c6cd4587b0556d09c2fa0781
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Лалов

+380993130539 chsr7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Червоногригорівської селищної ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41783306
Місцезнаходження: 53283, Україна , Дніпропетровська обл., смт Червоногригорівка, вул. Ярмарочна, 33
Контактна особа: Сергій Лалов
+380993130539
chsr7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначенні замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (сучасні меблі для початкових класів "Нової української школи" ( Джерело фінансування: Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа"; Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53283, Україна, Дніпропетровська область, смт.Червоногригорівка, вул.Ярмарочна,буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем в національній валюті України за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом семи банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Покупця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

30 липня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ "БРІК"
#43068219
Переможець 144 113,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:15

Документи

30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:14
протокол № 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ "БРІК"
#43068219
144 113,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:14
протокол № 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 10:55
додаткова угода.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 14:19
дод.угода на зміну реквізитів ТД шкільні меблі.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 13:44
рахунок 2.PDF зміни до договору
19 серпня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 09:20
рахунок.pdf укладений
14 серпня 2019 09:18
рахунок.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 11:13
Договір № 36.pdf укладений
12 серпня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахунковий рахунок
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів покупця
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 144 113,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 018,83 UAH)