Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Планетарний архівний сканер у комплекті
Очікувана вартість
780 000,00 UAH
UA-2019-07-30-001378-b ● 16d50d9f83a2447b9e9ee6c9544cb00a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральний державний архів громадських об'єднань України |
Код ЄДРПОУ: | 16308958 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ірина Коваленко +30442855069 ikovalenko@cdago.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 14:04 |
Очікувана вартість: | 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Планетарний архівний сканер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, Київ, Київ, вул. Генерала Алмазова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після підписання сторонами акту введення в експлуатацію товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 14:25 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:28
Дата відповіді: 31 липня 2019 17:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у Додатку № 2 тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 2 тендерної документації.
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника стосовно технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, викладених в Додатку № 2 до тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен надати:
- інформацію, у формі порівняльної таблиці, наведеної у Додатку №2 тендерної документації, де вказати запропоновану Учасником назву (марку, модель) планетарного архівного сканеру і комплектуючих, та його (їх) конкретні (уточнені) технічні характеристики (параметри), заповнивши правий стовпчик таблиці відповідно до кожного визначеного параметру;
2. Відповідно до пункту 5 «Недискримінація учасників» розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування.
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника стосовно технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, викладених в Додатку № 2 до тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен надати:
- інформацію, у формі порівняльної таблиці, наведеної у Додатку №2 тендерної документації, де вказати запропоновану Учасником назву (марку, модель) планетарного архівного сканеру і комплектуючих, та його (їх) конкретні (уточнені) технічні характеристики (параметри), заповнивши правий стовпчик таблиці відповідно до кожного визначеного параметру;
2. Відповідно до пункту 5 «Недискримінація учасників» розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування.
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-30-001378-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 06 вересня 2019 16:06
Дата подання: 06 вересня 2019 16:06
СКАРГА на рішення по процедурі відкритих торгів на закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Планетарний архівний сканер у комплекті»
ЦЕНТРАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ АРХІВ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ УКРАЇНИ (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Планетарний архівний сканер у комплекті», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-001378-b (далі – Процедура закупівлі). Процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15 серпня 2019р. Намір прийняти участь в Процедурі закупівлі виявили наступні учасники:
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ". Первинна пропозиція 639 000,00 UAH з ПДВ. Остаточна пропозиція 639 000,00 UAH з ПДВ.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ". Первинна пропозиція 738 000,00 UAH з ПДВ. Остаточна пропозиція 688 000,00 UAH з ПДВ.
ТОВ "НАДО ЛТД". Первинна пропозиція 741 498,00 UAH з ПДВ. Остаточна пропозиція 690 000,00 UAH з ПДВ.
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" (далі – ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Скаржник) була відхилена у відповідності з рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол №18 від 21.08.2019р.).
Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" (далі – ПП "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ", Переможець) була визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, а самого учасника визначено переможцем (Протокол №20 від 27.08.2019р.). Повідомлення про намір укласти договір з ПП "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.08.2019р. Враховуючи зазначене, строк на оскарження не порушено.
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 12:09
рішення від 10.09.2019 № 12600 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 12:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 № 13694.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 17:11
рішення від 25.09.2019 № 13694.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 19:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13694-р/пк-пз від 25.09.2019 ЦДАГО України виконано. Рішенням тендерного комітету ЦДАГО України - Протокол від 01.10.2019 №25 скасовано рішення про визначення Приватного підприємства «Архівні інформаційні системи» переможцем процедури закупівлі – «код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-30-001378-b.
Дата виконання рішення замовником: 02 жовтня 2019 15:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" |
639 000,00
UAH з ПДВ
|
639 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
738 000,00
UAH з ПДВ
|
688 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАДО ЛТД" |
741 498,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Рішення скасоване |
639 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #33541121 |
Рішення скасоване |
688 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:58
|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
639 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 17:11
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #33541121 |
Відхилено |
688 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 15:54
|
ТОВ "НАДО ЛТД" #36823912 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 15:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 жовтня 2019 15:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі