Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Дирекція парків" |
Код ЄДРПОУ: | 21368856 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3 |
Контактна особа: |
Куча Андрій Іванович +380472632534 dirpark@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 10 398 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 398,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51993.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету. У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України, у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня 2019 року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету. Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 17:48 |
долина троянд(проект договору).doc | |
29 липня 2019 17:48 |
реконструкція долина троянд.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-28-000015 ● 5cba753b0295444a901ec5310d5485a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2019 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2019 № 79
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.08.2019 № 79
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-07-29-002140-b, 29.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-28 15:40:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-29-002140-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» не надано документів, що підтверджують право користування обладнанням, вказаним у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт», а саме꞉ автокраном (в/п 10 т, стріла 14 м) КРАЗ, модель КС 4574; екскаватором одноковшевим на пневмоколісному ходу (0,7 м3, 4 м) ЕК-12-00; екскаватором одноковшевим на гусеничному ходу (1,4 м3, 6 м) New Holland E 215 Blc; бульдозером (двигун Д-180, потужність 180кВт) Т 170 та генератором бензиновим зі встроєним блоком автоматики Форте FG6500EA. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» надано копію договору від 22.04.2019 № 18-БР щодо виконання робіт з реконструкції разом із копіями акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, в якому передбачено виконання робіт з улаштування покриття з фігурних елементів мощення площадок чи тротуарів, тощо в обсязі 2000 м2, тоді як умовами тендерної документації вимагається не менше 5000 м2. Отже, з яких підстав тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з останнім?
- на підтвердження кваліфікаційного критерію у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» надано копію договору від 22.04.2019 № 18-БР щодо виконання робіт з реконструкції прилеглої території з влаштування ФЕМ по вулиці Холодноярській в місті Черкаси, при цьому у місті Черкаси відсутня вулиця Холодноярська, що може свідчити про надання ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» недостовірної інформації. Отже, з яких підстав тендерну пропозицію ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з останнім?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-02 22:33:14
Пояснення
За результатами розгляду запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Долина троянд" в м. Черкаси» (код ДК 021:2015: 45210000-2) (ID: UA-2019-07-29-002140-b) повідомляємо, що інформація, наведена у запиті не відповідає дійсності, а саме:
1. Про надання ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» недостовірної інформації щодо виконання робіт з реконструкції прилеглої території з влаштування ФЕМ по вулиці Холодноярській в місті Черкаси.
Керуючись ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «Дирекція парків», під час здійснення оцінки тендерної пропозиції, звернулося до ТОВ «АБК Електробуд» за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» в частині підтвердження/спростування факту укладання договору підряду від 22.04.2019 №18-БР та фактичного виконання останнім робіт з реконструкції прилеглої території з влаштуванням ФЕМ по вулиці Холодноярській в місті Черкаси. Крім того, Замовником було звернено увагу на адресу розташування об’єкту, на якому виконувались вищевказані роботи. Тому, відповідний запит, додатково, містив прохання надати роз’яснення цієї адреси.
ТОВ «АБК Електробуд» було підтверджено факт укладення з ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» договору підряду від 22.04.2019 №18-БР та виконання останнім робіт з реконструкції прилеглої території з влаштуванням ФЕМ по вулиці Холодноярській в місті Черкаси.
Додатково ТОВ «АБК Електробуд» повідомило, що під час формування документів на виконання робіт з реконструкції прилеглої території з влаштуванням ФЕМ по вул. Холодноярській в місті Черкаси було допущено технічну помилку при наборі назви вулиці. Фактичне місцезнаходження прилеглої території, на якій виконувались роботи з влаштування ФЕМ згідно договору від 22.04.2019 №18-БР: м. Черкаси, вулиця Героїв Холодного Яру, яку нещодавно перейменовано з вулиці Першотравнева.
2. Щодо обсягу виконання робіт з улаштування покриття з фігурних елементів мощення площадок чи тротуарів.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» останнім завантажено договір підряду від 22.04.2019 №18-БР з додатками. Згідно п.31 локального кошторису №2-1-1 на будівельно-монтажні роботи прилегла територія до вул. Холодноярська передбачено виконання робіт з улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2м в обсязі 5410 м2. На підтвердження факту виконання вищевказаних робіт учасником надано акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року (КБ2в), в якому містяться дані про підтвердження виконання робіт з улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2м в обсязі 5 410 м2.
3. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» документів, які підтверджують право користування обладнанням, вказаним у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт», а саме꞉ автокраном (в/п 10 т, стріла 14 м) КРАЗ, модель КС 4574; екскаватором одноковшевим на пневмоколісному ходу (0,7 м3, 4 м) ЕК-12-00; екскаватором одноковшевим на гусеничному ходу (1,4 м3, 6 м) New Holland E 215 Blc; бульдозером (двигун Д-180, потужність 180кВт) Т 170 та генератором бензиновим зі встроєним блоком автоматики Форте FG6500EA.
- Учасником, в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності у власності генератора бензинового зі встроєним блоком автоматики Форте FG6500EA завантажено довідку від 05.08.2019 №194/8 про перебування цього генератора в обліку основних засобів по рахунку: «104 Необоротні активи» Учасника. Довідка містить підпис директора ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» В.М. Чосенко, скріплена печаткою товариства.
- На підтвердження права користування обладнанням, вказаним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, а саме:
• автокраном (в/п 10 т, стріла 14 м) КРАЗ, модель КС 4574;
• екскаватором одноковшевим на пневмоколісному ходу (0,7 м3, 4 м) ЕК-12-00;
• екскаватором одноковшевим на гусеничному ходу (1,4 м3, 6 м) New Holland E 215 Blc;
• бульдозером (двигун Д-180, потужність 180кВт) Т 170
учасником завантажено договір про надання послуг спецтехніки від 20.03.2019 №14, укладеним між ТОВ «Бастіон-Трансбуд» та ТОВ «БП «Євробудстандарт» зі строком дії до 31.12.2021 року. Останнє повністю узгоджується з кваліфікаційними вимогами, викладеними в п.5 р.ІІІ тендерної документації та підтверджує спроможність учасника виконати роботи, передбачені умовами відповідних торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Долина троянд" в м. Черкаси» (код ДК 021:2015: 45210000-2) (ID: UA-2019-07-29-002140-b) повідомляємо наступне: Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» документів, які підтверджують право користування обладнанням, вказаним у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт», а саме꞉ автокраном (в/п 10 т, стріла 14 м) КРАЗ, модель КС 4574; екскаватором одноковшевим на пневмоколісному ходу (0,7 м3, 4 м) ЕК-12-00; екскаватором одноковшевим на гусеничному ходу (1,4 м3, 6 м) New Holland E 215 Blc; бульдозером (двигун Д-180, потужність 180кВт) Т 170 та генератором бензиновим зі встроєним блоком автоматики Форте FG6500EA. - Учасником, в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності у власності генератора бензинового зі встроєним блоком автоматики Форте FG6500EA завантажено довідку від 05.08.2019 №194/8 про перебування цього генератора в обліку основних засобів по рахунку: «104 Необоротні активи» Учасника. Довідка містить підпис директора ТОВ «Будівельне підприємство «ЄВРОБУДСТАНДАРТ» В.М. Чосенко, скріплена печаткою товариства. - На підтвердження права користування обладнанням, вказаним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, а саме: • автокраном (в/п 10 т, стріла 14 м) КРАЗ, модель КС 4574; • екскаватором одноковшевим на пневмоколісному ходу (0,7 м3, 4 м) ЕК-12-00; • екскаватором одноковшевим на гусеничному ходу (1,4 м3, 6 м) New Holland E 215 Blc; • бульдозером (двигун Д-180, потужність 180кВт) Т 170 учасником завантажено договір про надання послуг спецтехніки від 20.03.2019 №14, укладеним між ТОВ «Бастіон-Трансбуд» та ТОВ «БП «Євробудстандарт» зі строком дії до 31.12.2021 року. Останнє повністю узгоджується з кваліфікаційними вимогами, викладеними в п.5 р.ІІІ тендерної документації та підтверджує спроможність учасника виконати роботи, передбачені умовами відповідних торгів.
2019-09-13 13:10:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельне підприємство "ЄВРОБУДСТАНДАРТ" #42470905 |
Переможець |
10 200 800,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:56
|
додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 12:39
|
угода 2 від 16.10.2019.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 10:05
|
угода 1.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2019 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 08:53
|
договір | укладений |
11 вересня 2019 17:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до договору, керуючись кошторисними призначеннями на 2019 рік, п.4 ч.4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі та п.12.1 договору №66 від 11.09.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись кошторисними призначеннями на 2019 рік, п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.2.6 та п.12.1 договору підряду від 11 вересня 2019 року №66 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 10 200 800,00 (десять мільйонів двісті тисяч вісімсот гривен 00 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2019 року – 0,00 (нуль гривень 00 коп.); - фінансування 2020 року – 10 200 800,00 (десять мільйонів двісті тисячі вісімсот гривень 00 коп.) гривень з ПДВ». 2. Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись кошторисними призначеннями на 2020 рік, п.4ч.4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі та п.6.2.6 та п.12.1 договору дійшли згоди про наступне: пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: ціна договору становить 10200800,00 грн. ПДВ 1700133,00 грн. При цьому: фінансування 2019 року -0,00 грн., фінансування 2020 року -0,00 грн. фінансування 2021 року – 10200800,00 грн. пункт 5.1 договору викласти в редакції: підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1 Договору і завершити виконання робіт до 25.12.2021. пункт 11.2 договору викласти в редакції: Дія договору припиняється при настанні однієї з умов: а) закінчення терміну дії договору-31.12.2021, б) за згодою сторін; в) з інших підстав, передбачених чинних законодавством України. Додаток №4 Графік виконаних робіт до договору викласти в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |