Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current secondary repair of the highway Public use of the state value of the N-11 Dnipro-Mykolayiv (through Kryviy Rih) on the section km 53 + 000 - km 107 + 000 (separate sections)(45233142-6 repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 2 135 564 372,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213 556,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11390000 UAH |
Publication date: | 29 липня 2019 15:07 |
Enquiries until: | 19 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 листопада 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 2 135 564 372 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 213 556 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 - км 107+000 (окремими ділянками)
Джерело фінансування-державні кошти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника.Джерело фінансування-державні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах визначених ним. Попередня оплата здійснюється в межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше календарного місяця. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 14:46 |
Проект договору від 19.11.2019.docx | |
19 листопада 2019 14:42 |
Перелік змін від 19.11.2019.doc | |
19 листопада 2019 14:42 |
ТД 53-107 від 19.11.19.doc | |
31 жовтня 2019 14:27 |
Проект договору зі змінами від 31.10.2019.docx | |
31 жовтня 2019 14:25 |
Перелік змін від 31.10.2019.doc | |
31 жовтня 2019 14:25 |
ТД 53-107 від 31.10.19.doc | |
21 жовтня 2019 17:00 |
Перелік змін від 21.10.2019.doc | |
21 жовтня 2019 17:00 |
ТД 53-107 від 21.10.19.doc | |
21 жовтня 2019 15:59 |
Проект договору зі змінами від 21.10.2019.docx | |
23 серпня 2019 12:51 |
Проект договору зі змінами від 23.08.2019.docx | |
23 серпня 2019 12:46 |
Перелік змін від 23.08.2019.doc | |
23 серпня 2019 12:46 |
ТД від 23.08.19.doc | |
29 липня 2019 15:09 |
Проект договору пот. сер ремонт.docx | |
29 липня 2019 15:08 |
ТД .doc |
19 листопада 2019 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
19 листопада 2019 14:46 |
Проект договору від 19.11.2019.docx
|
||||||||||||||||||||||||
19 листопада 2019 14:42 |
Перелік змін від 19.11.2019.doc
|
||||||||||||||||||||||||
19 листопада 2019 14:42 |
ТД 53-107 від 19.11.19.doc
|
||||||||||||||||||||||||
31 жовтня 2019 14:27 |
Проект договору зі змінами від 31.10.2019.docx
|
||||||||||||||||||||||||
31 жовтня 2019 14:25 |
Перелік змін від 31.10.2019.doc
|
||||||||||||||||||||||||
31 жовтня 2019 14:25 |
ТД 53-107 від 31.10.19.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 жовтня 2019 17:00 |
Перелік змін від 21.10.2019.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 жовтня 2019 17:00 |
ТД 53-107 від 21.10.19.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 жовтня 2019 15:59 |
Проект договору зі змінами від 21.10.2019.docx
|
||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2019 12:51 |
Проект договору зі змінами від 23.08.2019.docx
|
||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2019 12:46 |
Перелік змін від 23.08.2019.doc
|
||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2019 12:46 |
ТД від 23.08.19.doc
|
||||||||||||||||||||||||
29 липня 2019 15:09 |
Проект договору пот. сер ремонт.docx
|
||||||||||||||||||||||||
29 липня 2019 15:08 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Вимога у 350 000м2 передбачає досвід влаштування основи із СФОВ (суміш фрезерована оброблена в’яжучим) та/або щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
3.Вимога у 100 000тн передбачає досвід улаштування вирівнюючого та/або нижнього шару асфальтобетонного покриття;
4. Вимога у 350 000м2 передбачає досвід влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому з полімерними добавками та/або ЩМА (щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші);
5. Актами повинні бути підтверджено досвід щодо укріплення узбіч у обсязі не менше 90 000 м2 площі.
Тому, виходячи з вищенаведеного,підрядна організація повинна мати досвід з влаштування основи дорожнього одягу із застосуванням технології «холодного ресайклінгу».
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до проектної документації по об’єкту ««Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 - км 107+000 (окремими ділянками) (45233142-6 ремонт доріг) строк виконання робіт становить 2 роки. Закупівля оголошена на 2019-2020 роки. З урахуванням зазначеного, Замовник для підтвердження можливості виконання Учасниками робіт по цьому об’єкту, визначив період за який Учасник може надати аналогічні договори - з 2016 року по 2019 рік,
При цьому слід звернути увагу, що відповідно до вимог Додатку 2 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати один або декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним у період з 2016 року по 2019 рік. Зазначений період охоплює 4 роки.
Учаснику необхідно мати досвід виконання ключових видів робіт в середньому за 1 календарний рік.
Предметом закупівлі цих договорів можуть бути, як роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, а також послуги з поточного ремонту автомобільних доріг.
Для підтвердження досвіду виконання робіт обсяги виконаних робіт за 1 (один) календарний рік по ключовим видам робіт складають не більше 40% від запланованого обсягу робіт.
Обсяг виконаних робіт за ключовими видами робіт є необхідним при визначенні «аналогічного договору», так як підтверджує саме досвід Учасника, необхідний для виконання робіт по даному об’єкту згідно проектно-кошторисної документації та у визначений проектом строк.
Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників , які вже мали досвід виконання робіт з будівництва, реконструкції капітального та поточного ремонту автомобільних доріг у визначених об’ємах, з належною якістю.
До відома:
1. Рішення органу оскарження від 18.12.2018р. №12870-р/пк-пз
2. Рішення органу оскарження від 07.03.2019р. №2581-р/пк-пз
3. Рішення органу оскарження від 19.03.2019р. №3103-р/пк-пз
4. Рішення органу оскарження від 27.03.2019р. №3591-р/пк-пз
5. Рішення органу оскарження від 27.03.2019р. №3612-р/пк-пз
Наша компанія, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНОГІДРО КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД», прийняла рішення взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі та подала свою пропозицію.
Розкриття тендерних пропозицій в частині, яка містить інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відбулось 29.11.2019 року.
За результатами розгляду наша пропозиція була відхилена, рішення про відхилення було оприлюднене 24.12.2019 року.
Підставою відхилення, згідно з інформацією, наведеною в формі протоколу розгляду тендерних пропозицій, є невідповідність нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, із детальним описом таких невідповідностей.
Також наголошуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі», а саме статтею 10, встановлено обов’язок замовника оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня, з дня його затвердження.
Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення тендерного комітету оформлюються протоколом. Протокол підписують всі члени тендерного комітету, присутні на його засіданні. Враховуючи зазначене, протокол розгляду пропозицій, складений за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2019 року №490, обов’язково повинен містити підписи членів тендерного комітету.
Оскільки оприлюднена форма протоколу розгляду тендерних пропозицій не містить обов’язкових реквізитів, а саме підписів членів тендерного комітету, інформації щодо його затвердження та дати затвердження, просимо у строки, передбачені чинним законодавством, а саме протягом одного дня з дня затвердження протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюднити скановану копію протоколу на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі PDF, або будь-якому іншому форматі.
- термін дії договору оренди земельної ділянки від 02.06.2004р. між Дніпровською міською радою та ЗАТ «Мережа-Сервіс» до 19.11.2018р., на даний час договір не поновлений;
- у довідці в довільній формі з розрахунком часу який їм буде затрачено для зберігання та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші у бункерінакопичувачі до місця її укладання на об’єкті учасник не врахував нормативів визначених п.6.2.1.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013«Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт» та з урахуванням положень Змін №1 до ДБН В.2.3-4:2015
- в інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази вказано лише 2 бульдозери замість 3, надано 2 фрези замість 3, надано лише 1 трактор замість 3, надано 1 розмічальну машину замість 2;
- за договором, що укладений з Міністерством транспорту Республіки Таджикистан, не наданий договір у повному обсязі, податкові накладні, відгук не відповідає вимогам тендерної документації, документально не підтверджений досвід виконання заявлених обсягів вирівнюючого/або нижнього, верхнього шару а/б покриття.
- за договором, що укладений з Міністерством транспорту та комунікацій Республіки Казахстан, не наданий відгук, податкові накладні, документально не підтверджений досвід виконання заявлених обсягів холодного фрезерування а/б покриття.
- за договором, де Замовником виступало Міністерство транспорту та комунікацій Киргизької республіки, Підрядником є Спільне підприємство «Копрі/Синогідро», не надані податкові накладні, відгук, документально не підтверджений досвід виконання заявлених обсягів холодного фрезерування а/б покриття, укріплення узбіч.
- договір з ПП Рим-Богдан не містить реквізитів строку надання послуг та строку дії договору
- на кран KATO 500, автогудронатор ЗІЛ431410 не зазначені терміни експлуатації.
- не наданий додаток до договору оренди бази - План комплексу будівель (п. 20.1.), що є невід’ємною частиною договору.
- форма 1-ДФ надана за другий квартал, а не за останній звітний період."
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво "виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Відповідно до змісту Форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, складеного Службою автомобільнихдоріг у Дніпропетровськійобласт,і пропозиції ТОВ «ЕДБ»не відповідає вимогам тендерної документації пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч 3 ст.30 Закону України «Про публічні закупіввлі»уразіякщоучасник, тендернапропозиціяякоговідхилена, вважаєнедостатньоюаргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічнійспецифікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку з викладеним,-
ВИМАГАЄМО:
- Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЕДБ» умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
- у листі Лізингодавця (АТ «ПУМБ») не вказано про погодження використання техніки по предмету закупівлі на весь термін надання послуг;
- МAN F2000 (20 років) не є автогудронатором, оскільки згідно з особливими відмітками свідоцтва про реєстрацію вказано, що це вантажна цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів. як це вказано в п. 5 таблиці 1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально- технічної бази»;
- у листі ТОВ «Катерпіллар Файненшнл Україна» не вказано про погодження використання техніки по предмету закупівлі на весь термін надання послуг;
- відсутній лист-підтвердження щодо не заперечення використання офісних приміщень: м. Київ, вул. Автозаводська, 2, копр.46, що орендуються згідно договору № 1 від 01.12.2018р. у Інституту надтвердих матеріалів ім. В.М..Бакуля НАН України.
- договір оренди нерухомого майна №1 від 01.12.18р. дійсний до 30.09.2021р., Відсутні невід’ємні частини договору оренди №1 від 01.12.2018р. (розрахунок орендної плати, план схема орендованих приміщень, звіт про незалежну оцінку майна);
- надані атестати на АБЗ, які не підтверджують можливість виготовлення продукції відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015;
- в транспортній схемі (додаток 9 до тендерної документації) в третій та четвертій колонці учасник не вказав під час надання послуг
- Файл 2.2.2 «виконання договору .36.17 ч.1.». Відсутня сторінка №1 акту по формі кб-2в. до довідки Кб-3 за листопад 2019 р. від 12.11.2018р. на суму 475,81325тис.грн.
У 7-ми з 13-ти податкових накладних не вірно зазначена назва об’єкту;
- посада Крупського В.С. (майстер) не відповідає запису у трудовій книзі (виконроб);
- посада Климчука А.Л. (майстер) не відповідає запису у трудовій книзі (виконроб;.
- відсутня титульна сторона диплому Неїжсал М.В.;
- Вівчарюк В.В не надано титульної сторінки диплому."
(Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 25843931) було розпочато процедуру закупівлі за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 - км 107+000 (окремими ділянками) (45233142-6 ремонт доріг)» (UA-2019-07-29-001328-b).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 29.11.2019 року подало тендерну пропозицію.
Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2019 було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЕНТР» - «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації пп.1 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та згідно пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації».
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
- договір на надання послуг геодезиста № 01/10/2019-03 від 01.10.2019 р. укладений між ТОВ «Миколаївбудцентр» та Даніленко А.В. дійсний до 31.12.2019р.;
- договір на надання послуг лаборанта № 01/10/2019-01 від 01.10.2019 р. укладений між ТОВ «Миколаївбудцентр» та Васильєвой Д.С. дійсний до 31.12.2019р;
- договір на надання послуг лаборанта № 01/10/2019-02 від 01.10.2019 р. укладений між ТОВ «Миколаївбудцентр» та Яковенко О.А. дійсний до 31.12.2019р;
- договір на надання послуг майстра № 02/10/2019-01 від 02.10.2019 р. укладений між ТОВ «Миколаївбудцентр» та Кудіним С.К. дійсний до 31.12.2019р.;
- в таблиці №3 ( інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) невірно вказані дані з диплому Кудіна С.К.- а саме: спеціальність та кваліфікація;
- цивільно правові договори з механізаторами та водіями дійсні до 31.12.2019р.
Всього 3 особи – інженерно-технічні працівники за штатом. При цьому 2 з них прийняті 23.10.2019р.
Робітників всього 30 З них цивільно-правові договори укладені з 14 особами з 01.10.2019р. по 31.12.2019р.
16 осіб прийняті за наказами від 27.06.19р., 01.08.19р., 02.08.19р., 16.08.19р., 27.08.19р..
- ТОВ «Ростдорстрой» надало відгук № 1975 від 29.11.2019 до договору субпідряду № 05-04/СУБ від 05.04.2019р. на процедуру закупівлі, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області;
- учасником не наданий лист-згода власника земельної ділянки на розміщення мобільного асфальтобетонного заводу на його території;
- причіп розкидач Delta SM 8000 не являється цементорозподілювачем, як це вказано в п. 33 таблиці 1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально- технічної бази»;
- учасником не надана копія загального журналу робіт по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 33+000 – км 37+200, Миколаївська область, що за формою і змістом відповідає Додатку А ДБН А 3.1-5-2016 (сканована копія), що має бути складений генеральним підрядником.
- учасником не надана копія загального журналу робіт по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь- Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 282+700- км 292+000 в Херсонській області», що за формою і змістом відповідає Додатку А ДБН А 3.1-5-2016 (сканована копія), що має бути складений генеральним підрядником».
ТОВ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 29.11.2019 року подало тендерну пропозицію. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2019 було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" - «Не відповідає вимогам тендерної документації пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації."
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
- розрахунок часу не відповідає нормативам визначених ДСТУ – Н Б Д.1.1-9:2013 «Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт» та з урахуванням положень Змін №1 до ДБН В.2.3-4:2015.
- в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази термін експлуатації техніки не співпадає з ріком випуску в скан-копіях технічних паспортів на вказану техніку;
- в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник не надав інформацію стосовно наявності лаборантів;
- в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник надав інформацію стосовно трьох водіїв , але згідно кваліфікаційним критеріям повинно бути мінімум 5 водіїв;
- відсутній запис у трудовій Смолова С.М. на переведення на посаду головного інженера та освіта головного інженера не відповідає вимогам тендерної документації для інженерно-технічних працівників;
- не надана форма № 1 ДФ "
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію щодо невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з обґрунтуванням причин відхилення
-учасник не долучив до довідок КБ-3 копії податкових накладних, як це передбачено умовами тендерної документації."
Скарги до процедури
Дата подання: 23 серпня 2019 22:52
Дата подання: 24 серпня 2019 21:26
Дата подання: 01 листопада 2019 18:05
Дата подання: 01 листопада 2019 18:08
Дата подання: 29 грудня 2019 18:46
Дата подання: 28 грудня 2019 20:17
Дата подання: 29 грудня 2019 18:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000252 ● c72eda44acc14c4ca47ffd721b58b2b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:11 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2019-07-29-001328-b 29.07.2017 Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 25843931) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Представництво "Сіногідро Корпорейшн Лімітед" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 757 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 756 499 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
2 054 412 925,00
UAH з ПДВ
|
1 756 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
1 756 499 998,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:52
|
ДУ 11 ПС-А-10.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 12:25
|
ДУ 9 ПС-А-10.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:20
|
ПС-А-10_ДУ5.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:36
|
ПС-А-10_ДУ4.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 11:39
|
ДУ3_ПС-А-10.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 17:05
|
ДУ 2 ПС-А-10.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:05
|
ПС-А-10_ДУ1.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 17:19
|
ПС-А-10.pdf | укладений |
01 вересня 2020 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування та інших умов |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення плану фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни обсягу послуг, зміна строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |