Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»
Очікувана вартість
1 569 590,00 UAH
UA-2019-07-29-001078-b 63623bc961ad48a8871e1e3ed13f37b2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 14:20
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 14:20
Початок аукціону: 14 серпня 2019 13:57
Очікувана вартість: 1 569 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 847,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 14:17
Проект договору.docx
29 липня 2019 14:17
ТД протипожежне обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шафа пожежна
Дата подання: 02 серпня 2019 12:04
Дата відповіді: 05 серпня 2019 17:51
Чи підійде Вам шафа пожежна розміром 600х600х230 або 1200х600х230
Відповідь: Шановний Учасник, просимо дотримуватися вимог, визначеними Додатком 2 до тендерної документації. Дякуємо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000051 ● 1d2f9bc061a74cdb80f18395d50aa9f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-29-001078-b 29.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник відміняє торги у разі: неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-09-19 17:22:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 500 300,00
UAH з ПДВ
1 500 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 1 561 351,00
UAH з ПДВ
1 561 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 14:08
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2019 14:08
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2019 14:08
Статут.pdf
13 серпня 2019 14:08
Лист-згода.pdf
13 серпня 2019 14:08
Довідка МВС.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
13 серпня 2019 14:10
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:59
ІПН Богданович.pdf
13 серпня 2019 13:56
Витяг ТОВ ТРИ.КА 13.08.2019.pdf
13 серпня 2019 13:55
Паспорт.pdf
13 серпня 2019 13:53
Паспорт Богданович.pdf
13 серпня 2019 13:27
Опис.pdf
13 серпня 2019 12:54
Лист-відгук.pdf
13 серпня 2019 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2019 12:44
Статут.pdf
13 серпня 2019 12:44
Виписка_з_EДРПОУ.pdf
13 серпня 2019 12:44
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf
13 серпня 2019 12:44
Довідка-Додаток 3.pdf
13 серпня 2019 12:44
Лист-згода.pdf
13 серпня 2019 12:44
Проект Договору.pdf
13 серпня 2019 12:44
Дозвільні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ "ТРИ.КА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Рішення скасоване 1 500 300,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 11:36
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 1 500 300,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 12:46
ТОВ "ТРИ.КА"
#43082343
Переможець 1 561 351,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 12:53

Документи

28 серпня 2019 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРИ.КА"
#43082343
1 561 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 12:51
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 17:21
Коментар щодо відміни: На підставі частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
19 вересня 2019 17:19
Відміна закупівлі.PDF