Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горошок консервований, томатна паста, ікра кабачкова, повидло яблучне, кукурудза консервована, джем абрикосовий, капуста квашена, огірки консервовані, томати консервовані, сухофрукти, родзинки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001696-b 17719545b8f84bd3afd8f9338da783a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курта Ірина Василівна

+380617077019 int.svitanok@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20520836
Вебсайт: http://www.int-Svitanok.zp.ua
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Контактна особа: Курта Ірина Василівна
+380617077019
int.svitanok@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 12:17
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 банки
Горошок консервований (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 банки
Томатна паста (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 банки
Ікра кабачкова (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
160 банки
Повидло яблучне (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 банки
Кукурудза консервована (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
60 банки
Джем абрикосовий (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
Капуста квашена (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 банки
Огірки консервовані (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
180 банки
Томати консервовані (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кг
Сухофрукти (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
18 кг
Родзинки (місцевий бюджет (обласний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перспективна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 8 ДО ТД.docx
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 7 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 6 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 5 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 4 ДО ТД.docx
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 3 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 2 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ДОДАТОК 1 ДО ТД.doc
29 липня 2019 16:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИМОГА
Дата подання: 01 серпня 2019 16:40
Дата відповіді: 03 серпня 2019 20:41
приймаючи до уваги введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів дозвільного характеру: 1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 – Сертифікація харчових продуктів необов`язкова. Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї продукції та добровільного надання виробником/постачальником зазначеного документа. 2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії, зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно- епідеміологічні розслідування захворювань. Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається. Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
вимоги щодо одиниць вимірювання та фасування
Дата подання: 02 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 03 серпня 2019 22:31
В Додатку 3 До тендерної документації Технічне завдання в Таблиці №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено що на Підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника Учасник повинен зазначити Вагау (об’єм) упаковки. Зазначаємо, що вага і об’єм не є однаковими одиницями вимірювання, тому правильним було б вимагати вказувати фасування продукту. Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі. Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3: Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити : Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг Томатна паста – 0,460-0,530 кг Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-001696-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Карпенко С.В, Код ЄДРПОУ:2291600197
Дата подання: 01 серпня 2019 16:59
Вимога
приймаючи до уваги
введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги
до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали
ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів
дозвільного характеру:
1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 –
Сертифікація харчових продуктів необов`язкова.
Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові
продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від
постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку
проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї
продукції та добровільного надання виробником/постачальником
зазначеного документа.
2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження
харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної
експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії,
зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові
продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно-
епідеміологічні розслідування захворювань.
Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової
продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як
висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається.
Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2019 20:40
Доброго дня!
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2019-07-29-001696-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Панфілов Михайло Іванович, Код ЄДРПОУ:2105914494
Дата подання: 02 серпня 2019 13:00
Вимога щодо зміни одиниць вимірювання та фасування
В Додатку 3 До тендерної документації Технічне завдання в Таблиці №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено що на Підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника Учасник повинен зазначити Вагау (об’єм) упаковки. Зазначаємо, що вага і об’єм не є однаковими одиницями вимірювання, тому правильним було б вимагати вказувати фасування продукту.
Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3:
Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ
Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити : Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг
Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг
Томатна паста – 0,460-0,530 кг
Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг
Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2019 22:32
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 92 335,68
UAH з ПДВ
92 335,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна 94 061,00
UAH з ПДВ
94 061,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 14:38
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:59
оновлена пропозиція
12 серпня 2019 14:08
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:53
проект договору.pdf
12 серпня 2019 11:53
Лист про санкції.pdf
12 серпня 2019 11:53
про перс.данні.pdf
12 серпня 2019 11:52
про довкілля.pdf
12 серпня 2019 11:52
Довідка ст.17.pdf
12 серпня 2019 11:52
анкета учасника.pdf
12 серпня 2019 11:52
відгук.pdf
12 серпня 2019 11:52
Капуста квашена.pdf
12 серпня 2019 11:52
джем.pdf
12 серпня 2019 11:52
декл.кукур..pdf
12 серпня 2019 11:52
повидло.pdf
12 серпня 2019 11:52
ікра з кабачків.pdf
12 серпня 2019 11:52
Аналогічний договір.pdf
12 серпня 2019 11:52
лист по ТП25.pdf
12 серпня 2019 11:52
Аналогічн.договір.pdf
12 серпня 2019 11:52
цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:52
іпн.pdf
12 серпня 2019 11:52
паспорт.pdf
12 серпня 2019 11:52
тех.вимоги.pdf
12 серпня 2019 11:52
Єдин.податок..pdf
12 серпня 2019 11:52
мед.книжка.pdf
12 серпня 2019 11:52
Витяг.pdf
12 серпня 2019 11:52
виписка.pdf
12 серпня 2019 11:52
про печатку.pdf
12 серпня 2019 11:52
акт.дезобр.Марков.pdf
12 серпня 2019 11:52
Договір дезобробки.pdf
12 серпня 2019 11:52
Лист-роз_яснення.pdf
12 серпня 2019 11:52
свідоцтво на авто.pdf
12 серпня 2019 11:52
дог.з пост.Інкорт.pdf
12 серпня 2019 11:52
Договір з пост.Сенвиал.pdf
12 серпня 2019 11:52
договір оренди авто.pdf
12 серпня 2019 11:52
Довідка пр авто.pdf
12 серпня 2019 11:52
акт дератизации.pdf
12 серпня 2019 11:52
декл.родзинки.pdf
12 серпня 2019 11:52
якісне сушка.PDF
12 серпня 2019 11:52
Договір дерат.склад..pdf
12 серпня 2019 11:52
держспожив..pdf
12 серпня 2019 11:52
договір оренди склад.pdf
12 серпня 2019 11:52
мат.тех.база.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 11:40
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:39
довідки корупція (2).PDF
06 вересня 2019 17:35
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:32
документи переможця св..PDF
14 серпня 2019 10:24
Електронний підпис
14 серпня 2019 10:22
консервация.rar
14 серпня 2019 10:22
кач. документи.rar
14 серпня 2019 10:22
Договора поставщ.rar
14 серпня 2019 10:22
Уставние.rar
14 серпня 2019 10:22
квалификація.rar

Публічні документи

06 серпня 2019 13:07
Електронний підпис
06 серпня 2019 13:05
проект договору.pdf
06 серпня 2019 13:00
гурман.pdf
06 серпня 2019 13:00
повидло.pdf
06 серпня 2019 13:00
икра з кабачків.pdf
06 серпня 2019 13:00
горошек.pdf
06 серпня 2019 13:00
тендерна пропоз..pdf
06 серпня 2019 13:00
паспорт Жулінська.pdf
06 серпня 2019 13:00
іпн.pdf
06 серпня 2019 13:00
єдин.податок.pdf
06 серпня 2019 13:00
витяг.pdf
06 серпня 2019 13:00
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ФОП Жулінська Олена Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ
#3265610172
Рішення скасоване 90 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 22:42
ФОП МАРКОВ БОГДАН АРТУРОВИЧ
#3265610172
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 10:48
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 92 335,68
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
92 335,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 11:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 10:51
Договір укладений
13 вересня 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та зменшення ціни договору, у зв‘язку з реальним фінансуванням видатків
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 913,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 985,50 UAH)