Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (4 лота)
Очікувана вартість
351 000,00 UAH
UA-2019-07-29-001066-b 9f8ad54c6a61452cb1deb6fb363bd7fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короткова Наталія Василівна

380522397689 oblkardiodispanser@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний кардіологічний центр Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994988
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Волкова, 1-А
Контактна особа: Короткова Наталія Василівна
380522397689
oblkardiodispanser@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 351 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Детальна інформація про закупівлю зазначена в додатках до документації.

Тендерна документація

29 липня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 14:17
ТД мед. матеріали -лоти 4 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-001066-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Дана МС", Код ЄДРПОУ:39331210
Дата подання: 16 серпня 2019 10:32
Пропозиція ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" не відповідає вимогам встановленим Замовником
Доводимо до відома тендерного комітету, що згідно Розділу ІІІ, пункту 5, тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 та 17 Закону», учасник торгів повинен документально підтвердити свою відповідність встановленим критеріям (вимога ст. 16) згідно із законодавством. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник, повинні надати довідку у таблиці, оформленій згідно підпункту 3.1. таблиці, пункту 5. Розділу ІІІ, та надати оригінали відгуків про виконання аналогічних договорів або копії аналогічних договорів (не менше двох).
Замовник вимагає у тендерній документації згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (що складається з розділу 33, групи 1, класу 4, і зазначив конкретну назву предмету закупівлі) то 4-та цифра і визначає предмет закупівлі – «Медичні матеріали» та може поділятися на лоти.
Переможець редукціону ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічних договорів, надав у складі тендерної пропозиції довідку, оригінал відгука, та копію договору у кількості 1 штуки. У довідці зазначенні замовники товару КП «Міский лікувально-диогнастичний центр» м. Винниця, та ТОВ «МДЦ Експерт» м. Київ. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям а саме досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" надав відгук від ТОВ «МДЦ Експерт» без зазначення коду ДК 021:2015., а замість договору з КП «Міский лікувально-диогнастичний центр» м. Винниця зазначеного у довідці надав копію договору з КЗ «Черкаська обласна лікарня Черкаської облради». Також у наданій копії договору з КЗ «Черкаська обласна лікарня Черкаської облради» підпис головного лікаря на специфікації та у договорі радикально відрізняються і мають ознаки підроблення документу.
На підставі обґрунтування, Розділу 5. Пункту 3. Підпункту 1) тендерної документації, пункту 4 статі 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. вважаємо, що пропозиція ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" не відповідає вимогам встановленим Замовником, не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, та його тендерна пропозиція відхиляється.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 14:35
Пропозиція ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" не відповідає встановленим вимогам, не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення для лота Медичні матеріали (4 лота) - (Шприць для інжектора MEDRAD V) (150мл,повністю сумісний) (КОД ЗГІДНО НК 024:2019 31736 - Індикатор інжектора) (ТОВ "ТОНУС-ФАРМ")
Номер вимоги: UA-2019-07-29-001066-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОНУС-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:33481106
Дата подання: 21 серпня 2019 16:00
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
ТОВ "Тонус-Фарм" допустив технічну помилку в назві замовника в таблиці 3.1 розділу 3, але назва замовника вказана в скан-копії договору, згідно тендерної документації Пункту 3,дана помилка вважається несуттєвою !
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок.
Надаємо виправленну довідку "Аналогічних договорів"
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2019 14:43
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії, які Замовник може вимагати від учасників публічних закупівель. Частина 2 вказаної статті передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Нами в тендерній документації такі кваліфікаційні вимоги сформовано. Подана Вами інформація про відповідність встановленим критеріям не відповідає нашим вимогам, оскільки в п.3.2, розділу 3 передбачено подання аналогічних договорів або листів-відгуків у кількості не менше двох. Вами подано лише один примірник договору а також лист-відгук, який нажаль не містить в собі відомостей про закуплений товар згідно державного класифікатора ДК 021-2015.
Тож, Ваша тендерна пропозиція не відповідає встановленим нами кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу стосовно лоту №4 .

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали (4 лота) - (Набір для коронарографії транс радіальним доступом) (КОД ЗГІДНО НК 024:2019 10598 - Набір для катетеризації)
Опис предмету закупівлі:
-
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 550,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 серпня 2019 15:13
Закінчення: 15 серпня 2019 15:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

70 шт
Медичні матеріали (4 лота) - (Набір для коронарографії транс радіальним доступом) (КОД ЗГІДНО НК 024:2019 10598 - Набір для катетеризації)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Волкова 1-А
Дата доставки: 30 листопада 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 254 660,00
UAH з ПДВ
254 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДІДЕЯ

ТОВ ЕКОМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
Переможець 252 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 16:36
Угода.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:14
Договір 63.pdf укладений
03 вересня 2019 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 252 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 485,98 UAH)