Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класні журнали 1-4 клас, Класні журнали 5-11 клас, Журнал гурткової роботи, Журнал факультативів, книга протоколів засідання педрад, книга заміни уроків, журнал реєстрації наказів тривалого строку зберігання, журнал реєстрації наказів тимчасового строку зберігання, журнал реєстрації наказів з основної діяльності, журнал реєстрації наказів з адміністративно-господарських питань, книга обліку і видачі свідоцтв та додатків до свідоцтв про базову загальну середню освіту, книга обліку і видачі похвальних листів та похвальних грамот, журнал реєстрації інструктажів з охорони праці, журнал групи продовженого дня, журнал індивідуального навчання, книга обліку педпрацівників, алфавітна книга
Очікувана вартість
23 959,00 UAH
UA-2019-07-30-000383-a ec61d1ab6bf04806be36c61d03db76b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жукова Юлія Святославівна

+380433621295 Lyulichka555@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 15:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 15:26
Очікувана вартість: 23 959,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
356 шт
Класні журнали 1-4 клас, Класні журнали 5-11 клас, Журнал гурткової роботи, Журнал факультативів, книга протоколів засідання педрад, книга заміни уроків, журнал реєстрації наказів тривалого строку зберігання, журнал реєстрації наказів тимчасового строку зберігання, журнал реєстрації наказів з основної діяльності, журнал реєстрації наказів з адміністративно-господарських питань, книга обліку і видачі свідоцтв та додатків до свідоцтв про базову загальну середню освіту, книга обліку і видачі похвальних листів та похвальних грамот, журнал реєстрації інструктажів з охорони праці, журнал групи продовженого дня, журнал індивідуального навчання, книга обліку педпрацівників, алфавітна книга
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, м.Ямпіль, вул.Незалежності,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу, протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару Покупцем. 4.2 Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 31 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі допускаються учасники з будь-яким видом оподаткування. Основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грозінська Оксана Миколаївна 18 308,00
UAH з ПДВ
18 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:22
Установчі документи.pdf
02 серпня 2019 15:22
Лист виробника.jpg
02 серпня 2019 15:22
Договір.pdf
02 серпня 2019 15:22
Витяг з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 15:22
Висновок CЕС.pdf
02 серпня 2019 15:22
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Грозінська Оксана Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Грозінська Оксана Миколаївна
#2988202644
Переможець 18 308,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:22

Документи

09 серпня 2019 16:22
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Грозінська Оксана Миколаївна
#2988202644
18 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 16:22
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019-08-27 кл.rar укладений
27 серпня 2019 16:03