Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач JCB модель 4CX SITEMASTER (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000505-a 7193cf72a78a4b47b2eaefae2a174021
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байрачна Наталія

+380957228960 VODOLAGA.DHCS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41826564
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт. Нова Водолага, Нововодолазький район, ВУЛИЦЯ ДОНЦЯ ГРИГОРІЯ, будинок 14
Контактна особа: Байрачна Наталія
+380957228960
VODOLAGA.DHCS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 14:30
Початок аукціону: 15 серпня 2019 15:57
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач JCB модель 4CX SITEMASTER (або еквівалент)(джерело фінансування - кошти державного і місцевого бюджеті)в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська обл., смт. Нова Водолага, Донця Григорія,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до абзацу третього підпункту 4¹ пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), Замовник приймає на себе зобов'язання перерахувати Виконавцю авансовий платіж у розмірі ,що не перевищує 70 відсотків вартості, згідно наданого Учасником рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-000505-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Машинері Груп", Код ЄДРПОУ:39193728
Дата подання: 03 серпня 2019 13:17
Вимога Замовнику, щодо внесення змін
Щодо внесення змін до технічних характеристик.
Шановні замовник торгів, Голова та члени тендерного комітету закупівлі UA-2019-07-29-000505-a ДК 021:2015 – 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач JCB модель 4CX SITEMASTER (або еквівалент)).
Наша компанія планує прийняти участь у закупівлі UA-2019-07-29-000505-a, яку проводить Ваше підприємство.
Техніка яку Наша компанія пропонує, має незначну відмінність, яка ніяким чином не впливають на робочі параметри екскаватора-навантажувача, просимо Вас внести зміни в технічну частину Додатку 4, а саме: «Повна експлуатаційна маса 8500 - 9100 кг.» викласти в наступній редакції «Повна експлуатаційна маса 8500 - 9250 кг.» 150 кг для даного виду спецтехнікі є незначними та такими котрі повністю нівелюються в експлуатаційній середі
Зміни, які ми вимагаємо внести до технічної документації ніяким чином не погіршать якість предмету закупівлі, проте нададуть змогу найповніше дотриматися принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників за для розширення кола учасників торгів, та дотримання правил найбільш економічно вигідної закупівлі.

У разі відмови виконання вимоги про внесення змін до тендерної документації, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою в порядку та строки, визначені чинним законодавством України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 13:52
Під параметр , заявлений в тендерній документації, а саме «Повна експлуатаційна маса 8500-9100 кг» підходять кілька колісних багатофункціональних екскаваторів-навантажувачів, в тому числі :
-Колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач JCB модель 4CX SITEMASTER,
- Chukurova 888,
-Komatsu WB97S-5EO,
-Komatsu WB93S-5EO.
Тому, враховуючи вище наведені дані, Замовником не порушуються принципи добросовісної конкуренції, бо існує більше двох варіантів колісних багатофункціональних екскаваторів-навантажувачів з параметрами вказаними в Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
Вирішили відмовити вимогі UA-2019-07-29-000505-a.b1 щодо внесення змін до тендерної документації.

Документи

06 серпня 2019 13:52
Протокол №23.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000025 ● 3a3c315b6c734504ad0454f99e7e76b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.08.2019 № 196
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.


В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 06.08.2019 № 196

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2019-07-29-000505-a 29.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесені зміни до розділу 4 Тендерної документації «Інформація про предмет закупівлі» та доповнено його п.4.5 «Джерело фінансування» - Кошти державного і місцевого бюджетів. Також доповнено додаток 4 тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» абзацем: «- Заходи із захисту довкілля: предмет закупівлі повинен відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його експлуатації.» В зв"язку з тим,що на даний час на електронному майданчику немає технічної можливості вносити дані про джерело фінансування, при заповненні інформації стосовно процедури в пункті «Конкретна назва предмета закупівлі» внесено доповнення : Колісний багатофункціональний екскаватор-навантажувач JCB модель 4CX SITEMASTER (або еквівалент) (Джерело фінансування - кошти державного і місцевого бюджетів ).

2019-08-07 14:02:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 2 739 000,00
UAH з ПДВ
2 739 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМТЕХМОРПОРТ" 2 746 000,00
UAH з ПДВ
2 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 11:19
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 11:19
Проспект 4CX Sitemaster (укр).pdf
14 серпня 2019 11:19
Копія Статуту.pdf
14 серпня 2019 11:19
Копія ДСТУ ISO.pdf
14 серпня 2019 11:19
Копія Дозволу.pdf
14 серпня 2019 11:19
Довідки з банку.pdf
14 серпня 2019 11:19
Довідки.pdf
14 серпня 2019 11:19
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 11:19
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "РЕМТЕХМОРПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 2 739 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
2 739 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:51
додугода3 (1).pdf зміни до договору
08 листопада 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 13:49
ДОДУГОДА№2 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 14:29
ДОДАТКОВА УГОДА№1 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:25
Договір№163.pdf укладений
04 вересня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пунктів 11.1, 11.2 розділу ХІ «Інші умови» внести зміни до Договору, а саме розділ IV «Порядок здійснення оплати» пункт 4.1 викласти в наступній редакції : «4.1. Розрахунки проводяться перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється Замовником згідно видаткової накладної. Післяоплата проводиться на протязі 30 календарних днів з дня надання видаткової накладної.» 2. Інші умови Договору та додатків до нього залишаються без змін . 3. Угода вступає в силу з моменту підписання, укладена у двох екземплярах по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 11.2 розділу ХІ «Інші умови» внести зміни до Договору, а саме розділ XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти в наступній редакції : «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін ЗАМОВНИК: Відділ житлово-комунального господарства , благоустрою,інфраструктури, транспорту, та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради 63202, Харківська обл., . Нововодолазький район, смт. Нова Водолага, вул. Донця Григорія №14 код ЄДРПОУ 41826564 р/р 35425175022852, 35428150022852 в ГУДКСУ в Харківській обл.. МФО 851011 Начальник _____________ В.С. Хіценко Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» 04086, м. Київ, вул. Петропавлівська, 54-А, Код ЄДРПОУ 32828388 Р/р 26006962496870 в відділенні ПАТ «Перший Український Міжнародний Банк» «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР в м. Київ», МФО 334851 р/р UA208201720000037126117007713 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 ІПН №328283826567 Свід. № № 38290968 Тел. (044) 468-11-10 Директор _____________К.Т. Нонєв » 2. Інші умови Договору та додатків до нього залишаються без змін .
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 11.2 розділу ХІ «Інші умови» внести зміни до Договору, а саме розділ XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти в наступній редакції : «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін ЗАМОВНИК: УЧАСНИК: Відділ житлово-комунального господарства , благоустрою,інфраструктури, транспорту, та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради 63202, Харківська обл., . Нововодолазький район, смт. Нова Водолага, вул. Донця Григорія №14 код ЄДРПОУ 41826564 р/р 35425175022852, 35428150022852 в ГУДКСУ в Харківській обл.. МФО 851011 Начальник _____________ В.С. Хіценко Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» 04086, м. Київ, вул. Петропавлівська, 54-А, Код ЄДРПОУ 32828388 Р/р UA253348510000026006962496870 в відділенні ПАТ «Перший Український Міжнародний Банк» «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР в м. Київ», МФО 334851 р/р UA208201720000037126117007713 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 ІПН №328283826567 Свід. № № 38290968 Тел. (044) 468-11-10 Директор _____________К.Т. Нонєв »
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 739 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 456 500,00 UAH)