Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2019-07-30-000939-b 78f59819320f4fee9e897c3c01c31fe6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Меньшикова Ольга Володимирівна

380442896676 torgi@msms.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство молоді та спорту України
Код ЄДРПОУ: 38649881
Вебсайт: http://sport.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 42
Контактна особа: Меньшикова Ольга Володимирівна
380442896676
torgi@msms.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:24
Очікувана вартість: 32 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


канцелярські товари різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1807 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярські товари різні )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Еспланадна 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підставою платежу є підписана Сторонами Видаткова накладна.Замовник здійснює оплату поставленого Товару на підставі видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:42
Дата відповіді: 31 липня 2019 13:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Отже, оцінювання тендерних пропозицій, поданих учасниками на товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі вказаним в тендерній документації, розглядатися не будуть. Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених в тендерній документації (додаток №1 до тендерної документації).
2.) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. В тендерній документації в пункті 2 стосовно очікуваної вартості закупівлі товару вказано "(у разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ)". Також, щодо порядку оцінювання пропозицій (див. додаток №2 до ТД) в примітках до якого чітко прописано :
*** Якщо Учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції.
Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-000939-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 06 серпня 2019 21:47
ТОВ "Ваш автограф" збирається продавати не існуючий товар!
Шановний Замовник!

ТОВ "Ваш автограф", вказавши в рядку №16 своєї цінової пропозицію ручку кулькову з грипом торгової марки Buromax моделі BM.8100-03 з червоним стрижнем, заявив про свою готовність відвантажити Вам цей товар. Але ми стверджуємо, що він не зможе виконати це зобов'язання, оскільки такого товару не існує на ринку України. На підтвердження цього твердження додаємо до своєї Вимоги копію листа від ТОВ "Імпорт-Офіс України", який є власником і імпортером торгової марки Buromax, в якому чітко сказано, що вище згаданої ручки немає в асортименті цього постачальника. Оскільки ТОВ "Ваш автограф" не зможе виконати взятих на себе зобов'язань щодо постачання ручок BM.8100-03, а вносити зміни в зміст цінової пропозиції, щоб замінити ці ручки на якісь інші, йому заборонено регламентом здійснення допорогових закупівель, просимо дискваліфікувати цього учасника.

З повагою,

ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2019 17:27
Шановний учаснику!


Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі", під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ст.2 цього Закону (допорогові закупівлі), замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
В період уточнень питань по предмету закупівлі, замовником було надано відповідь, що оцінювання тендерних пропозицій учасників проводитиметься відповідно до вимог, викладених в тендерній документації (додаток 1).
Пропозиція учасника закупівлі ТОВ «Ваш автограф» не суперечить основним вимогам, що містяться в додатку 1 до тендерної документації, а саме:
-учасник, відповідно до листа від 07.08.2019 № 01330 (копія додається), зобов’язується здійснити поставку ручки Buromax BM-8100 з гумовим грипом зі змінним стержнем червоного кольору.
Тобто, основні вимоги тендерної документації були дотримані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-30-000939-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 09 серпня 2019 14:16
Вимога щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-30-000939-b
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До Міністерство молоді та спорту України
Код ЄДРПОУ: 38649881
Адреса: 01601, Україна, Київська область, Київ, Еспланадна, 42
Вимога
Щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-30-000939-b
Замовником даної електронної закупівлі UA-2019-07-30-000939-b переможцем закупівлі визнано ТОВ "ВАШ АВТОГРАФ".
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено предмет закупівлі, зокрема і те, що замовник в Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в позиції 18 вимагає «№24/6 (1000шт) Kangaro». Зауважуємо, що замовником закупівлі не передбачалося прийняття еквівалентів чи аналогів, оскільки в період уточнення в електронній закупівлі Замовник надав однозначну чітку відповідь: « Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Отже, оцінювання тендерних пропозицій, поданих учасниками на товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі вказаним в тендерній документації, розглядатися не будуть. Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених в тендерній документації (додаток №1 до тендерної документації)»
Звертаємо увагу, що ТОВ «Ваш автограф» (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника, зокрема: Учасник запропонував Скоби Kangaro, артикул яких 8901057500425, які не є предметом закупівлі, оскільки вони є розміром 24/10, а не 24/6. (Джерело інформації, наприклад: https://rozetka.com.ua/kangaro_8901057500425/p44755096 ).
Зауважуємо, що п.6 Наказу №10 від від 19.03.2019 р. «ДП ПРОЗОРРО» Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Наказ), визначає, що, цитуємо: «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.» - тож, зауважуємо, що внесення до своєї пропозиції будь-яких змін Учасником, якого визнали переможцем закупівлі – є неможливим.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Виходячи із викладеного, ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ТОВ "Ваш автограф" як такого, яке подало пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
9 серпня 2019 року.
Директор Кісіль І.В.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 16:20
Шановний учаснику!


В додатку 1 до тендерної документації пункт 18 викладений в такій редакції : "Скоби №24/6 (1000шт) Kangaro шт. 70". Будь-яке посилання на артикул товару відсутнє. Артикул - це умовна познака, яку присвоюють товару для відображення його особливостей та його відмінності від іншого аналогічного виду товару.
В пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Ваш автограф" зазначено, що він зобов’язується здійснити поставку: "Скоби №24/6 (1000шт) Kangaro шт. 70" та додано посилання на артикул.
При укладенні договору в специфікації артикул товару вказаний не буде, а буде зазначено "Скоби №24/6 (1000шт) Kangaro шт. 70".
У разі відмови ТОВ "Ваш автограф" від підписання договору тендерний комітет Мінмолодьспорту розгляне наступну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
При укладенні договору в специфікації артикул товару вказаний не буде, а буде зазначено "Скоби №24/6 (1000шт) Kangaro шт. 70".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 19 746,90
UAH з ПДВ
18 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 21 499,38
UAH з ПДВ
18 756,66
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 30 450,00
UAH з ПДВ
30 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 30 852,90
UAH з ПДВ
30 852,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:48
згода з договором.pdf
05 серпня 2019 15:48
ЕКО3154_Проект Договору.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 12:45
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:44
ЦП.pdf
05 серпня 2019 12:44
Паспорт і код згідно.pdf
05 серпня 2019 12:44
Лист -згода.pdf
05 серпня 2019 12:44
Довідка на підписання.pdf
05 серпня 2019 12:44
Довідка ліцензіі.jpeg
05 серпня 2019 12:44
Довідка з банку.pdf
05 серпня 2019 12:44
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 15:27
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 18 756,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
18 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
140_16_19 (1).pdf укладений
17 серпня 2019 21:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 756,00
UAH