Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485401 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua/department/25 |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41 |
Контактна особа: |
Сидорук Олександр Іванович 380442073938 k_322@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 925 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14625 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 17:46 |
ТД школа 60 фасад перероблене.docx | |
29 липня 2019 17:09 |
ТД школа 60 фасад перероблене.docx |
01 серпня 2019 17:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2019 17:46 |
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
|
|||
29 липня 2019 17:09 |
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 06 вересня 2019 11:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000016 ● 9352d31da77b43ecaa78b2bd017d2e52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 164
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-29-001987-b 29.07.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-12 15:41:12
Про призупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2019 № 170
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-07-29-001987-b.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-29-001987-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 29 липня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03 вересня 2019 року № 164 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, як замовник робіт з капітального ремонту повідомляє, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації по закупівлі та згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13672-р/пк-пз від 25.09.2019 та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у виконанні об’єму робіт з капітального ремонту в оголошенні (при проведенні повторної кваліфікації/закупівлі роботи неможливо буде виконати з настанням несприятливих погодних умов) управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві проведено відміну торгів по закупівлі UA-2019-07-29-001987-b: «Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2». Інформуємо, що випадки не своєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу обумовленні суб’єктивними чинниками, а саме через великий обсяг тендерною документації та неможливість забезпечити оптимальне охоплення об'єктів капітального ремонту житлового фонду та соціальної сфери контрольними заходами та перевірки кваліфікаційних умов у учасників електронних закупівель щодо оприлюднення інформації, збоями в системі електронних закупівель. З метою усунення виявлених порушень запропоновано: розглянути результати перевірки вказаних об’єктів на засіданні тендерного комітету; розглянути можливість збільшення чисельності працівників до кількості, достатньої для забезпечення системного контролю у відділі; внести зміни до внутрішньої інструкції; затвердити порядок планування та забезпечити повне охоплення об'єктів капітального ремонту; визначити реальну планову завантаженість працівників та забезпечити своєчасне виконання робіт згідно з посадовими інструкціями. Разом з тим розробити плани самоосвіти працівників відділу капітального ремонту та забезпечити постійне вивчення ними законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, нормативно-правових актів.
2019-10-18 10:47:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
2 811 406,39
UAH з ПДВ
|
2 811 406,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЛД ГРУП |
2 923 378,80
UAH з ПДВ
|
2 923 378,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» |
2 924 439,20
UAH з ПДВ
|
2 924 439,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
2 811 406,39
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 14:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ВЛД ГРУП #40246285 |
Переможець |
2 923 378,80
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 14:53
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 жовтня 2019 10:38 |
Коментар щодо відміни: | Протокоч1 ст. 31 Закону |
18 жовтня 2019 10:37
|
протокол тендерного комітету 17-07.PDF |