Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт корпусу №2
Очікувана вартість
1 860 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000517-a 28d099e7012e4d45b6b69a93a3423b8c
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 860 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Лот 1. «Капітальний ремонт актового залу корпусу №2»,, Лот 2. «Капітальний ремонт коридорів, сходинкових клітин, ремонт освітлення та ремонт харчоблоку корпусу №2»

Тендерна документація

29 липня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000021 ● 89a0b68a100048479a5246b11a10098e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2019-07-29-000517-a 29.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 13:50:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту корпусу № 2 (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 1 860 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-29-000517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладені договори про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів за лотами 1 та 2, приватним підприємством «Росавабудсервіс» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договорів вказати, з яких причин вони не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договори не укладалися, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договорів про закупівлю або неукладання договорів про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.«Капітальний ремонт актового залу корпусу №2»
Опис предмету закупівлі:
Капітальний ремонт актового залу корпусу №2
Статус: Активний
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Аукціон

Початок: 14 серпня 2019 11:45
Закінчення: 14 серпня 2019 12:06

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт актового залу корпусу №2
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського, 16
Дата доставки: 19 серпня 2019  —  31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 40 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Росавабудсервіс" 984 514,00
UAH з ПДВ
984 514,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд" 998 170,82
UAH з ПДВ
998 170,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 20:19
установчі документи.zip
12 серпня 2019 20:17
кошторис лот1.zip
12 серпня 2019 20:17
цінова пропозиція лот1.jpg
12 серпня 2019 20:17
Підписаний_G0819-5819-GL_tender.pdf
12 серпня 2019 20:17
статут.rar

Публічні документи

11 серпня 2019 23:37
Наказ про призначення.jpg
11 серпня 2019 23:37
Ліцензія.pdf
11 серпня 2019 23:37
Перелік обладнання.jpg
11 серпня 2019 23:37
Склад працівників.jpg
11 серпня 2019 23:37
Кошторисна док.2.pdf
11 серпня 2019 23:37
Кошторисні док.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Росавабудсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Росавабудсервіс"
#33641139
Переможець 984 514,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Росавабудсервіс"
#33641139
984 514,00
UAH з ПДВ
Документи