Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху будівлі Щербанівського ліцею Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Очікувана вартість
4 481 306,00 UAH
UA-2019-07-30-001169-b 3ee9089b27264fec8434eba117c29cf2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Марчук

+380506648869 natali-marchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЩЕРБАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23545089
Місцезнаходження: 38750, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Щербані, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Наталія Марчук
+380506648869
natali-marchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:40
Очікувана вартість: 4 481 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – інфраструктурна субвенція, кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція даху будівлі Щербанівського ліцею Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані, Полтавський р-н, вул. Центральна, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником протягом 7 календарних днів з моменту підписання акта здавання-приймання виконаних робіт. Розрахунки проводяться після надання актів виконаних робіт Підрядником Замовнику на основі актів КБ-2в та КБ-3, які підтверджують обсяги виконаних робіт Підрядником та засвідчені у встановленому законодавством порядку представником технічного нагляду Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 13:37
Проект ДОГОВОРУ.docx
30 липня 2019 13:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення інформації
Дата подання: 31 липня 2019 22:56
Дата відповіді: 05 серпня 2019 08:18
Прошу надати розяснення щодо інформації яка міститься у Додатку 1 тендерної документації , а саме "Якщо учасник не доведе, що на момент подання тендерної пропозиції у нього наявні і працівники і матеріально-технічна база для виконання договору і подасть замість цього гарантійні листи про можливість найняти працівників та техніку в разі перемоги у тендері, його пропозиція буде відхилена за невідповідність кваліфікаційним критеріям", оскільки у додатку 1 Замовник чітко вказує форму таблиць 1.1 та 1.2 які повинен заповнити учасник на підтвердження кваліфіуаційних вимог. Що у розумінні замовника означає вислів " Якщо учасник не доведе....". Скажіть будь-ласка чи наявність цивільно правових угод у розумінні Замовника вважається офіційним працевлаштуванням , так як згідно з трудовим законодавством України цивільно-трудова угода є підтвердженням офіційного працевлаштування між працівником та роботодавцем? За яким критерієм Замовник буде оцінювати чи достатня кількість в учасника працівників для виконання робіт по предмету закупівлі? Чи потрібний календарний графік виконання робіт? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Наявність цивільно- правових угод буде вважатися офіційним працевлаштуванням. Не допускаються гарантійні листи проте, що учасник на даний момент не має матеріально-технічної бази і працівників, але має можливість, у разі перемоги у тендері, найняти працівників та орендувати техніку тощо.
Необхідна кількість людино/годин для виконання робіт прописана в проектно-кошторисній документації.
Календарний графік треба подати, оскільки він є складовою договору про закупівлю.

З повагою, голова тендерного комітету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-001169-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 22 серпня 2019 11:21
неправомірне рішення замовника
Див. супровідну документацію
Скасована
Дата: 27 серпня 2019 09:33
Причина: помилково наданий супровідний документ
Номер вимоги: UA-2019-07-30-001169-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 27 серпня 2019 09:36
неправомірне рішення замовника
Див . супровідний документ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:25
Відповідь у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-07-30-001169-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 30 серпня 2019 22:21
неправомірні дії тендерного комітету щодо визначення переможця
тендерний комітет черговий раз демонструє свою некомпетентність або лобіювання інтересів учасникаТОВ "ІІІ" не беручи до уваги те, що вище вказаний учасник у складі тендерної документації надав недійсни витяг з реєстру платників податку на додану вартість, оскільки витяг датований 12.03.2018 р, а ТОВ " ІІІ" з того часу вносило зміни до реєстру 7 разів. Вимагаю відмінити рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ ІІІ переможцем.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-30-001169-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ", Код ЄДРПОУ:42693292
Дата подання: 30 серпня 2019 23:48
неправомірне рішення замовника щодо визначення переможця
замовник у додатку № 5 тендерної документації встановив чітку вимогу щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Не зважаючи на те, що в учасник отримав від замовника кошторисний розрахунок , ТОВ " ІІІ" не дотримався вимоги замовника у плані кількисних характеристик , що чітко проглядається у кошторисному розрахунку, а саме у підсумковій відомості ресурсів яку учасник надав у складі тендерної пропозиції. Зокрема, якщо поверхнево переглянути Підсумкову відомість ресурсів , яку замовник надав у складі тендерної документації та підсумкову відомість ресурсів яку надав учасник у складі тендерної пропозиції то позиції ( Додаток №5 Підсумкова відомість ресурсів) 47,48,58,54,55,58,59,62,66,75,96,97,98,99,100,101',102 - зовсім відсутні у підсумковій відомості ресурсів учасника , а п. 53,56,57,61,79,80,93,104- не співпадають з тими обємами що вимагав замовник. Також повна невідповідність вимогам замовника у плані трудозатрат. Вище наведені аргументи є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІІІ", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 11:21
Вимога.docx

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 09:36
вимога.docx

Документи

30 серпня 2019 14:25
Відповідь.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ" 4 191 227,94
UAH з ПДВ
3 876 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І І І" 4 439 400,00
UAH з ПДВ
3 877 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 4 409 802,86
UAH з ПДВ
4 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІБОР" 4 331 257,20
UAH з ПДВ
4 289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне науково-виробниче підприємство "Термотех" 4 450 000,00
UAH з ПДВ
4 331 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 23:10
Електронний підпис
16 серпня 2019 23:05
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:32
12. Заява.pdf
14 серпня 2019 18:32
8. Копія Ліцензії.pdf
14 серпня 2019 18:32
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 18:32
0. Опис документів.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 08:13
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:58
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:56
Технічне завдання.pdf
14 серпня 2019 18:56
Інші вимоги.pdf
14 серпня 2019 18:56
Опис документів.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 21:02
Технічна.pdf
14 серпня 2019 21:02
Договір дах.pdf
14 серпня 2019 21:02
Відповідність.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 20:36
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ"

ТОВ "І І І"

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВ "ЛІБОР"

ПНВП "Термотех"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРГ"
#42693292
Відхилено 3 876 590,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 14:52
ТОВ "І І І"
#41980361
Переможець 3 877 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І І І"
#41980361
3 877 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 08:46
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:54
Договір.PDF укладений
04 вересня 2019 15:52
Додаток 1.PDF укладений
04 вересня 2019 15:52
Додаток 2.PDF укладений
04 вересня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 877 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 646 166,67 UAH)