Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання та приладдя для оснащення комп’ютерного класу (Тип 1), обладнання та приладдя для оснащення комп’ютерного класу (Тип 2), обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету біології, обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету математики, обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету географії
Очікувана вартість
2 152 000,00 UAH
UA-2019-07-29-000362-c 81a3bc0d4b654c01b75e8ab34a1a1f55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 14:34
Початок аукціону: 15 серпня 2019 14:32
Очікувана вартість: 2 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення комп’ютерного класу (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення комп’ютерного класу (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 14:30
5_-_ТД_кабiнети_2019 опр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 липня 2019 09:43
Дата відповіді: 31 липня 2019 17:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару.
В даному Додатку визначено в примітці, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими чим визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам повинно бути надане, в складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару. Крім того, в п. 2 Додатку 2 до ТД Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, скановані копії наступних документів, завірених печаткою учасника: порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.
Отже, за результатом поданої тендерної пропозиції та наданням пояснювальної інформації, таблиці відповідності - Замовник та всі зацікавлені особи зможуть перевірити чи запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. Відповідно внесення змін до тендерної документації не є необхідним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-29-000362-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 30 липня 2019 17:00
Оплата послуг Консультанта торгів
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу:
"На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором"
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів."
Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 липня 2019 17:06
Причина: Не братимемо участь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 2 148 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семенюк Ростислав Анатолійович 2 116 000,00
UAH з ПДВ
2 106 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 142 000,00
UAH з ПДВ
2 142 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 2 150 000,00
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 10:02
Тех відповідність.pdf
14 серпня 2019 10:02
Кваліфікація .pdf
14 серпня 2019 10:02
Пропозиція .pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 12:07
Технічна частина.pdf
14 серпня 2019 12:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 12:30
ч1 та ч.2 ст. 17 Закону.pdf
14 серпня 2019 12:30
Уповноважена особа.pdf
14 серпня 2019 12:30
ТП.pdf
14 серпня 2019 12:30
технічна частина.pdf
14 серпня 2019 12:30
СУбпідряд.pdf
14 серпня 2019 12:30
Строк дії.pdf
14 серпня 2019 12:30
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 12:29
про спеціаліста.pdf
14 серпня 2019 12:29
про ліцензію.pdf
14 серпня 2019 12:29
Погодження.pdf
14 серпня 2019 12:29
кваліф вимоги1.pdf
14 серпня 2019 12:29
Документи на товар.pdf
14 серпня 2019 12:29
Додаток.pdf
14 серпня 2019 12:29
довкілля1.pdf
14 серпня 2019 12:29
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Семенюк Ростислав Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:21
Договір укладений
06 вересня 2019 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 000,00 UAH)