Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Горошок консервований, томатна паста, ікра кабачкова, повидло яблучне, кукурудза консервована, джем абрикосовий, капуста квашена, огірки консервовані, томати консервовані, сухофрукти, родзинки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001696-b ● 17719545b8f84bd3afd8f9338da783a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 20520836 |
Вебсайт: | http://www.int-Svitanok.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8 |
Контактна особа: |
Курта Ірина Василівна +380617077019 int.svitanok@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 банки
Горошок консервований (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 банки
Томатна паста (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 банки
Ікра кабачкова (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
160 банки
Повидло яблучне (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 банки
Кукурудза консервована (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
60 банки
Джем абрикосовий (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
Капуста квашена (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 банки
Огірки консервовані (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
180 банки
Томати консервовані (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кг
Сухофрукти (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
18 кг
Родзинки (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 8 ДО ТД.docx | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 7 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 6 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 5 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 4 ДО ТД.docx | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 3 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 2 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ДОДАТОК 1 ДО ТД.doc | |
29 липня 2019 16:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВИМОГА
Дата подання: 01 серпня 2019 16:40
Дата відповіді: 03 серпня 2019 20:41
приймаючи до уваги
введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги
до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали
ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів
дозвільного характеру:
1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 –
Сертифікація харчових продуктів необов`язкова.
Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові
продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від
постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку
проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї
продукції та добровільного надання виробником/постачальником
зазначеного документа.
2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження
харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної
експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії,
зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові
продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно-
епідеміологічні розслідування захворювань.
Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової
продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як
висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається.
Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
вимоги щодо одиниць вимірювання та фасування
Дата подання: 02 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 03 серпня 2019 22:31
В Додатку 3 До тендерної документації Технічне завдання в Таблиці №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено що на Підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника Учасник повинен зазначити Вагау (об’єм) упаковки. Зазначаємо, що вага і об’єм не є однаковими одиницями вимірювання, тому правильним було б вимагати вказувати фасування продукту.
Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3:
Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ
Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити :
Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг
Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг
Томатна паста – 0,460-0,530 кг
Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг
Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-29-001696-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Карпенко С.В, Код ЄДРПОУ:2291600197
Дата подання: 01 серпня 2019 16:59
Вимога
приймаючи до уваги
введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги
до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали
ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів
дозвільного характеру:
1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 –
Сертифікація харчових продуктів необов`язкова.
Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові
продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від
постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку
проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї
продукції та добровільного надання виробником/постачальником
зазначеного документа.
2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження
харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної
експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії,
зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові
продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно-
епідеміологічні розслідування захворювань.
Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової
продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як
висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається.
Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Розгорнути
Згорнути
введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги
до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали
ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів
дозвільного характеру:
1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 –
Сертифікація харчових продуктів необов`язкова.
Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові
продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від
постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку
проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї
продукції та добровільного надання виробником/постачальником
зазначеного документа.
2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження
харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної
експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії,
зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові
продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно-
епідеміологічні розслідування захворювань.
Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової
продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як
висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається.
Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2019 20:40
Доброго дня!
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2019-07-29-001696-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Панфілов Михайло Іванович, Код ЄДРПОУ:2105914494
Дата подання: 02 серпня 2019 13:00
Вимога щодо зміни одиниць вимірювання та фасування
В Додатку 3 До тендерної документації Технічне завдання в Таблиці №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено що на Підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника Учасник повинен зазначити Вагау (об’єм) упаковки. Зазначаємо, що вага і об’єм не є однаковими одиницями вимірювання, тому правильним було б вимагати вказувати фасування продукту.
Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3:
Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ
Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити : Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг
Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг
Томатна паста – 0,460-0,530 кг
Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг
Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Розгорнути
Згорнути
Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3:
Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ
Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити : Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг
Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг
Томатна паста – 0,460-0,530 кг
Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг
Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2019 22:32
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК |
92 335,68
UAH з ПДВ
|
92 335,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жулінська Олена Василівна |
94 061,00
UAH з ПДВ
|
94 061,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ #3265610172 |
Рішення скасоване |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 22:42
|
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ #3265610172 |
Відхилено |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 10:48
|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Переможець |
92 335,68
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 11:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 10:51
|
Договір | укладений |
13 вересня 2019 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни договору, у зв‘язку з реальним фінансуванням видатків |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |