Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, ноутбук)
Очікувана вартість
246 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001868-b 761a5db08c2047678fccfedfa6f794a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокун Рімма Вікторівна

380442798301 osvita@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Вебсайт: http://don.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Сорокун Рімма Вікторівна
380442798301
osvita@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 13:32
Очікувана вартість: 246 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Персональний комп’ютер, ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Т.Шевченка,3, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.2. Джерелом фінансування даного Договору є видатки спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва, передбачені в бюджеті м. Києва на 2019 рік. 3.4. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті України. 3.5. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. 3.6. Відповідно до чинного законодавства (пункт 8 статті 13 та пункт 2 статті 48 Бюджетного кодексу України), Замовник бере на себе бюджетне зобов’язання щодо необхідності сплати за цим Договором Виконавцю виключно в межах фактичного надходження коштів до спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва. 3.7. Замовник протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня надходження коштів до спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва письмово інформує Виконавця про таке надходження. 3.8. Поставка Товару Виконавцем здійснюється виключно після надходження коштів до спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва. 3.9. Замовник сплачує кошти за поставлений Товар не пізніше 10 (десять) банківських днів після підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі Товару, інших супровідних документів, необхідних для здійснення його поставки Виконавцем. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:40
ДОКУМЕНТАЦІЯ компи+ноут 2.docx
30 липня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:40
ДОКУМЕНТАЦІЯ компи+ноут 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:31
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар повинен відповідати Технічним вимогам тендерної документації. .До участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці - неплатники ПДВ. Пропозиція ФО-П - неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 227 880,00
UAH з ПДВ
221 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 221 520,00
UAH з ПДВ
221 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 16:05
МВС 17.08.pdf
20 серпня 2019 16:29
МВС 05.08.19.pdf
20 серпня 2019 16:29
Довідка КорЮр 05.08.zip
12 серпня 2019 20:17
Електронний підпис
12 серпня 2019 20:16
реєстр документів.pdf
12 серпня 2019 20:05
Технічна документація.pdf
12 серпня 2019 20:05
довідка санкції.pdf
12 серпня 2019 20:05
проект договору.pdf
12 серпня 2019 20:05
витяг ПДВ_копія.pdf
12 серпня 2019 20:05
Статут копія.pdf
12 серпня 2019 20:05
12373050_пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 17:38
Електронний підпис
13 серпня 2019 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2019 17:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 серпня 2019 17:37
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2019 17:37
Висновок СЕЕ ExpertPC.pdf
13 серпня 2019 17:37
Висновок СЕЕ Dell.pdf
13 серпня 2019 17:37
Висновок СЕЕ ASUS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 221 519,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
221 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 10:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 08:47
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 08:45
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 18:01
Дог 04-09.pdf укладений
05 вересня 2019 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.Ціна договору становить: 221518,96 грн. у т.ч ПДВ (20%) 36919,83 грн. 1.2 Додаток 1 "Специфікація Товару", що додається; 1.3 Додаток 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару", що додається
Номер договору про закупівлю: 04-09
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 221 518,96
UAH (в тому числі ПДВ 36 919,83 UAH)