Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-07-30-000326-c bd9fcd254b454a4c931c4c515bffde51
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зух Наталія Юріївна

+380414137845 worda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новоград-Волинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143117
Вебсайт: http://osvita-novog.at.ua
Місцезнаходження: 11704, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, Вулиця Гетьмана Сагайдачного, 47
Контактна особа: Зух Наталія Юріївна
+380414137845
worda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 14:05
Початок аукціону: 07 серпня 2019 12:51
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Гетьмана Сагайдачного, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:01
оголошення принтер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:34
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Згідно тендерної документації марка товару не вказана.
2. Відповідь на ваше питання передбачено тендерною документацією (У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. )

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-000326-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 07 серпня 2019 15:08
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Додаток №3 до Тендерної документації, ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ, встановлений кваліфікаційний критерій для учасника, а саме надати - Копії документів що підтверджує визнання відповідності товарів педагогічним вимогам МОН України.
Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник хоче переконання та підтвердження, що учасник пропонує товар відповідно до педагогічних вимог МОН України (зазначених наказом МОН та переліком засобів навчання з конкретними технічними характеристиками).
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозиції, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 09:06
Зважаючи на те, що замовник використовує електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару, наявність чи відсутність окремого документу не є вирішальною підставою дискваліфікації учасника, замовником буде прийнято пропозиція з більш вигідними умовами.

Документи

09 серпня 2019 09:06
001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС" 87 780,00
UAH з ПДВ
86 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА 88 000,00
UAH з ПДВ
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 88 800,00
UAH з ПДВ
88 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 13:53
Електронний підпис
06 серпня 2019 13:50
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 13:50
Фото товара.pdf
06 серпня 2019 13:50
Статут підписаний.pdf
06 серпня 2019 13:50
Сан висновок EPSON.pdf
06 серпня 2019 13:50
Проект Договору.pdf
06 серпня 2019 13:50
Платник ПДВ.pdf
06 серпня 2019 13:50
Декларація L3100.pdf
06 серпня 2019 13:50
Витяг ВКТ.pdf
06 серпня 2019 13:50
Виписка ВКТ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 10:11
Електронний підпис
06 серпня 2019 10:09
L3100_ L3101_ L3110.PDF
06 серпня 2019 10:09
Інформаційна довідка.pdf
06 серпня 2019 10:09
ІПН.pdf
06 серпня 2019 10:09
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 10:09
Тех.хар-ки.pdf
06 серпня 2019 10:09
Договір МФУ.pdf
06 серпня 2019 10:09
СЭС Epson.pdf
06 серпня 2019 10:09
Витяг.pdf
06 серпня 2019 10:09
Виписка.pdf
06 серпня 2019 10:09
Договір.pdf
06 серпня 2019 10:09
лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКТ СЕРВІС"

ФОП МОЇСЕЄНКО ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
Переможець 86 490,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 10:03

Документи

09 серпня 2019 10:03
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:02
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
86 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 10:03
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:02
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 08:36
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 10:12
145.pdf укладений
28 серпня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 415,00 UAH)