Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 491 938,00 UAH
UA-2019-07-30-000603-c 0bd821d60a2143db877100a1aa0304ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Панченко

+30612236210 law2862129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26013402
Місцезнаходження: 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Олексій Панченко
+30612236210
law2862129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 18:30
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:07
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 1 491 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 459,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

«Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, за наявності фінансування, має право надати Підряднику аванс (попередню оплату) відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% (_______________) від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються ЗАМОВНИКУ. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються ЗАМОВНИКУ не пізніше 25 грудня поточного року. Нездійснення попередньої оплати Підряднику не звільняє Підрядника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором в тому числі не є підставою для не виконання чи зупинення виконання робіт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапної оплати замовником виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк протягом 30 (тридцять) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" 1 415 661,78
UAH з ПДВ
1 415 661,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" 1 490 439,00
UAH з ПДВ
1 482 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАДЕСТ" 1 491 514,29
UAH з ПДВ
1 491 514,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 18:29
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:28
Реєстр.pdf
15 серпня 2019 18:15
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:13
Протокол повноважень.pdf
15 серпня 2019 18:13
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 18:13
Лист про довкілля.pdf
15 серпня 2019 18:13
Лист згода.pdf
15 серпня 2019 18:13
Календарний графік.pdf
15 серпня 2019 18:13
Довідка про субпідряд.pdf
15 серпня 2019 18:13
Довідка про сванкції.pdf
15 серпня 2019 18:13
Довідка про досвід.pdf
15 серпня 2019 18:13
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 18:13
Персонал.7z
15 серпня 2019 18:13
Додаток 4 персонал.rar
15 серпня 2019 18:13
Оренда.7z
15 серпня 2019 18:13
Установчі докумнети.7z
15 серпня 2019 18:13
Кошторис.7z
15 серпня 2019 18:13
Аналогічні договори.7z

Публічні документи

26 серпня 2019 12:49
Електронний підпис
26 серпня 2019 12:48
Довідка МВС.zip
26 серпня 2019 12:48
Довідка ДФС.pdf
26 серпня 2019 12:48
Довідка МВС.zip
26 серпня 2019 12:48
Довідка ДФС.pdf
21 серпня 2019 12:39
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:20
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:19
Реєстр.pdf
12 серпня 2019 15:19
8. тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 15:19
5. Проект договору.pdf
12 серпня 2019 15:19
3. Технічна частина.rar
12 серпня 2019 15:19
1. Кваліфікація (мтб).rar
12 серпня 2019 15:16
Електронний підпис
12 серпня 2019 15:14
Реєстр.pdf
12 серпня 2019 15:14
8. тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2019 15:14
5. Проект договору.pdf
12 серпня 2019 15:14
3. Технічна частина.rar
12 серпня 2019 15:14
1. Кваліфікація (мтб).rar

Публічні документи

15 серпня 2019 12:51
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:50
3. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.8 ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.7 ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.6 ДЦ_ВОБ.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.5 ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.4 ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.3 ДЦ_ИВР.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.2 ДЦ_ЛС2_2-1-2.pdf
15 серпня 2019 12:50
15.1 ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 серпня 2019 12:50
15. ДЦ_ДЦ.pdf
15 серпня 2019 12:50
14. Проект Договору.pdf
15 серпня 2019 12:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"

ТОВ "РСУ-СТРОЙ"

ПП "МАДЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"
#39024008
Відхилено 1 415 661,78
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 10:28
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
Переможець 1 482 980,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
1 482 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол допка.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:04
додаткова_угода.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 16:03
угода.pdf укладений
06 вересня 2019 15:44
угода.pdf укладений
06 вересня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.1 ст.48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Згідно ч. 3 ст.48 Бюджетного кодексу України розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. З метою дотримання вимог бюджетного законодавства в частині укладання Договору про закупівлі за наявності, хоча б частини відповідних бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, на дату укладення такого договору, а також з урахуванням планового затвердження бюджетних асигнувань для замовника на 2019 рік, та керуючись ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли до згоди укласти цю додаткову угоду до Договору: 1. Обсяг фінансування на 2019 рік становить – 705322,00 грн. (сімсот п’ять тисяч триста двадцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ. з яких: - кошти місцевого бюджету 73 900,00 грн. - кошти субвенції з державного бюджету 631422,00 грн. 2. Обсяг фінансування на 2020 рік становить – 777 658,00 грн. (сімсот сімдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Зміна обсягу фінансування здійснюється шляхом укладення додаткової угоди до договору на підставі планів фінансування (відповідно до рішення розпорядника бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо). 3. Викласти в новій редакції додаток до договору – «План фінансування»; 4. Викласти в новій редакції додаток до договору – «Календарний графік виконання робіт»; 5. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 7. Ця додаткова угода №1 вступає в силу з моменту підписання сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 174/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 174/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 03.12.2019р. виконані роботи на суму 739 200,00 грн. Згідно листа ТОВ «РСУ-СТРОЙ» від 03.12.2019 р. №б/н під час виконання робіт, виникла необхідність в коригування проектно-кошторисної документації, в результаті чого збільшилась загальна кошторисна вартість будівельно-монтажних робіт. Зважаючи на вищезазначене необхідно розглянути додаткову угоду надану ТОВ «РСУ-СТРОЙ» про наступне: у зв’язку з необхідністю внесення змін до проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та керуючись нормами ст. 651 Цивільного кодексу України, нормами ст. 188 Господарського кодексу України ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.3, 5.3.23, 6.6, 14.4 Договору №174/2019 від 06.09.2019, Сторони домовились: розірвати Договір підряду від 06.09.2019 №174/2019 з дати додаткової угоди, зменшити вартість договору на суму 743 780,00 грн. (сімсот сорок три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, та загальна вартість Договору становить 739 200,00 грн. з ПДВ (сімсот тридцять дев’ять тисяч дві гривень 00 копійок). Вирішено: Укласти додаткову угоду до Договору №174/2019 від 06.09.2019 року про нижченаведене: 1. Розірвати Договір підряду від 06.09.2019 №174/2019 з дати додаткової угоди, зменшити вартість договору на суму 743 780,00 грн. (сімсот сорок три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, та загальна вартість Договору становить 739 200,00 грн. з ПДВ (сімсот тридцять дев’ять тисяч дві гривень 00 копійок). 2. Оприлюднити зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 174/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 174/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 739 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 200,00 UAH)
Причини розірвання договору: Станом на 03.12.2019р. виконані роботи на суму 739 200,00 грн. Згідно листа ТОВ «РСУ-СТРОЙ» від 03.12.2019 р. №б/н під час виконання робіт, виникла необхідність в коригування проектно-кошторисної документації, в результаті чого збільшилась загальна кошторисна вартість будівельно-монтажних робіт. Зважаючи на вищезазначене необхідно розглянути додаткову угоду надану ТОВ «РСУ-СТРОЙ» про наступне: у зв’язку з необхідністю внесення змін до проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Лукашівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітнього навчального закладу-дошкільного навчального закладу» Запорізького району Запорізької області), за адресою: пров.Шкільний, 12, с.Лукашеве, Запорізького району Запорізької області» (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та керуючись нормами ст. 651 Цивільного кодексу України, нормами ст. 188 Господарського кодексу України ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.3, 5.3.23, 6.6, 14.4 Договору №174/2019 від 06.09.2019, Сторони домовились: розірвати Договір підряду від 06.09.2019 №174/2019 з дати додаткової угоди, зменшити вартість договору на суму 743 780,00 грн. (сімсот сорок три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, та загальна вартість Договору становить 739 200,00 грн. з ПДВ (сімсот тридцять дев’ять тисяч дві гривень 00 копійок). Вирішено: Укласти додаткову угоду до Договору №174/2019 від 06.09.2019 року про нижченаведене: 1. Розірвати Договір підряду від 06.09.2019 №174/2019 з дати додаткової угоди, зменшити вартість договору на суму 743 780,00 грн. (сімсот сорок три тисячі сімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, та загальна вартість Договору становить 739 200,00 грн. з ПДВ (сімсот тридцять дев’ять тисяч дві гривень 00 копійок). 2. Оприлюднити зміни до Договору.