Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-07-30-000504-c 5e7a2f0f7b72466eae58777ca67b8ee7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-03 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-03
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:30
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


моноблоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт.
Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіввалент закупівлі
Дата подання: 30 липня 2019 17:04
Дата відповіді: 01 серпня 2019 14:51
Шановний Замовнику!Ви оголосили закувілю вдруге, попердня була відмінена у зв`язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (UA-2019-04-26-000139-c), в тендерній документації зазначались технічні характеристики, які задовольняли моноблоки торгових марок HP та ACER, було подано 2 пропозиції від ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" та ТОВ "ВС Технолоджі" з мінімальною економією та однаковими моноблоками HP EliteOne 800 G3 AiO. В даній тендерній документації Ви внесли зміни, які ще більш звужують коло учасників, а саме - ширина - 50-54 см ; глибина - 16-20 см ; висота - 36-48 см , тобто в даній закупівлі не може бути аналогів окрім HP EliteOne 800 G3 AiO, а також дискримінаційні вимоги, щодо кольору запропонованого товару. Вимагаємо привести приклад яка модель буде повністю задовольняти совкупність технічних вимог!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019 р. о 17 год. 04 хв. до закупівлі № UA-2019-07-30-000504-c, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі.
Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис товару, що закуповується, його технічні та якісні характеристики, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Додаток 4 до тендерної документації також містить обґрунтування зазначених вимог до зовнішніх характеристик предмету закупівлі, які є істотними та важливими параметрами, оскільки моноблоки будуть розміщуватися у фронт-офісі Департаменту поряд з уже наявними моноблоками, дані вимоги встановлюються з метою гармонізації та уніфікації зовнішнього вигляду робочих місць адміністраторів прийому.
Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, що відповідає характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерною документацією передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до учасників.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 09:42
Дата відповіді: 01 серпня 2019 14:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 31.07.2019 р. о 09 год. 42 хв. до закупівлі № UA-2019-07-30-000504-c, повідомляємо наступне.
1) Слід зазначити, що додаток 4 до тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить основні вимоги до моноблоків, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-000504-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 30 липня 2019 17:23
Дискримінаційні технічні вимоги
Шановний Замовнику!Ви оголосили закувілю вдруге, попердня була відмінена у зв`язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (UA-2019-04-26-000139-c), в тендерній документації зазначались технічні характеристики, які задовольняли моноблоки торгових марок HP та ACER, було подано 2 пропозиції від ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" та ТОВ "ВС Технолоджі" з мінімальною економією та однаковими моноблоками HP EliteOne 800 G3 AiO. В даній тендерній документації Ви внесли зміни, які ще більш звужують коло учасників, а саме - ширина - 50-54 см ; глибина - 16-20 см ; висота - 36-48 см , тобто в даній закупівлі не може бути аналогів окрім HP EliteOne 800 G3 AiO, а також дискримінаційні вимоги, щодо кольору запропонованого товару. Вимагаємо привести приклад, яка модель буде повністю задовольняти совкупність технічних вимог, окрім HP EliteOne 800 G3 AiO!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 14:45
На Вашу вимогу, опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019 р. о 17 год. 23 хв. до закупівлі № UA-2019-07-30-000504-c, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі.
Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис товару, що закуповується, його технічні та якісні характеристики, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Додаток 4 до тендерної документації також містить обґрунтування зазначених вимог до зовнішніх характеристик предмету закупівлі, які є істотними та важливими параметрами, оскільки моноблоки будуть розміщуватися у фронт-офісі Департаменту поряд з уже наявними моноблоками, дані вимоги встановлюються з метою гармонізації та уніфікації зовнішнього вигляду робочих місць адміністраторів прийому.
Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, що відповідає характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерною документацією замовника передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до учасників.
Разом з цим, зазначаємо, що статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівель до органу оскарження.
Тож, при наявності скарг на рішення тендерного комітету Департаменту, Ви можете звернутись до Антимонопольного комітету України в порядку, визначеному статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-30-000504-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 08 серпня 2019 16:01
СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Більш детально у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2019 14:21
рішення від 12.08.2019 № 10996 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 14:20
рішення від 28.08.2019 № 11919.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вжиття заходів з визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог резолютивної частини рішеня постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2019р. № 11919-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2019 12:20
Номер скарги: UA-2019-07-30-000504-c.c3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 вересня 2019 12:01
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації/ Невиконання рішення АМКУ від 28.08.2019 № 11919 Замовником
Більш детально у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 21:08
Рішення від 09.09.2019 № 12518 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:08
рішення від 24.09.2019 № 13583.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 21:14

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 16:01
678.pdf
08 серпня 2019 16:01
АМКУ.pdf

Документи подані замовником

20 серпня 2019 12:18
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 12:01
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

13 вересня 2019 17:26
Пояснення.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 12:10
Коментар щодо відміни: У зв'язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товару
Документи:
24 грудня 2019 12:10
протокол.pdf