Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000780-b 9faf8a3b20ff402b9a86c1814232e7ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кирик Олена Анатоліївна

380442893855
380989969907
Kirik_EA@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413735
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська,58
Контактна особа: Кирик Олена Анатоліївна
380442893855,380989969907
Kirik_EA@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3234 штуки
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2019  —  15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 12:39
Документація_ССДС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 30 липня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки або моделі, які відповідають предмету закупівлі.
Товар повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації згідно додатку 1. Відповідно до чинного законодавства розглядаються еквіваленти товару.
Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20%.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-000780-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 06 серпня 2019 21:28
Вимога щодо дотримання принципу прозорості на всіх стадіях закупівлі
Шановний Замовник!

Ви визнали переможцем закупівлі компанію, яка в своїй тендерній документації не вказала чітко, товари яких саме торгових марок вона збирається Вам відвантажити: переможець просто скопіював назви товарів у Вашій редакції і навіть не спромігся видалити вирази "або еквівалент". Це призвело до того, що ні Ви, ні інші учасники закупівлі не мають уявлення, які саме товари збирається Вам відвантажити переможець торгів. З п'яти висновків ДСЕЕ, завантажених переможцем, теж неможливо зрозуміти, який товар запропонував на торги переможець, оскільки перелік необхідних Вам товарів складається з 66, а не з 5 позицій. Отже, такі дії переможця торгів прямо порушують принцип відкритості на всіх стадіях закупівлі, закріплений у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу на те, що допорогові закупівлі повинні здійснюватися саме з дотриманням принципів, перелічених у статті 3 цього Закону. У зв'язку з цим, просимо Вас зобов'язати переможця торгів оприлюднити інформацію про те, товари яких саме торгових марок і моделей він збирається Вам відвантажити, щоб інші учасники торгів, а також всі зацікавлені сторони, мали змогу переконатися, що запропонований переможцем товар дійсно відповідає Вашим вимогам щодо якості та кількості. У разі, якщо наша вимога буде Вами проігнорована, ми збираємося проінформувати про Ваші дії Ваше керівництво, а також уповноважені органи, які все більше уваги приділяють моніторингу допорогових закупівель.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2019 14:34
Замовником у тендерній документації не було зобов'язано учасників закупівлі оприлюднювати інформацію про товари яких саме торгових марок і моделей він збирається відвантажити. Ми допускаємо на торги товари, торгові марки яких відрізняються від торгової марки, які відповідають предмету закупівлі. Товар повинен відповідати технічним характеристикам тендерної документації згідно додатку №1.
В подальшому в тендерній документації ми зобов’язали учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку в своїх цінових пропозиціях.
Замовником проведено конкурентну допорогову закупівлю канцелярських товарів. Переможцем закупівлі Приватним підприємством «АГАПІТ КС» надано всі необхідні документи на товар, який повністю відповідає заявленим технічним вимогам, що відображена у додатку цієї відповіді.
За результатами прийняття замовником пропозиції зазначеного учасника утворилася економія бюджетних коштів у розмірі більше 6 тис. грн., що дасть змогу в подальшому використати їх для здійснення закупівель (цього ж чи іншого товару).
Враховуючи те, що запропонований товар відповідає вимогам замовника, а також принцип максимальної економії та ефективності, замовник не вважає за доцільне змінювати своє рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
В закупівлі немає порушень діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000780-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 08 серпня 2019 15:37
ВИМОГА щодо порушення законодавства під час проведення електронної закупівлі UA-2019-07-29-000780-b

Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою
відповідальністю “Екопром Сістем»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 41925714
Адреса: 03061, м. Київ, вулиця Шепелєва, будинок 6
Тел.: +380968574193
Email: ecoprom_s@ukr.net

Замовник електронної закупівлі:
ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ'Ї ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Ідентифікаційний код юридичної особи: 37413735
Адреса: 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 58
Тел.: +380442893855, +380989969907

Відомості про процедуру закупівлі: Вид процедури: Допорогова закупівля.

Електронна система закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-29-000780-b
Номер у ЦБД: UA-2019-07-29-000780-b
Предмет закупівлі: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне


ВИМОГА
щодо порушення законодавства під час проведення електронної закупівлі
UA-2019-07-29-000780-b

6 серпня в 16:38 год 2019 року ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ'Ї ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) розмістив в системі електронних закупівель Рrozorro Протокол (рішення) засідання Комісії Замовника про визначення Переможця 44 від 06.08.2019 р, яким було визнано кандидата-переможця: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС".
Стверджуємо, що визначення переможця закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" (далі – Учасник) відбулося з порушеннями чинного законодавства та вимагаємо при проведенні електронних закупівель діяти в межах законів України.




Нормативне забезпечення Вимоги:
1. Конституція України:
«Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»

2. Кодекс України про адміністративні правопорушення:
«Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
3. ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі:
«Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору…»
«Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» Наказ №10 від 19.03.2019 р.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у
разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що
встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі":

«…II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення
закупівлі
«5.На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники
подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими
полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних
документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому
числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі
(лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не
приймаються.»
«6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним
пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає
доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію
до закінчення строку її подання, встановленого замовником.»…
«12. У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на
рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має
можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну
форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі.
З метою подання вимоги учасником заповнюються обов'язкові поля ЕСЗ,
які містять наступну інформацію:
найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких)
ініціюється вимога;
номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється
вимога;
підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення
закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для
юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та
місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб -
П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки
платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації
особи).
Інформація щодо звернення з вимогою доступна всім користувачам в ЕСЗ.
При цьому інформація про учасника, який звернувся з вимогою, є закритою.
Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через
ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із
зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не
задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу
“ розглянуто замовником” , та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити
відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “ Вимога задоволена” (відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “ Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.»



Замовником даної закупівлі в системі електронних закупівель було визначено строки подання тендерної пропозиції, а саме: з 1 серпня 07:00 2019 року до 5 серпня 20:00 2019 року.
Учасником закупівлі була подана пропозиція, яка не відповідає порядку проведення допорогових закупівель, а саме, було порушено п.5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі.», оскільки «…Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію..»
Проаналізувавши пропозицію Учасника, стверджуємо, що Учасник у своїй ціновій пропозиції по всіх 66 позиціях пропонує по дві позиції, а саме, пропонуючи «Офісний папір Ballet Universal А4, 80 г/м2, 500 л або еквівалент», однозначно зрозуміло, що Учасник пропонує: 1) «Офісний папір Ballet Universal А4, 80 г/м2, 500 л » або 2) «Еквівалент офісного паперу Ballet Universal А4, 80 г/м2, 500 л»/
Оскільки, п. 6 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі.», оскільки «…Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію..» не передбачається можливість вносити зміни після проведення аукціону, то будь-які зміни в ціновій пропозиції Учасником - є неможливими.

Замовником закупівлі було проігнороване порушення Учасника, та в порушення ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: принципів добросовісної конкуренції серед учасників;
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій – було визнано переможцем закупівлі ПП "АГАПІТ КС".

Зауважуємо, що згідно Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» та звертаємо увагу, що дії голови та членів тендерного комітету мають ознаки скоєння адміністративного проступку, передбаченого ст. 164-14 КУпАП.
Виходячи і з викладеного та керуючись п. 12 Розділу II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі.»,

ВИМАГАЄМО:

1. Дискваліфікувати ПП "АГАПІТ КС" як таке, яке подало пропозицію, що порушує порядок здійснення допорогових закупівель.;
2. Подати копію нашої Вимоги своєму інстанційному керівництву.


8 серпня 2019 року.
Директор ТОВ Екопром Сістем - Кісіль І.В.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 10:01
Шановний учасник. На Вашу вимогу надаємо Вам уточнену тендерну пропозицію, в якій вказано торгові марки товару.
Уточнена тендерна пропозиція
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page1.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page2.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page3.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page4.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page5.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page6.jpg
08 серпня 2019 15:37
Документ1_Page7.jpg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 19 704,30
UAH з ПДВ
19 704,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 24 572,34
UAH з ПДВ
23 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 25 886,00
UAH з ПДВ
23 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 19:49
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:01
ЦП.pdf
05 серпня 2019 16:01
Паспорт і код згідно.pdf
05 серпня 2019 16:01
Лист -згода.pdf
05 серпня 2019 16:01
Довідка на підписання.pdf
05 серпня 2019 16:01
Довідка ліцензіі.jpeg
05 серпня 2019 16:01
Довідка з банку.pdf
05 серпня 2019 16:01
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
Переможець 19 704,30
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:45

Документи

06 серпня 2019 16:38
Рішення 44 від 06.08.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
19 704,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 16:38
Рішення 44 від 06.08.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 13-08.pdf укладений
13 серпня 2019 18:01