Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали 33140000-3 (Вироби медичні різні)
Очікувана вартість
790 345,00 UAH
UA-2019-07-30-000036-a fc554e20f44d443593deba430b0fafc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:34
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:34
Очікувана вартість: 790 345,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 951,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149370 штуки
Медичні матеріали 33140000-3 (Вироби медичні різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Код КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 09:11
Оголошення.pdf
30 липня 2019 09:11
Тендерна документація_медичні матеріали.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 01 серпня 2019 10:06
Дата відповіді: 01 серпня 2019 11:52
Доброго дня. Просимо викласти тендерну документацію у форматі Word .Дякуємо
Відповідь: Добрий день!
Просимо надати електронну пошту, на яку відправити тендерну документацію у форматі Word.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-30-000036-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГОМОНЕЦЬ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3009809592
Дата подання: 06 серпня 2019 11:32
Вироби медичні різні
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-000036-a у закупівлі за кодом ДК 021:2015: Медичні матеріали 33140000-3 (Вироби медичні різні), та, вивчивши медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, заявник, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачить суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі в цілому без розподілення на окремі частини (лоти) фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік продукції в цілому по предмету закупівлі та створює монопольне становище для окремих учасників ринку, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 1.5 Тендерної документації передбачене положення про недискримінацію учасників: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В ході вивчення медико-технічних характеристик товарів, що передбачені в даній закупівлі, встановлено, що предмет закупівлі включає змішані види товарів, які відносяться до різних груп Державного класифікатора ДК 021:2015 та мають різні коди, які Замовник не зазначає. Таким чином, у даному випадку в предметі закупівлі поєднано декілька різних видів та груп товарів, що ускладнює можливість потенційним учасниками взяти участь у даній закупівлі. Поєднання різних видів та груп товарів в одному предметі закупівлі, які мають різні коди Державного класифікатора ДК 021:2015 здійснено саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників та не надати можливість участі потенційним виробникам та іншим учасникам брати участь у даній закупівлі за окремими позиціями у зв’язку з відсутністю в їхньому виробництві та асортименті всіх передбачених у закупівлі позицій. Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників доцільно виокремити предмет закупівель в окремі лоти за відповідними кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», заявник вимагає:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі» в частині дискримінації учасників та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі UA-2019-07-30-000036-a за кодом ДК 021:2015: Медичні матеріали 33140000-3 (Вироби медичні різні) шляхом поділу товарів предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за відповідними кодами товарів, що містяться у національному класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 15:41
Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.

Документи

08 серпня 2019 15:41
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МТК "МАКСІМЕД" 789 061,01
UAH з ПДВ
785 109,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИФАРМ" 789 820,71
UAH з ПДВ
785 868,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 20:08
Документи переможця
16 серпня 2019 02:38
Документи на товар 4.rar
16 серпня 2019 02:38
Документи на товар 3.rar
16 серпня 2019 02:38
Документи на товар 2.rar
16 серпня 2019 02:38
Документи на товар 1.rar
16 серпня 2019 02:38
Д-ка про істотні умови.pdf
16 серпня 2019 02:38
Д-ка про ліцензування.pdf
16 серпня 2019 02:38
Договір поставки _29-05.pdf
16 серпня 2019 02:38
Зміна установчих док.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 16:26
Declaration_of_conformity_Balton_177.pdf
15 серпня 2019 16:25
Установчі документи.pdf
15 серпня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МТК "МАКСІМЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МТК "МАКСІМЕД"
#35998046
Переможець 785 109,28
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МТК "МАКСІМЕД"
#35998046
785 109,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:39
Звіт 65-19.pdf укладений
23 грудня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 10:14
Звіт про укладені договори 65-19.pdf укладений
02 вересня 2019 10:13
Договір 65-19.pdf укладений
02 вересня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 785 109,28
UAH (в тому числі ПДВ 51 362,29 UAH)