Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2
Очікувана вартість
2 925 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001987-b 09e23283834d4df7aa63158140bce6eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 2 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14625 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно договору і додатків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 17:46
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
29 липня 2019 17:09
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
01 серпня 2019 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 17:46
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
29 липня 2019 17:07
ТД школа 60 фасад перероблене.docx
29 липня 2019 17:09
ТД школа 60 фасад перероблене.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-29-001987-b.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 06 вересня 2019 11:11
скарга
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) оголосив закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД UA-2019-07-29-001987-b на закупівлю за «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2). Кінцева дата подання пропозицій призначена на 16.08.2019 р. Очікувана вартість закупівлі – 2 925 000,00 грн з ПДВ. Процедура закупівлі була оголошена як відкриті торги одним лотом. На Торги подали пропозиції наступні учасники: 1. ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (надалі – Учасник / Скаржник); 2. ТОВ ВЛД ГРУП (надалі – Учасник/Переможець); 3. ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» (не розглядався) ЧАСТИНА І За результатами засідання тендерного комітету, тендерну пропозицію Скаржника, ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" було неправомірно відхилено, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 15/07 від 23.08.2019 р., опублікованого Замовником в системі Prozorro 28.08.2019 р. Детально розглянувши протокол засідання тендерного комітету, Скаржник вважає доцільним повідомити про порушення постійно діючу колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ". I. Згідно протоколу засідання тендерного комітету, зазначається наступна причина для відхилення: «Невідповідність матеріалів передбачені в оголошені (технічному завданні), а саме учасником подано дефектний акт погоджений закладом освіти, в якому зазначені матеріали для утеплення фасадів мінеральними плитами з опорядженням декоративним розчином за технологією «Ceresit», проте в локальному кошторисі який надав Учасник вказано іншого виробника. Згідно даної причини для відхилення повідомляємо наступне: Згідно вимог п.п. 11), п. 5, Розділу 3 Тендерної документації, встановлені наступні вимоги: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 11). Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується копією документа з відміткою закладу освіти. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.» Просимо взяти до уваги, що жодних конкретних вимог до «копії документу з відміткою закладу освіти» про огляд об’єкту - не вказано. ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі своєї пропозиції було подано Дефектний акт (Додаток 3 до Тендерної документації) за підписом уповноваженої особи закладу освіти, чим було виконано дану вимогу Тендерної документації. Згідно пунктів 37-41 Дефектного акту Замовника вимагається наступне: Згідно поданого Скаржником кошторису, вбачається наступне: Зазначаємо, що Скаржником жодним чином не порушено вимоги Тендерної документації в даній частині, адже інформація зазначена в кошторисі ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", щодо утеплення фасадів за технологією «CEREZIT» повністю відповідає вимогам Дефектному акту Замовника про утеплення фасаду за технологією «CERESIT». ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" при формуванні кошторису було допущено механічну описку в даному слові (замість літери S вказано літеру Z). При цьому, транслітерація українською мовою не змінюється – «ЦЕРЕЗІТ» Повідомляємо, що умовами Тендерної документації, а саме п.п. 1.2, п. 1, Розділу 3: Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок). Дана помилка відноситься до формальної, та не повинна була призвести до відхилення пропозиції. Отже, виходячи з вищевикладеного, ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" виконано вимогу Тендерної документації в повному обсязі, шляхом надання у складі пропозиції відповідних документів, що вимагались Документацією. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника згідно даного пункту є безпідставним, адже згідно Тендерної документації відсутні будь-які вимоги до документу, який підтверджує огляд об’єкту Учасником, а також відхилення пропозиції за допущення механічної помилки (описки) при формування кошторису, виключно в одному слові – є абсурдом. II. Згідно протоколу засідання тендерного комітету, зазначається наступна причина для відхилення: «Відповідно до п.2 проекту договору строк виконання робіт по об’єкту … в термін до 30 серпня 2019 року, а відповідно до графіку, поданого учасником, термін виконання робіт до 31 грудня 2019 року» Згідно даної причини для відхилення повідомляємо наступне: Згідно вимог п.3, Розділу «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації», Додатку 2 до Тендерної документації, встановлені наступні вимоги: «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації: Календарний план виконання робіт» Просимо взяти до уваги, що жодних конкретних вимог до «календарного плану виконання робіт» - не вказано. ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі своєї пропозиції було подано Календарний план виконання робіт зі строком виконання робіт до грудня 2019 року включно, чим було виконано дану вимогу Тендерної документації. Зазначаємо, що згідно п.п. 4.4, п.4, Розділу 1 Тендерної документації зазначається наступне: 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 2019 рік Також зазначаємо, що згідно Проекту договору (Додаток №5 до Тендерної документації), зазначається наступне: 2. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – з моменту укладання Договору протягом 12 місяців. Закінчення робіт – 30 серпня 2019 року. 11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ 11.2. Даний Договір набирає чинності з дати підписання його «Сторонами» та діє до 31 грудня 2019 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Отже, згідно умов Тендерної Документації початком виконання робіт є момент укладення договору а закінчення до 31 грудня 2019 року (але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань), тому відхилення згідно даного пункту є неправомірним. ЧАСТИНА ІІ Також, Скаржником було детально вивчено тендерну пропозицію Учасника - ТОВ ВЛД ГРУП, Скаржник вважає доцільним повідомити про порушення постійно діючу колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, адже за результатами розгляду тендерних пропозицій, ТОВ ВЛД ГРУП було неправомірно визнано переможцем, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 16/07 від 28.08.2019 р., опублікованого Замовником в системі Prozorro 28.08.2019 р. Порушення умов тендерної документації ТОВ ВЛД ГРУП, шляхом невиконання наступних її вимог: I. Згідно вимог п.2, Розділу 3 Тендерної документації, встановлені наступні вимоги: «Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків трьох груп, відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулюванням діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем Національного банку України від 28.02.2019 № 70, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції.» У складі тендерної пропозиції ТОВ ВЛД ГРУП не було подано копії платіжного доручення на користь банку-гаранта, чим було порушено вимоги Тендерної документації. У зв’язку з чим, ТОВ ВЛД ГРУП не виконано вимоги Тендерної документації, що повинно свідчити про відхилення даної пропозиції. ІІ. Зазначаємо, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозиції Скаржника, вказуючи на термін виконання робіт до 30.08.2019 і зважаючи на строки вказані Скаржником, з урахуванням описаного вище читання тендерної документації. При цьому, Замовник опублікував оголошення про намір укласти договір з ТОВ «ВЛД ГРУП» - 28.08.2019. Станом на день подання скарги, договір не укладено, враховуючи положення чинного законодавства у сфері публічних процедур. Дискримінаційний підхід полягає у тому, що ТОВ «ВЛД Груп» також надано календарний план виконання робіт, в якому зазначено, що ТОВ «ВЛД Груп» виконає роботи до кінця вересня 2019. Таким чином, були порушені законні інтереси Скаржника, який реально претендує на перемогу в даному тендері і має всі необхідні документи, досвід, МТБ та інші критерії, які дають Скаржнику змогу виконати договір у зазначені строки. Також, повідомляємо Замовника, щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» з аналогічних до ТОВ «ВЛД ГРУП» причин. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Частиною 9 ст. 8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до ст. 30 Закону, керуючись ст. 18 Закону. П Р О С И М О: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-07-29-001987-b на закупівлю за «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2); 3) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 15/07 від 23.08.2019 р. про визнання пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації; 4) Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 16/07 від 28.08.2019 р. про визнання пропозиції ТОВ ВЛД ГРУП переможцем Торгів; 5) Зобов’язати Замовника визнати пропозицію ТОВ ВЛД ГРУП такою, що не відповідає умовам тендерної документації; 6) Зобов’язати Замовника визнати пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та прийняти про це відповідне рішення; 7) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку. Додатки : - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»; - Інші документи за цією скаргою знаходяться в публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-29-001987-b
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 10:13
Рішення від 10.09.2019 №12652+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 10:13
рішення від 25.09.2019 № 13672.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 20:30

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 11:11
скарга.pdf
06 вересня 2019 11:11
платіж.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000016 ● 9352d31da77b43ecaa78b2bd017d2e52
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-29-001987-b 29.07.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-12 15:41:12

Про призупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.09.2019 № 170
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-07-29-001987-b.b1 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-29-001987-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 29 липня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03 вересня 2019 року № 164 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, як замовник робіт з капітального ремонту повідомляє, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації по закупівлі та згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13672-р/пк-пз від 25.09.2019 та у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у виконанні об’єму робіт з капітального ремонту в оголошенні (при проведенні повторної кваліфікації/закупівлі роботи неможливо буде виконати з настанням несприятливих погодних умов) управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві проведено відміну торгів по закупівлі UA-2019-07-29-001987-b: «Капітальний ремонт фасаду ЗОШ № 60 за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Волгоградська, 1/2». Інформуємо, що випадки не своєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу обумовленні суб’єктивними чинниками, а саме через великий обсяг тендерною документації та неможливість забезпечити оптимальне охоплення об'єктів капітального ремонту житлового фонду та соціальної сфери контрольними заходами та перевірки кваліфікаційних умов у учасників електронних закупівель щодо оприлюднення інформації, збоями в системі електронних закупівель. З метою усунення виявлених порушень запропоновано: розглянути результати перевірки вказаних об’єктів на засіданні тендерного комітету; розглянути можливість збільшення чисельності працівників до кількості, достатньої для забезпечення системного контролю у відділі; внести зміни до внутрішньої інструкції; затвердити порядок планування та забезпечити повне охоплення об'єктів капітального ремонту; визначити реальну планову завантаженість працівників та забезпечити своєчасне виконання робіт згідно з посадовими інструкціями. Разом з тим розробити плани самоосвіти працівників відділу капітального ремонту та забезпечити постійне вивчення ними законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, нормативно-правових актів.

2019-10-18 10:47:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 2 811 406,39
UAH з ПДВ
2 811 406,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЛД ГРУП 2 923 378,80
UAH з ПДВ
2 923 378,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 2 924 439,20
UAH з ПДВ
2 924 439,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 15:36
Електронний підпис
13 серпня 2019 15:30
Забезпечення ТП.zip
13 серпня 2019 15:30
1082.ims
13 серпня 2019 15:30
1082 Кошторис.imd
13 серпня 2019 15:30
61. Деларація МТБ.pdf
13 серпня 2019 15:30
60. Котвіцький ОП.pdf
13 серпня 2019 15:30
58. АКТ Хімік 10-1.pdf
13 серпня 2019 15:30
57. АКТ ОСББ Сонячний-1.pdf
13 серпня 2019 15:30
54. Довідка склад.pdf
13 серпня 2019 15:30
52. Кошторис.pdf
13 серпня 2019 15:30
50. посвідчення.pdf
13 серпня 2019 15:30
49. поосвідчення.pdf
13 серпня 2019 15:30
47. охорона праці.pdf
13 серпня 2019 15:30
40._Додаток_7.pdf
13 серпня 2019 15:30
39._Додаток_6.pdf
13 серпня 2019 15:30
38._Проект_договору.pdf
13 серпня 2019 15:30
37. Витяг ПДВ.PDF
13 серпня 2019 15:30
36._Додаток_4.pdf
13 серпня 2019 15:30
35. паспорт директора.PDF
13 серпня 2019 15:30
34. огляд об'єкту.pdf
13 серпня 2019 15:30
33._Наказ_на_виконроба.pdf
13 серпня 2019 15:30
32. Статут.pdf
13 серпня 2019 15:30
31. Відгук КП ГВП Дог 112.PDF
13 серпня 2019 15:30
30. Відгук КП ГВП Дог 111.PDF
13 серпня 2019 15:30
27._Лист_про_пiдписанта.pdf
13 серпня 2019 15:30
24. Ліцензія завірена.pdf
13 серпня 2019 15:30
23. Дозвіл 2.pdf
13 серпня 2019 15:30
22. Дозвіл 1.pdf
13 серпня 2019 15:30
14._Довiдка_по_ст.17.pdf
13 серпня 2019 15:30
13. Витяг ПДВ.PDF
13 серпня 2019 15:30
12. Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2019 15:30
7._Тендерна_пропозицiя.pdf
13 серпня 2019 15:30
5. Протокол № 3.PDF
13 серпня 2019 15:30
4. Протокол №8.pdf
13 серпня 2019 15:30
1._Iнформацiя_про_цiну.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 13:44
Електронний підпис
02 вересня 2019 13:42
як переможець.rar
13 серпня 2019 14:02
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:51
Сканкопія Виписки.pdf
13 серпня 2019 13:51
Розрахунок ціни.pdf
13 серпня 2019 13:51
Копія статуту.pdf
13 серпня 2019 13:51
Р.pdf
13 серпня 2019 13:51
Лист - згода додаток 7.pdf
13 серпня 2019 13:51
Календарний графік.pdf
13 серпня 2019 13:51
Договірна ціна.pdf
13 серпня 2019 13:51
Довідка ст 17.pdf
13 серпня 2019 13:51
Довідка про довкілля.pdf
13 серпня 2019 13:51
Довідка про дозвола.pdf
13 серпня 2019 13:51
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
13 серпня 2019 13:51
Дефектний акт.pdf
13 серпня 2019 13:51
Декларація ВЛД ГРУП.pdf
13 серпня 2019 13:51
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2019 13:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 09:36
Електронний підпис
12 серпня 2019 21:24
Складське приміщеня.pdf
12 серпня 2019 21:24
Працівники.pdf
12 серпня 2019 21:24
Машини та механізми.pdf
12 серпня 2019 21:24
Календарний графік.pdf
12 серпня 2019 21:24
Інші документи.rar
12 серпня 2019 21:24
Згода директора.pdf
12 серпня 2019 21:24
Договірна ціна.pdf
12 серпня 2019 21:24
Декларація.pdf
12 серпня 2019 21:24
44.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ ВЛД ГРУП

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 2 811 406,39
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
Переможець 2 923 378,80
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 14:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
2 923 378,80
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 жовтня 2019 10:38
Коментар щодо відміни: Протокоч1 ст. 31 Закону
Документи:
18 жовтня 2019 10:37
протокол тендерного комітету 17-07.PDF