Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт елементів благоустрою та альтанок у Комунальному закладі освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 144" Дніпровської міської ради" за адресою: м. Дніпро, пр. Героїв, 40 А (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
63 207,00 UAH
UA-2019-07-29-002138-b d565bcc961354024884227a4d8359de5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт елементів благоустрою та альтанок у Комунальному закладі освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 144" Дніпровської міської ради" за адресою: м. Дніпро, пр. Героїв, 40 А (кошти на виконання доручень виборців міськими депутатами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро, пр. Героїв, 40 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: -актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в, - довідка про вартість виконаних виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 та згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

29 липня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВА"
#20272290
Переможець 63 207,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 17:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода 1 від 26.11.2019 договір 37Д_19.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:41
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:59
Договір 37Д_19 від 29.07.19.pdf укладений
29 липня 2019 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 37Д/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML