Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712162 Млини-Піски на ділянці км0+000-км12+500 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)
Очікувана вартість
7 006 823,00 UAH
UA-2019-07-29-000592-c 2aaca91bb5c94147844314e9bf404ce7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа замовника: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 11:11
Очікувана вартість: 7 006 823,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712162 Млини-Піски на ділянці км0+000-км12+500 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, О1712162 Млини-Піски на ділянці км0+000-км12+500 (окремими ділянками), Лохвицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам). Аванс 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування:: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строки виконання:: 15%
44-40: 15%
49-45: 10%
59-50: 5%
60: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Визначення вартості робіт
Дата подання: 30 липня 2019 10:42
Дата відповіді: 02 серпня 2019 08:51
Чому у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2. інша інформація указано, що визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 (Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання) адже дана закупівля відноситься до робіт з капітального ремонту? А визначення вартості робіт з капітального ремонту проводиться відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 (Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту). Також у тендерній документації указані інші невідповідні або недіючі нормативні документи, наприклад у проекті договору вказано недіюче СОУ 42.1-37641918-087:2013 Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього комплексу. Просимо усунути вказані порушення та привести тендерну документацію у відповідність до діючих норм і правил.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" 6 960 047,83
UAH з ПДВ
6 730 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 711 000 Документи
ТОВ Данко 6 934 999,97
UAH з ПДВ
6 729 985,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 710 990 Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 6 910 678,00
UAH з ПДВ
6 910 678,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 5 691 146.59 Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 19:00
sign.p7s
16 вересня 2019 18:58
IMG_0001.pdf
14 серпня 2019 16:59
sign.p7s
14 серпня 2019 16:59
sign.p7s
14 серпня 2019 16:55
sign.p7s
14 серпня 2019 16:29
RE_ ШБУ 9 гарантия.zip
14 серпня 2019 16:29
118-170.pdf
14 серпня 2019 16:29
171-199.pdf
14 серпня 2019 16:29
1-61.pdf
14 серпня 2019 16:29
62-117.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 15:08
sign.p7s
14 серпня 2019 15:07
Ч.8.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.7.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.6.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.5.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.4.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.3.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.2.pdf
14 серпня 2019 15:07
Ч.1.pdf
14 серпня 2019 15:07
ЗМІСТ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 18:24
sign.p7s
12 серпня 2019 18:15
Частина 1.pdf
12 серпня 2019 18:15
Частина 2.pdf
12 серпня 2019 18:15
Частина 3.pdf
12 серпня 2019 18:15
Млини-Піски.rar
12 серпня 2019 18:15
Частина 4.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 6 729 985,71
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"
#03450436
Переможець 6 730 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"
#03450436
6 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 13:44
Договір укладений
24 вересня 2019 13:43
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 15:18
Додаткова угода _ 3.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 15:17
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2019 15:52
Додаткова угода 2 Млини-Піски.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:49
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 14:41
Додаткова угода _ 1 Млини-Піски.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились дореєструвати в ГУДКСУ України в Полтавській області кошти обласного бюджету в межах виділеного співфінансування.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-148
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися зменшити суму Договору в частині зобов'язань Замовника в межах виділених коштів обласного бюджету.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-148
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжують дію Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-148
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку