Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високоточні терези (Код НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35323 Ваги для пацієнтів (електронні).
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001410-b efa40b61e16e4989947029414c0bced1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Скиба

+380963680597 sanatory7.econom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ №7" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984004
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ВУЛ. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ БУД. 30 А
Контактна особа: Тетяна Скиба
+380963680597
sanatory7.econom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 15:01
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38310000-1: Високоточні терези


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Високоточні терези (Ваги для пацієнтів (електронні) (медична субвенція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, 20 річчя Перемоги 30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 38310000-1 — Високоточні терези

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-001410-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тараненко Ірина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2863709449
Дата подання: 09 серпня 2019 17:08
невідповідність
Згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель: UA-2019-07-29-001410-b, що проводить КЗ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ №7» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», Найменування предмета закупівлі: ДК 021-2015 (CPV): 38310000-1 Високоточні терези, повідомляємо, що ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " не надало повний перелік документів, який вимагався замовником торгів у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 16:37
Замовник КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7»ДОР» розглянув вимогу ФОП Тараненко І.М. від 09.08.19 р. учасника допорогової електронної закупівлі - ваги медичні для пацієнтів за кодом ДК 021:2015(CPV) : 38310000-1 «Високоточні терези» (повідомлення про закупівлю -UA-2019-07-29-001410-b), та надає наступну інформацію.
Тендерний комітет КЗ «ДДПТС№7»ДОР» при розгляданні пропозицій Учасників допорогової закупівлі дезінфікуючих засобів керувався положеннями Доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» від 23.06.2017 № 07-48/0/35-17,(надалі Доручення).
Порядок закупівлі товарів, робіт та послуг у разі їх придбання на допорогових закупівлях наведено у додатку 1 до Доручення.
Відповідно пункту 3.2 розділу 3 додатка 1 Доручення, Замовник самостійно визначає технічні та /або кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження (склад документації про закупівлю).
Замовник КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7» ДОР» під час обрання переможця дотримувався таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Скаржнику, з огляду на наведене та діючи виключно у законодавчих рамках, Замовник торгів КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7» ДОР» має право прописувати у документації та вимагати від учасників ті документи, які на його погляд, дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції.
Пунктом 3.6 розділу 3 додатка 1 Доручення, передбачено, що Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною , повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовника.
Замовник протягом 3-х робочих днів аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності документації Учасника, що її подав, кваліфікаційним вимогам, а запропонованого предмета закупівлі – зазначеним технічним вимогам в оголошенні про закупівлю.
ПВКП «ВАЛЛЕНТА» до цінової пропозиції за вимогами Замовника надані кваліфікаційні документи згідно переліку оприлюдненому у оголошенні про закупівлю а саме:
 сканкопію ліцензії на здійснення відповідної діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством України;
 сканкопію виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
 документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо);
 сканкопія Статуту або іншого установчого документу;
 довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента;
 сканкопію сертифікатів якості;
 підтвердження виконання аналогічного договору
 Договір відповідно додатка 4.
Кваліфікаційні документи відповідають вимогам Замовника.
Відповідно Додатку 2 до оголошення про закупівлю, Постачальник при поставці Товару надає наступні документи:
- видаткова накладна на Товар
- гарантійний лист від виробника на можливість поставки товару та якість товару
- гарантійний талон
- паспорт (сертифікат) якості
Звертаємо увагу Учасника на умови Додатку 2 про надання гарантійного листа від виробника
при поставці товару.
Враховуючи усе наведене, а також те, що одним із головних принципів публічних закупівель є максимальна економія бюджетних коштів, розпорядником нижчого рівня яких є Замовник, згідно з вимогами пункту 3.14 розділу 3 додатка 1 Доручення, та вимогами Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»», тендерним комітетом публікується відповідь на вимогу ФОП Тараненко І.М. від 09.08.19 р та приймається рішення відносно неї - «Не задоволено».
Ваша вимога безпідставна, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваша вимога, та кількість дзвінків які Ви зробили до Замовника, носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.

Документи

13 серпня 2019 16:37
Відповідь терези.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 10 664,11
UAH
10 664,11
UAH
Документи
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 11 700,00
UAH
11 700,00
UAH
Документи
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна 11 880,00
UAH
11 880,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 09:08
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:07
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 09:07
тех частина - довідки.pdf
02 серпня 2019 09:07
Тех документи.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 11:38
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 11:38
Проект договору.PDF
06 серпня 2019 11:38
Досвід виконання.pdf
06 серпня 2019 11:38
Витяг НДС заверенный.pdf
06 серпня 2019 11:38
Витяг ЄДРПОУ 29.01.19.PDF
06 серпня 2019 11:38
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

02 серпня 2019 11:02
Щодо права підпису.pdf
02 серпня 2019 11:02
ТВЕ...ТВЕ1 2018.pdf
02 серпня 2019 11:02
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 11:02
Сертифікат ISO.pdf
02 серпня 2019 11:02
МТВ Ваги без ростоміра.pdf
02 серпня 2019 11:02
Інструкція.pdf
02 серпня 2019 11:02
Договір поставки.pdf
02 серпня 2019 11:02
Декларація_ТВЕ1.pdf
02 серпня 2019 11:02
Довідка2.pdf
02 серпня 2019 11:02
Довідка1.pdf
02 серпня 2019 11:02
Аналогічний договір.pdf
02 серпня 2019 11:02
ВИСНОВОК_мед._ваг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"

ФОП Тараненко Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 10 664,11
UAH
09 серпня 2019 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

09 серпня 2019 11:36
пр. 59 (Ваги медичні).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
10 664,11
UAH
Документи

Документи

09 серпня 2019 11:36
пр. 59 (Ваги медичні).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ваги 114-20 10 664,11 грн..pdf укладений
16 серпня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 664,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 777,35 UAH)