Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд)
Очікувана вартість
1 241 400,00 UAH
UA-2019-07-29-000766-b ● e0b5099cd2b843b1bdd6c2e325f25924
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 1 241 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 414,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 12 858 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.09.2019 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.09.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12858 штуки
Посуд
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 17:43 |
ТД_ посуд зі змінами від 19.08.2019.docx | |
19 серпня 2019 17:42 |
Зміни до ТД 2.doc | |
13 серпня 2019 16:30 |
Зміни до ТД від 13.08.2019.doc | |
13 серпня 2019 16:29 |
ТД_ посуд зі змінами від 13.08.2019.docx | |
06 серпня 2019 16:54 |
Зміни до ТД.doc | |
06 серпня 2019 16:54 |
ТД_ посуд зі змінами.docx |
19 серпня 2019 17:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 серпня 2019 17:43 |
ТД_ посуд зі змінами від 19.08.2019.docx
|
|||||||||
19 серпня 2019 17:42 |
Зміни до ТД 2.doc
|
|||||||||
13 серпня 2019 16:30 |
Зміни до ТД від 13.08.2019.doc
|
|||||||||
13 серпня 2019 16:29 |
ТД_ посуд зі змінами від 13.08.2019.docx
|
|||||||||
06 серпня 2019 16:54 |
Зміни до ТД.doc
|
|||||||||
06 серпня 2019 16:54 |
ТД_ посуд зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 29 липня 2019 13:27
Дата відповіді: 01 серпня 2019 18:00
Доброго дня, Шановний Замовник! В додатку № 2 до тендерної документації під № 40 Ви вказали "Каструля емальована 4л.
Каструля з кришкою. Каструля циліндричної форми 4,5л з емальованим покриттям." Уточніть, будь ласка, яка каструля потрібна - 4 літри чи 4,5 літри? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміні відповідні до тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 30 липня 2019 07:04
Дата відповіді: 02 серпня 2019 17:03
Добрий день.
В проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) вказано: "4.4. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів з дати отримання бланків-дозволу (талонів) на Товар через УДКСУ в Оболонському районі м. Києва"
Просимо надати розяснення, що таке "бланк-дозвіл (талон) на Товар" і яким діючим нормативним актом регламентується його створення та використання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміні відповідні до тендерної документації.
Інші документи, що вимагаються замовником
Дата подання: 02 серпня 2019 11:44
Дата відповіді: 07 серпня 2019 17:36
Добрий день.
Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники подають у складі тендерної пропозиції "Копію Статуту з відміткою про державну реєстрацію". В той же час, вже більше пяти років при реєстрації/перереєстрації Статуту державними реєстраторами такі відмітки не ставляться. Підтвердженням проведення реєстраційних дій зараз є Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та ГФ.
Просимо виключити вимогу стосовно наявності на Статуті учасника "відмітки про державну реєстрацію", оскількі вона обмежує участь у процедурі учасників, які були зареєстровані чи вносили зміни до Статуту протягом останніх п'яти років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, щодо вашого питання повідомляємо, надайте у складі тендерної пропозиції лист щодо пояснення неможливості надати зазначений документ та підкладіть відповідний документ стосовно вашої форми власності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-29-000766-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 06 вересня 2019 11:50
Дата подання: 06 вересня 2019 11:50
Скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем Учасника торгів.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 17:18
Рішення від 10.09.2019 № 12627 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 17:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 №13682.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 17:40
рішення від 25.09.2019 № 13682.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було скасовано рішення про визначення приватного підприємства "ФІРМА КАНФАР" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-29-000766-b
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 16:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
1 133 424,00
UAH з ПДВ
|
1 133 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТТ-Сінергія" |
1 218 484,44
UAH з ПДВ
|
1 218 484,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТТОРГ" |
1 223 016,00
UAH з ПДВ
|
1 223 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ" |
1 233 901,20
UAH з ПДВ
|
1 233 901,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТИЩЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ " |
1 241 000,00
UAH з ПДВ
|
1 241 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #30729173 |
Рішення скасоване |
1 133 424,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:41
|
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" #30729173 |
Відхилено |
1 133 424,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:20
|
ТОВ "ТТ-Сінергія" #38600379 |
Відхилено |
1 218 484,44
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:31
|
ТОВ "СМАРТТОРГ" #43023728 |
Відхилено |
1 223 016,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 15:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ" #41030948 |
Відхилено |
1 233 901,20
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:59
|
ФОП "ТИЩЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ
" #3324305617 |
Відхилено |
1 241 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 жовтня 2019 16:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі