Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель (залишок коштів освітньої субвенції)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001568-b d0d2f1323ca640a2b2a717039d8de61b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Тетяна

+380993652658 rajono1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142477
Місцезнаходження: 53282, Україна , Дніпропетровська обл., с. Кам'янське, -
Контактна особа: Паляниця Тетяна
+380993652658
rajono1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 16:20
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


залишок коштів освітньої субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Інтнрактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця Гетьманська буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:44
Технічне завдання.doc
29 липня 2019 15:44
Проект договору (панель).doc
29 липня 2019 15:44
Тендерна документація (Інтерактивна панель).doc
20 серпня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:44
Технічне завдання.doc
29 липня 2019 15:44
Проект договору (панель).doc
29 липня 2019 15:44
Тендерна документація (Інтерактивна панель).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:35
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Так, допускається інша модель торгової марки, але яка повністю відповідає технічним вимогам предмета закупівлі 2) Так, допускаємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-001568-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 серпня 2019 10:33
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, Технічним завдання, що додається до Тендерної документації, передбачено вимогу Замовника про надання Учасниками у складі тендерних пропозицій Копію чинного свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам та/або копію іншого документа, виданого Міністерством освіти і науки України, що підтверджує відповідність педагогічним вимогам. Жоден з нормативних законодавчих актів не встановлює обов'язковість надання такого документу, до того ж, якщо запропонована Учасником продукція повністю відповідає заявленим Вами технічним характеристикам та має всі необхідні документи якості, то це є достатнім доказом підтвердження того, що продукція може використовуватись у навчальному процесі. Крім цього, зазначена Вами вимога обмежує коло потенційних Учасників та порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників. Таким чином, з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та скасувати вимогу щодо необхідності надання Копії чинного свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам та/або копію іншого документа, виданого Міністерством освіти і науки України, що підтверджує відповідність педагогічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 16:00
Пропозиція копія чиного свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагагічним вимогам та/або копію іншого документа , виданного Міністерством освіти і науки України, якщо запропонована участником продукції повністю відповідає заявленим технічним характеристикам та має всі необхідні документи якості,то це є достатнім доказом підтвердженням того, що продукція може використовуватись у навчальному процессі у закладах освіти а також мати на момент поставки чинні висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи,сертификат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб ,декларації про відповідність вимогам технічним регламентів, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс" 68 380,01
UAH з ПДВ
68 380,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:06
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:06
Сертифікат 2 BenQ панель.PDF
23 серпня 2019 16:06
Сертифікат 1 BenQ панель.PDF
23 серпня 2019 16:06
Декларація 2 BenQ панель.pdf
23 серпня 2019 16:06
Декларація 1 BenQ панель.pdf
23 серпня 2019 16:06
Висновок СЕС панель.pdf
23 серпня 2019 16:06
Статут.pdf
23 серпня 2019 16:06
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2019 16:06
Витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2019 16:06
Витяг з ЄДР.pdf
23 серпня 2019 16:06
Виписка з ЄДР.pdf
23 серпня 2019 16:06
4-ОПП.pdf
23 серпня 2019 16:06
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 16:06
Уповноважена особа.pdf
23 серпня 2019 16:06
Технічні вимоги.pdf
23 серпня 2019 16:06
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 16:06
Згода на обробку ПД.pdf
23 серпня 2019 16:06
Згода з умовами ТД.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка стаття 17.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка сервіс центр.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка працівники.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка МТБ.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка ліцензування.pdf
23 серпня 2019 16:06
Довідка досвід.pdf
23 серпня 2019 16:06
Гарантійний лист ціна.pdf
23 серпня 2019 16:06
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2019 16:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій