Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охорона будівельного майданчика недобудованого багатоквартирного житлового будинку по вул. Петлюри Симона, 21 А в м. Бровари Київської області)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000487-a ● e08b58a505e643b28e78f16eebed822b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 15:12 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,29% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Охорона будівельного майданчика недобудованого багатоквартирного житлового будинку по вул. Петлюри Симона, 21 А в м. Бровари Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться щомісячно на підставі Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 10:07 |
Перелік_змін_охорона.doc | |
01 серпня 2019 10:07 |
ТД Охоронні послуги УБЖКГІТ.doc |
01 серпня 2019 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2019 10:07 |
Перелік_змін_охорона.doc
|
|||
01 серпня 2019 10:07 |
ТД Охоронні послуги УБЖКГІТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000487-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 29 липня 2019 17:40
про скасування незаконної вимоги тендерної документації
Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції: «копії посвідчень осіб охоронників, які вказані в цій довідці, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку та які є дійсними на дату розкриття пропозицій».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і такою, що суттєво обмежує коло учасників, адже Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено такої вимоги до кваліфікації охоронника, як наявність посвідчення про членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку. Будь-яким підзаконним нормативно-правовим актом це також не передбачено. До того ж вказані вище вимоги щодо дій охоронника входять до кола його службових обов’язків без усякого членства в громадських організаціях.
Вимагаємо виключити вищезгадану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і такою, що суттєво обмежує коло учасників, адже Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено такої вимоги до кваліфікації охоронника, як наявність посвідчення про членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку. Будь-яким підзаконним нормативно-правовим актом це також не передбачено. До того ж вказані вище вимоги щодо дій охоронника входять до кола його службових обов’язків без усякого членства в громадських організаціях.
Вимагаємо виключити вищезгадану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2019 09:35
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційний критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога щодо проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку саме для охорони недобудованого багатоквартирного житлового будинку, пов’язана із випадками вчинення сварок та бійок безхатченків із мешканцями прилеглих будинків та випадками бешкетування підлітків, зокрема, мали місце випадки підйому дітей на небезпечну для життя висоту.
Також, повідомляємо, що недобудований багатоквартирний будинок знаходиться у безпосередній близькістю із будівництвом загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона 17-Б, де проводяться будівельні роботи та знаходиться техніка підвищеної небезпеки.
Враховуючи специфіку місцезнаходження об’єкту та ситуацію, що склалася навколо нього, Замовник дійшов висновку про встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв до працівників охорони, відповідно до норм Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційний критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога щодо проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку саме для охорони недобудованого багатоквартирного житлового будинку, пов’язана із випадками вчинення сварок та бійок безхатченків із мешканцями прилеглих будинків та випадками бешкетування підлітків, зокрема, мали місце випадки підйому дітей на небезпечну для життя висоту.
Також, повідомляємо, що недобудований багатоквартирний будинок знаходиться у безпосередній близькістю із будівництвом загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона 17-Б, де проводяться будівельні роботи та знаходиться техніка підвищеної небезпеки.
Враховуючи специфіку місцезнаходження об’єкту та ситуацію, що склалася навколо нього, Замовник дійшов висновку про встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв до працівників охорони, відповідно до норм Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-29-000487-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 30 липня 2019 12:45
Незаконна вимога щодо кваліфікації охоронників
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації міститься вимога, яка є дискримінаційною і такою, що суттєво обмежує коло учасників, а тому підлягає вилученню.
Так, пунктом 3 Додатку 3 передбачено надання учасником: «копії посвідчень осіб охоронників, які вказані в цій довідці, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку та які є дійсними на дату розкриття пропозицій». Тобто, Ви вважаєте, що охоронники обов’язково мають бути членами громадської організації, але Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено такої вимоги до кваліфікації охоронника, як участь у громадському формуванні з охорони громадського порядку.
З огляду на викладене, можливо вважати, що тендерна документація (в цій частині) прописана під конкретного учасника торгів, що є неприпустимим.
У разі ігнорування наших законних вимог, будемо звертатися до уповноважених органів у законний спосіб.
Розгорнути
Згорнути
Так, пунктом 3 Додатку 3 передбачено надання учасником: «копії посвідчень осіб охоронників, які вказані в цій довідці, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку та які є дійсними на дату розкриття пропозицій». Тобто, Ви вважаєте, що охоронники обов’язково мають бути членами громадської організації, але Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено такої вимоги до кваліфікації охоронника, як участь у громадському формуванні з охорони громадського порядку.
З огляду на викладене, можливо вважати, що тендерна документація (в цій частині) прописана під конкретного учасника торгів, що є неприпустимим.
У разі ігнорування наших законних вимог, будемо звертатися до уповноважених органів у законний спосіб.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 серпня 2019 09:59
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційний критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога щодо проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку саме для охорони недобудованого багатоквартирного житлового будинку, пов’язана із випадками вчинення сварок та бійок безхатченків із мешканцями прилеглих будинків та випадками бешкетування підлітків, зокрема, мали місце випадки підйому дітей на небезпечну для життя висоту.
Також, повідомляємо, що недобудований багатоквартирний будинок знаходиться у безпосередній близькістю із будівництвом загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона 17-Б, де проводяться будівельні роботи та знаходиться техніка підвищеної небезпеки.
Враховуючи специфіку місцезнаходження об’єкту та ситуацію, що склалася навколо нього, Замовник дійшов висновку про встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв до працівників охорони, відповідно до норм Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційний критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимога щодо проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку саме для охорони недобудованого багатоквартирного житлового будинку, пов’язана із випадками вчинення сварок та бійок безхатченків із мешканцями прилеглих будинків та випадками бешкетування підлітків, зокрема, мали місце випадки підйому дітей на небезпечну для життя висоту.
Також, повідомляємо, що недобудований багатоквартирний будинок знаходиться у безпосередній близькістю із будівництвом загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона 17-Б, де проводяться будівельні роботи та знаходиться техніка підвищеної небезпеки.
Враховуючи специфіку місцезнаходження об’єкту та ситуацію, що склалася навколо нього, Замовник дійшов висновку про встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв до працівників охорони, відповідно до норм Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ-КОН ГРУП" #39184048 |
Переможець |
688 250,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:27
|
Охорона_Ком_Кон_Груп.pdf | укладений |
02 січня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 15:26
|
ДУ _2 до дог. _БС307ФО.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 13:03
|
ДУ _1 до дог. _БС307ФО ох.=Комк.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2019 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 16:47
|
Дог. _БС307ФО від 02.09.19.pdf | укладений |
02 вересня 2019 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | БС307ФО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | БС307ФО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |