Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
6 924,25 UAH
UA-2019-07-30-001361-b 7d10556663694ab28636a9429c4dc70c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Галушко

+380552420471 tenderprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Тетяна Галушко
+380552420471
tenderprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується оприлюдненими на сайті https://prozorro.gov.ua звітами про результати проведення процедур закупівлі.

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали) відмінені 24.06.2019р., ( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій»,
ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-07-002325-b

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали) відмінені 12.07.2019р., ( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій»),
ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-26-001177-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штука
Відріз марлевий медичний нестерильний 1000 х 90 см, тип 17 (Джерело фінансування закупівлі- обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
532 штука
Лейкопластир на паперовій основі 2 х 500 см (Джерело фінансування закупівлі- обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

30 липня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:21
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЗЦЕНТР-МЕДІКАЛ"
#37464706
Переможець 6 924,25
UAH з ПДВ
30 липня 2019 14:29

Документи

30 липня 2019 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЗЦЕНТР-МЕДІКАЛ"
#37464706
6 924,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:59
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 15:58
Дод.уг.№1 Договір 164.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 11:41
Договір 164.pdf укладений
16 серпня 2019 11:28
Додатки до договору (164).pdf укладений
16 серпня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування та реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 924,25
UAH (в тому числі ПДВ 452,99 UAH)